Wielu odejdzie, wielu przyjdzie. Odejdą niezadowoleni, przyjdą nowi i jeżeli obecny problem już nie będzie występował to będą zadowoleni (oczywiście nie wszyscy bo np. słaby zasięg, przeciążone Node B itp.)marens pisze:chociaż ja mam takie przeczucie że w 2010r będzie sporo odejść z PLAY.
problem z download, play online, huawei E156g
Moderator: Moderatorzy
- wojteks
- *** Administrator ***
- Posty: 26429
- Rejestracja: 2007-12-02, 11:51
- Lokalizacja: PL
Re: problem z download, play online, huawei E156g
Nie pomagam na PW!
-
- Pracownik operatora
- Posty: 59
- Rejestracja: 2009-10-19, 21:37
- Lokalizacja: Warszawa
Re: problem z download, play online, huawei E156g
Witam. Trochę postów przybyło od mojego ostaniego wpisu. Widzę, że dysklusja rozgorzała na dobre. To dobrze. Pozwólcie, że trochę rzeczy wyjaśnię.
To tak w kwestii niektórych wyjaśnień.
Co do tematu. Jeszcze nie mamy ustalonej daty, kiedy teopretycznie można powiedzieć, że wszystko jest w porządku. Z tego co widzę, użytkowników można podzielić na 2 kategorie, ci, którym usługa sie polepszyła (nie mówię tu o rewelacyjnym działaniu) i tych którym nic się nie zmieniło. Od momentu ogłoszenia mojej informacji, przeprowadziliśmy restart sieci, sprawdzamy nadajniki i ustawienia. Ktoś napisał, że sieć się nie przyznaje do usterki, owszem, przyznajemy się, jednak staramy sie to usunąć. Jedyne, o co mogę Was poprosić, to przesyłajcie zgłoszenia do nas za pomocą maila lub naszej strony. Im więcej danych podacie (wraz z numerem usługi), tym bardziej będziemy mogli Wam pomóc. Wiem, że znajdą się tu osoby, które mogą mnie zwymyślać, ale takie poglądy także szanuję. Uwierzcie mi, to my jesteśmy dla Was, a nie na odwrót, choc pewnie mi w to nie wierzycie.
A, i tak na marginesie, co do odpowiedzi z BOK. Mam świadomość, że niektóre odpowiedzi mogą doprowadzić Was do "szewskiej pasji", jednak mam prośbę, jeżeli nadal coś nie działa, prześlijcie ponownie zgłoszenie. Fakt udzielenia takich, a nie innych odpowiedzi może również wynikać z faktu, że Ci ludzie otrzymują takie wyniki analizy. Pamiętajcie proszę, że osoby, które odpisuja Wam na reklamację, nie są z działu technicznego. Te osoby przekazują Wasze zgłoszenia do tego działu i oczekują na odpowiedź.
Co do sugestji o rekompensatę. Bodajże Yahoo wspomniał i upuście na Abonament. Otóż niestety nie można tego oczekiwać. Jest to niezgodne z postanowieniami Regulaminu. Owszem, możecie zażądać odszkodowania (zgodnie z Regulaminem), jednak pod warunkiem, że nie macie w ogóle dostepu do sieci. W innym przpadku zwracamy raczej teansfer danych w adekwatnej ilości, jaką niewykorzystano. Zresztą możecie o tym wspomnieć w Waszej reklamacji, do czego oczywiście macie prawo.
Mam nadzieję, że moje wyjaśnienia trochę rzucą światła na obecną sytuację.
Pozdrawiam Was wszystkich serdecznie.
