businesseverywhere pisze:Witam
Ograniczenie transferu w Business Everywhere , może nastąpić po przekroczeniu dopuszczalnego limitu, ale nie dzieje się to automatycznie i każdorazowo. Ograniczenie następuje tylko wtedy ,kiedy w obrębie działania sieci znajdują się inni użytkownicy którzy nie przekroczyli limitów, i jest duża zajętość pasma. Wtedy dopiero następuje ograniczenie transferu.
I chcesz nam może powiedzieć, że systemy w Orange'u są tak wydajne, że on-line badają klienta jaki ma transfer, sprawdzają w obrębie tego samego BTSa czy są tam inni klienci, porównywane są ich wykorzystane limity i ci, którzy mają przekroczony limit są przycinani.
No to byłoby mistrzostwo swiata.
A jeśli przycięty klient przejdzie do innego BTSa to limit mu jest automatycznie ściągany ?
Ilu jest klientów w Orange'u ? Podobno ok 100.000.
Niech średnio 40% klientów pracuje w jednej chwili - to jest 40.000.
Na samą komunikację sprawdzającą chwilowe wykorzystanie limitów wszystkich userów w ramach BTS'a czy Node'a potrzeba byłoby tyle pasma, że można by nim było obsłużyć kolejnych kilkadziesiąt tysięcy jednoczesnych sesji
Musisz chyba pracować w marketingu Orange'a
