GT Max Awaria???
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
GT Max Awaria???
Jestem na forum nowicjuszem. Mam problem z urządzeniem Globetrotter GT Max zakupionym z sieci T-Mobile. Nabyłem takie urządzenie ok 2 tyg temu. Używałem go z karą Plusa z dobrym skutkiem, aż w końcu urządzenie rozłączyło się i od tamtego czasu zaraz po wpięciu urządzenia zaświeca się niebieskim światłem, potem zaczyna nardzo szybko mrugać na czerono i to wszystko co robi. Nie ma możliwości połączenia itd... Przy próbie sflashowania karty softem dostępnym ze strony Ery na początku jest wszystko O.K. ale na końcu podczas restarty urządzenia przez dziesięć minut nie dzieje się nic poza szybkim błyskaniem diody po czym wyskakuje komunikat, że nastąpił poważny błąd i nastąpi zamknięcie aplikacji. Jestem laikiem w kwestii tych urządzeń i proszę o rady lub pomysły co mam zrobić z tym urządzeniem? POMOCY!!!!
-
- Użytkownik forum
Re: GT Max Awaria???
Twój opis wskazuje że masz taką sytuację:Ringo pisze:szybko mrugać na czerono
No Service / Searching:
Red led = Fast Single Blinking
Blue led = Fast Single Blinking
In this case, both leds blink simultaneous
Ale to nie powinno być na czerwono tylko na fioletowo. Wskazuje brak zasięgu. Nie wiem czy podobna sygnalizacja będzie przy błędzie karty sim. Nie mam w tej chwili przy sobie modemu, ale sprawdzę czy z wyjetą kartą jest taki efekt. Może ktoś wie i wcześniej da znać.
-
Masz absolutną rację, wpada to w fiolet Bez karty sim jest dokładnie taka sama sytuacja, napisz proszę co powinienem z tym zrobić i co może być tego powodem? Z góry dziękuje. Pozdrawiam
-
- Użytkownik forum
Sprawdziłem u siebie. Po wyjęciu sim'a mruga na czerwono i wolno ( ok 1/sek) oraz wyświetla komunikat "insert sim card"
Jeśli masz GT Mobility Man. to wybierz Tools/Diagnostic/Run.
Powinien pokazać dane GT (FW ver, imei, serial nr) i własny nr tel., operatora sieci, APN i poziom sygnału. Najlepiej napisz przy których pozycjach w liście jest n/a.