No właśnie nie. Każdy może wejść, wypowiedzieć się i przekazać swój pogląd. Jak w każdej dyskusji ważne są argumenty (tak jak i tutaj). Jednak jeżeli ktoś "wchodzi", rzuca samymi bluzgami, to nawet inni użytkownicy, którzy też zgłaszają niedogodności, nie tolerują tego. Jednak zapewniam Cię, że nikt bez powodu nie nawymyśla Ci, że zachowałeś się niestosownie.sszewczyk pisze:wejdz na forum Play, zobaczysz jakie bluzgi polecą pod twoim adresem bo "jak to nasza sieć nie działa, nasza sieć jest najwspanialsza na świecie i pozbawiona wszelkich wad"
Chciałem zaznaczyć, że od momentu gdy ogłosiłem informację, że ustareka została zauważona, nie PODAWAŁEM terminu jej zakończenia. Owszem, wspomniałem, że może do końca tygodnia... Mam ogromną prośbę, Leszek66, czytaj uważniej moje wypowiedzi.Leszek66 pisze:Tutaj jeden z przedstawicieli Playa zapewniał że 27. Początek tematu zapowiadał się rzeczowo, teraz kręci się w koło.
To tak w kwestii niektórych wyjaśnień.
Co do tematu. Jeszcze nie mamy ustalonej daty, kiedy teopretycznie można powiedzieć, że wszystko jest w porządku. Z tego co widzę, użytkowników można podzielić na 2 kategorie, ci, którym usługa sie polepszyła (nie mówię tu o rewelacyjnym działaniu) i tych którym nic się nie zmieniło. Od momentu ogłoszenia mojej informacji, przeprowadziliśmy restart sieci, sprawdzamy nadajniki i ustawienia. Ktoś napisał, że sieć się nie przyznaje do usterki, owszem, przyznajemy się, jednak staramy sie to usunąć. Jedyne, o co mogę Was poprosić, to przesyłajcie zgłoszenia do nas za pomocą maila lub naszej strony. Im więcej danych podacie (wraz z numerem usługi), tym bardziej będziemy mogli Wam pomóc. Wiem, że znajdą się tu osoby, które mogą mnie zwymyślać, ale takie poglądy także szanuję. Uwierzcie mi, to my jesteśmy dla Was, a nie na odwrót, choc pewnie mi w to nie wierzycie.
A, i tak na marginesie, co do odpowiedzi z BOK. Mam świadomość, że niektóre odpowiedzi mogą doprowadzić Was do "szewskiej pasji", jednak mam prośbę, jeżeli nadal coś nie działa, prześlijcie ponownie zgłoszenie. Fakt udzielenia takich, a nie innych odpowiedzi może również wynikać z faktu, że Ci ludzie otrzymują takie wyniki analizy. Pamiętajcie proszę, że osoby, które odpisuja Wam na reklamację, nie są z działu technicznego. Te osoby przekazują Wasze zgłoszenia do tego działu i oczekują na odpowiedź.
Co do sugestji o rekompensatę. Bodajże Yahoo wspomniał i upuście na Abonament. Otóż niestety nie można tego oczekiwać. Jest to niezgodne z postanowieniami Regulaminu. Owszem, możecie zażądać odszkodowania (zgodnie z Regulaminem), jednak pod warunkiem, że nie macie w ogóle dostepu do sieci. W innym przpadku zwracamy raczej teansfer danych w adekwatnej ilości, jaką niewykorzystano. Zresztą możecie o tym wspomnieć w Waszej reklamacji, do czego oczywiście macie prawo.
Mam nadzieję, że moje wyjaśnienia trochę rzucą światła na obecną sytuację.
Pozdrawiam Was wszystkich serdecznie.
Forum "Bez Kabli" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym sieci P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
-
- Użytkownik forum
- Posty: 29
- Rejestracja: 2009-11-23, 21:40
- Lokalizacja: Łask
Re: problem z download, play online, huawei E156g
A czy Wasi technicy są w stanie potwierdzić, że coś takiego faktycznie się dzieje? Wyszło podobne zjawisko w testach, czy działają po omacku?
