Jakiś czas temu, jak miałem problemy, bo cos robili z btesem zadzwoniłem do nich i zasugerowałem czy nie mogliby powiadamiac swoich klientów co mają iplusa o wprowadzaniu zmian, czy modernizacji swojego sprzętu gdyż czasami sie zdarza że cos tam robią pare dni a człowiek nic o tym nie wie i się a przecież te modemy mają możliwosc odbioru sms - maja to wprowadzić --poczekamy - zobaczymy !!!
według mnie to super sprawa
sms z działu technicznego do urzytkow. w plusie
Moderator: Moderatorzy
-
- Stary bywalec bezprzewodowy
- Posty: 11508
- Rejestracja: 2005-10-12, 11:18
- Lokalizacja: Wrocław
Re: sms z działu technicznego do urzytkow. w plusie
I ma to działać w obrębie jednego BTSa? I docierać tylko do tych,
którzy używają GPRS/EDGE?
IMHO wątpliwa sprawa, nie będzie się im chciało.
którzy używają GPRS/EDGE?
IMHO wątpliwa sprawa, nie będzie się im chciało.
Pozdr, (R) BliSki. (tm)
Pytania dotyczące kwestii technicznych tylko na forum. Pamiętaj PW to nie helpdesk.
Pytania dotyczące kwestii technicznych tylko na forum. Pamiętaj PW to nie helpdesk.
Re: sms z działu technicznego do urzytkow. w plusie
Jak miałem problemy z działaniem GPRSa w jeszcze w Idea zgłaszałem im na hotline i w kilka godzin robili restart BTSa + powiadomienie na SMSa. Jak jest teraz nie wiem.