-
- Pracownik operatora
- Posty: 59
- Rejestracja: 2009-10-19, 21:37
- Lokalizacja: Warszawa
Re: problem z download, play online, huawei E156g
Jeżeli chodzi o testy, mamy informację, że zostały zauważone niedogodności przy pobieraniu plików. Od 25 11 09r powinno to być w mniejszej skali, jednak nie wykluczamy, że to się nadal może dziać. Powiem tak, w skali kraju powinno być ok, jednak jeżeli są nadal utrudnienia w korzystaniu z usługi, przekazujcie nam te informacje. Nie możemy działać po omacku, jednak każde informacje na ten temat są dla nas przydatne, bo każdy może mieć inną przyczynę błędu. Wspomniano tu o modemach. W zasadzie to mało prawdopodobne, aby sam modem (zakładając że jest sprawny) był tego przyczyną, jednak nie można tego wykluczyć na 100%. Przynajmniej z tego co zostało zauważone i usunięte, modemy nie miały tu nic do znaczenia.beryl303 pisze:A czy Wasi technicy są w stanie potwierdzić, że coś takiego faktycznie się dzieje? Wyszło podobne zjawisko w testach, czy działają po omacku?
Forum "Bez Kabli" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym sieci P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
-
- ### BAN ###
- Posty: 22
- Rejestracja: 2009-11-27, 18:21
- Lokalizacja: Płońsk
Re: problem z download, play online, huawei E156g
A ja mam to już z głowy. Co nie oznacza, że pobieranie plików zaczęło działać, nadal nie działa. Po prostu właśnie rozwiązałem umowę. Podpisze z Orange lub Erą, a na PLAY już do końca życia będę złorzeczył i odstraszał potencjalnych klientów.
-
- Stały użytkownik forum
- Posty: 87
- Rejestracja: 2008-11-23, 23:07
- Lokalizacja: Marki
Re: problem z download, play online, huawei E156g
Witam, u mnie również to samo....
Modem E220 oraz E169 mam internet 5GB i 10GB używane na różnych komputerach i na każdym pobieranie plików zacina się, czasem przy 33% czasem przy 70% ale zawsze się zacina.
Już od długiego czasu nie udało mi się ściągnąć pliku w całości co mnie strasznie denerwuje.
Zasięg mam ok. na full, tak po 23 wyciągam nawet 120kb\s przy ściąganiu, ale co z tego jak ściąganie zacina się.
Tyle osób ma problem z tym i nikt nie wie dlaczego?
Chyba naprawdę jedyne wyjście to zostawić pley i przejść do innego operatora.
A szkoda bo pley jeszcze parę miesięcy temu chodziło mi bardzo dobrze.
Iplus natomiast beznadziejnie, w ogóle nie dało się po stronach chodzić.
Modem E220 oraz E169 mam internet 5GB i 10GB używane na różnych komputerach i na każdym pobieranie plików zacina się, czasem przy 33% czasem przy 70% ale zawsze się zacina.
Już od długiego czasu nie udało mi się ściągnąć pliku w całości co mnie strasznie denerwuje.
Zasięg mam ok. na full, tak po 23 wyciągam nawet 120kb\s przy ściąganiu, ale co z tego jak ściąganie zacina się.
Tyle osób ma problem z tym i nikt nie wie dlaczego?
Chyba naprawdę jedyne wyjście to zostawić pley i przejść do innego operatora.
A szkoda bo pley jeszcze parę miesięcy temu chodziło mi bardzo dobrze.
Iplus natomiast beznadziejnie, w ogóle nie dało się po stronach chodzić.
-
- Użytkownik forum
- Posty: 38
- Rejestracja: 2009-11-13, 02:51
- Lokalizacja: z netu
Re: problem z download, play online, huawei E156g
U mnie też dzieje się nadal, przeważnie zacina się na poziomie 99 - 99,5%. Za to zasięg poprawił się z 55-65% do 90-95%. Jednak nadal jest to zasięg niepełnej usługi.
-
- Użytkownik forum
- Posty: 21
- Rejestracja: 2009-10-22, 20:10
- Lokalizacja: lublin
Re: problem z download, play online, huawei E156g
Ja z zasięgiem nigdy nie miałem problemów, rzadko kiedy poniżej 95% natomiast, jeśli chodzi o zatrzymywanie to problem nadal występuje. Dzisiaj wysłałem dwa maile do biura obsługi oraz zdecydowałem się na telefon. Jedna Pani odpowiedziała że problem jest znany i prowadzone są prace, niestety nie znała terminu rozwiązania. Zadzwoniłem drugi raz i tu otrzymałem informację od Pana że fakt problem ogólnopolski ale raczej było i od 28go miało się wszystko poprawić, natomiast jeśli nadal będzie występował mają przyjmować indywidualne zgłoszenia i rozpatrywać dalej, także jeśli ktoś ma dalej problem niech ich bombarduje...inna sprawa czy faktycznie komukolwiek ten problem zniknął bo śmiem wątpić.
-
- Użytkownik forum
- Posty: 29
- Rejestracja: 2009-11-23, 21:40
- Lokalizacja: Łask
Re: problem z download, play online, huawei E156g
Wysłałem trzecie zgłoszenie przez www, bo na drugie otrzymałem standardową odpowiedź "blablabla z powodu modernizacji sieci blablabla". Zapewne sieć jest w ciągłej modernizacji, bo problem trwa już u mnie 2 miesiące (a używam playa niewiele dłużej) u innych jeszcze dłużej, więc chyba Play chce żebyśmy się pogodzili z tą "drobną niedogodnością". Pewnie... jak kupuję nowy samochód, to on przecież też nie musi jeździć do przodu, przecież jeździ do tyłu, działają w nim wycieraczki, światła i klakson i z tego powinienem się cieszyć.
Będę codziennie zgłaszać reklamację przez www i telefonicznie przez najbliższe dni. Pierwszą zgłosiłem 26.11 i liczę, że operator wyrobi się w ciągu 14 ustawowych dni roboczych. Jeśli nie, to chyba mogę potraktować usługę jako niezgodną z umową i zażądać rozwiązania umowy. Niech rzecznik praw konsumenta tez ma zajęcie.
Będę codziennie zgłaszać reklamację przez www i telefonicznie przez najbliższe dni. Pierwszą zgłosiłem 26.11 i liczę, że operator wyrobi się w ciągu 14 ustawowych dni roboczych. Jeśli nie, to chyba mogę potraktować usługę jako niezgodną z umową i zażądać rozwiązania umowy. Niech rzecznik praw konsumenta tez ma zajęcie.
-
- Pracownik operatora
- Posty: 59
- Rejestracja: 2009-10-19, 21:37
- Lokalizacja: Warszawa
Re: problem z download, play online, huawei E156g
Tak tytułem wyjaśnienia. 14 dni to ustawowy termin na odpowiedź, ok, ale w wyjątkowych sytuacjach może przedłużyć się do 30 dni. Po 14 dniach należy wówczas wysłać powiadomienie, że reklamacja sie przedłuży. Co do kwestji uznania reklamacji nawet po 30 dnia, zgodnie z Prawem Telekomunikacyjnym Art. 106, uznanie reklamacji nie wiąże się z uznaniem roszczeń Klienta. Produkt niezgodny z Umową, o którym wspominasz zawarty jest w Ustawie Konsumenckiej i odnosi się do sprzętów. Umowy klasyfikowane sa w Prawie Telekomunikacyjnym i Kodeksie Cywilnym.beryl303 pisze:że operator wyrobi się w ciągu 14 ustawowych dni roboczych. Jeśli nie, to chyba mogę potraktować usługę jako niezgodną z umową i zażądać rozwiązania umowy. Niech rzecznik praw konsumenta tez ma zajęcie.
Od razy wyjaśniam, nie piszę tego, żeby "coś"udowadniać. Chciałem tylko wyjaśnić prawidłowe działanie zgodne z prawem. Mam nadzieję, że nie odbierzecie tego jako "wymówki" z mojej strony. Pozdrawiam.
Forum "Bez Kabli" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym sieci P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
-
- Użytkownik forum
- Posty: 37
- Rejestracja: 2009-11-27, 17:19
- Lokalizacja: B-B
Re: problem z download, play online, huawei E156g
Pliki powyżej 100 mb nie mogę ściagać nadal.. Za to pliki tak około 20-30mb ściągam bezproblemowo i to z różnych stron.. 
Pytanie do playforyou2 - czy były wykonywane jakieś testy wśród osób, które korzystają z PlayOnline i pracują w firmie Play?

Pytanie do playforyou2 - czy były wykonywane jakieś testy wśród osób, które korzystają z PlayOnline i pracują w firmie Play?
-
- Użytkownik forum
- Posty: 38
- Rejestracja: 2009-11-13, 02:51
- Lokalizacja: z netu
Re: problem z download, play online, huawei E156g
play4you2 chcesz powiedzieć, że możecie "bezkarnie" świadczyć wadliwą usługę nie zgodną z zapiskami w umowie i jedyne co możemy to zgłaszać kolejną reklamację na którą dostajemy gotową odpowiedź wybraną losowo z puli z etykietką "spławianie" ?
-
- Użytkownik forum
- Posty: 29
- Rejestracja: 2009-11-23, 21:40
- Lokalizacja: Łask
Re: problem z download, play online, huawei E156g
Póki co mam szczerą nadzieję, że usuniecie usterkę i będę mógł normalnie korzystać z internetu. Jeśli jednak z całym szacunkiem i za przeproszeniem ciach, to ja nie mam zamiaru płacić za usługę której mi nie dostarczacie.play4you2 pisze:Tak tytułem wyjaśnienia. 14 dni to ustawowy termin na odpowiedź, ok, ale w wyjątkowych sytuacjach może przedłużyć się do 30 dni. Po 14 dniach należy wówczas wysłać powiadomienie, że reklamacja sie przedłuży. Co do kwestji uznania reklamacji nawet po 30 dnia, zgodnie z Prawem Telekomunikacyjnym Art. 106, uznanie reklamacji nie wiąże się z uznaniem roszczeń Klienta. Produkt niezgodny z Umową, o którym wspominasz zawarty jest w Ustawie Konsumenckiej i odnosi się do sprzętów. Umowy klasyfikowane sa w Prawie Telekomunikacyjnym i Kodeksie Cywilnym.
Rozumiem, że dla niektórych net to głownie gg, poczta i www, ja jednak od czasu do czasu potrzebuję pobrać zdjęcia z imprez ASG z Rapida, sendspace czy czegoś innego. Od czasu do czasu lubię pograć w NavyFielda. A od dłuższego czasu nie mogę ani pobrać zdjęć, ani aktualizacji NavyFielda.
PS. Ciekawe czy PLAY poczułby się odpowiedzialny, gdyby zawodowy gracz, np Warcrafta ponosił straty z powodu niemożności gry...
[ Komentarz dodany przez: ja.michal: 2009-11-30, 16:45 ]
Kultura musi być i za łamanie regulaminu dostajesz punkcik kolego.

Ostatnio zmieniony 2009-11-30, 16:44 przez beryl303, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Pracownik operatora
- Posty: 59
- Rejestracja: 2009-10-19, 21:37
- Lokalizacja: Warszawa
Re: problem z download, play online, huawei E156g
Prosiłem Was, żebyście nie odebrali mojej wypowiedzi właśnie w ten sposób, no ale skoro już tak to odbierasz... Oczywiście że nie, jednak są pewne zapisy, które obligują każdą ze stron. Inaczej zarzucono by nam działanie niezgode z prawem. Co do rzarzutów o usłudze niezgodnej z Umową, przypominam, że tak nie jest (tak, wiem, to nie jest tłumaczenie), gdyż świadczona jest w oparciu o Regulamin usługi, a tu wszystko jest prawidłowo wykonywane. Jakiej odpowiedzi oczekujesz?? Że powinniśmy za każdym razem zgadzać się na zamieszczone roszczenia?? Rozumiem Waszą sytuację (choć i tak pewnie mi nie wierzycie), ale staramy sie robić wszystko, aby te utrudnienia zniknęły. Wiem, że to wyjaśnienie może nie za dużo Wam daje, jednak nie będę Wam pisał, że już jutro będzie ok, albo inne wyjaśnioenia bez pokrycia. Jak sam otrzymam odpowiedź, że jest ok, to też ją Wam udzielę.Morti pisze:play4you2 chcesz powiedzieć, że możecie "bezkarnie" świadczyć wadliwą usługę nie zgodną z zapiskami w umowie i jedyne co możemy to zgłaszać kolejną reklamację na którą dostajemy gotową odpowiedź wybraną losowo z puli z etykietką "spławianie" ?
Oczywiście. Ja np. korzystam "prywatnie" z tej usługi (10 GB) i nie mam kłopotów z internetem. Owszem, możecie pomysleć, że jestem pracownikiem, to dla mnie są inne ustawienia i modemy. Otóż dementuję tego typu myślenie z góry. Jestem takim samym użytkownikiem jak wy. Nie wiem na prawdę, dlaczego Wam się tak dzieje. Powiem więcej, mam szereg znajomych (nie tylko z Wawy) którzy również korzystają z tej usługi i też nie mają takich problemów. Czasami coś tam sie przycinało, jednak nie nazwałbym tego utrudnieniem. Po restarcie wszystko wracało do normy.obiwan04 pisze:Pytanie do playforyou2 - czy były wykonywane jakieś testy wśród osób, które korzystają z PlayOnline i pracują w firmie Play?
Pzdr.
Forum "Bez Kabli" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym sieci P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
-
- Użytkownik forum
- Posty: 37
- Rejestracja: 2009-11-27, 17:19
- Lokalizacja: B-B
Re: problem z download, play online, huawei E156g
A ktoś z Warszawy ma problemy w ogóle?
-
- Pracownik operatora
- Posty: 59
- Rejestracja: 2009-10-19, 21:37
- Lokalizacja: Warszawa
Re: problem z download, play online, huawei E156g
Szczerze powiedziawszy nie spotkałem sie z tym, jednak jeżeli są takie osoby, z chęcią bym chciał sie o nich dowiedzieć. Zaznaczam jednak, że nie "klasyfikujemy" miast i miejscowości. W każdej z nich są takie same urządzenia nadawczo - odbiorcze.obiwan04 pisze:A ktoś z Warszawy ma problemy w ogóle?
Forum "Bez Kabli" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym sieci P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
-
- Użytkownik forum
- Posty: 37
- Rejestracja: 2009-11-27, 17:19
- Lokalizacja: B-B
Re: problem z download, play online, huawei E156g
To ja zadam takie pytania, zamiast nabijać jednolinijkowe posty:
1. Czy była już podobna sytuacja w Play ewentualnie innych sieciach?
2. Czy instalowana/włączano gdzieś nowe nadajniki?
3. Czy jakiś nadajnik nie uległ zniszczeniu itp.?
4. Czy był całkowity restart sieci?
5. Czy Play może nakładać jakieś "blokady" na danego użytkownika? Jeśli tak to za co?
Jeśli odpowiedzi na moje pytania padały już wcześniej to przepraszam, prawdopodobnie coś musiałem przeoczyć.
1. Czy była już podobna sytuacja w Play ewentualnie innych sieciach?
2. Czy instalowana/włączano gdzieś nowe nadajniki?
3. Czy jakiś nadajnik nie uległ zniszczeniu itp.?
4. Czy był całkowity restart sieci?
5. Czy Play może nakładać jakieś "blokady" na danego użytkownika? Jeśli tak to za co?
Jeśli odpowiedzi na moje pytania padały już wcześniej to przepraszam, prawdopodobnie coś musiałem przeoczyć.
-
- Użytkownik forum
- Posty: 38
- Rejestracja: 2009-11-13, 02:51
- Lokalizacja: z netu
Re: problem z download, play online, huawei E156g
Z tego co widzę to ci którzy mają problem mają go wszędzie niezależnie od lokalizacji, analogicznie z tymi którzy problemu nie mają. Sprawa więc jest prosta, Panowie technicy którzy nie mają zielonego pojęcia o co kaman, siadają przy biureczku dostają modemy i karty sim, testują usługę, działa - do klienta który ma problem na wymiankę, niech odeśle swój modem z kartą, nie działa, na bok do rozkminki jak pojawi się ktoś kto ma pojęcie.
Re: problem z download, play online, huawei E156g
No to mamy niewyjaśnioną awarię.
Nasze małe archiwum x.
Na mobile partnerze również się zacina.
Nie przypisujmy pobierania plików z używaniem ich nielegalnie.Jestem legalnym użytkownikiem AutoMapy ale niestety nie mogę jej pobrać (ponad 200mb) z przyczyn niewyjaśnionych - bo Play jak dotąd nie potrafi jeszcze znaleźć tej bomby która cyka pod ich tyłkami
Mam nadzieję że operator szybko upora się z tym problemem - nie podnosząc oczywiście abonamentu
Nasze małe archiwum x.
Na mobile partnerze również się zacina.
Nie przypisujmy pobierania plików z używaniem ich nielegalnie.Jestem legalnym użytkownikiem AutoMapy ale niestety nie mogę jej pobrać (ponad 200mb) z przyczyn niewyjaśnionych - bo Play jak dotąd nie potrafi jeszcze znaleźć tej bomby która cyka pod ich tyłkami

Mam nadzieję że operator szybko upora się z tym problemem - nie podnosząc oczywiście abonamentu

-
- Użytkownik forum
- Posty: 37
- Rejestracja: 2009-11-27, 17:19
- Lokalizacja: B-B
Re: problem z download, play online, huawei E156g
Ale czemu mieliby podnieść abonament? Przecież nie mogą chyba podnieść abonamentu w trakcie trwania umowy.. ;/djdavemix pisze:Mam nadzieję że operator szybko upora się z tym problemem - nie podnosząc oczywiście abonamentu
Re: problem z download, play online, huawei E156g
obiwan04, zważ na to - jeśli technicy pracujący w PLAY nie mają pojęcia (jeszcze) gdzie tkwi usterka nakłady pieniężne wzrastają - trzeba jechać AŻ za Warszawę na testy
W trakcie trwania umowy nie zmienią ale już takich ofert może nie być.

W trakcie trwania umowy nie zmienią ale już takich ofert może nie być.
- YaHooo
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 17761
- Rejestracja: 2008-01-02, 14:38
- Lokalizacja: Białystok
Re: problem z download, play online, huawei E156g
To już jakiś plusik małymarens pisze:Tylko nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Sieć jest odmulona, przynajmniej w mojej okolicy. Widać to po www/YouTube/radiu internetowym.

Chyba w tym tkwi problem.obiwan04 pisze:Nagle pełno osób napisało, że są usterki i każda niby taka sama a inna, i nie potrfią się połapać Za dużo informacji..
Rozumiem, nie wiem czego można oczekiwać od Was, jednak upust na abonament podałem przykładowoplay4you2 pisze:Co do sugestji o rekompensatę. Bodajże Yahoo wspomniał i upuście na Abonament. Otóż niestety nie można tego oczekiwać.

Pozdrawiam YaHooo 
> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)

> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)
-
- ### BAN ###
- Posty: 22
- Rejestracja: 2009-11-27, 18:21
- Lokalizacja: Płońsk
Re: problem z download, play online, huawei E156g
Tak mnie zastanawia, czy ten problem dotyczy jakiejś konkretnej grupy użytkowników sieci, np. tylko starych użytkowników. Ja np. byłem użytkownikiem PLAY ONLINE ponad rok dokładnie 16 miesięcy.
Może nowi użytkownicy maja sprawny internet kosztem użytkowników "starych". Wiadomo, jak już ktoś podpisał umowę na 18 miesięcy, to nie ma zmiłuj, przed upływem tego okresu pozostaje niewolnikiem operatora PLAY i płacić musi, bo coś tam działa.
Technicy głowiący się na rozwiązaniem problemu mogą nawet nic nie wiedzieć, gdyż decyzje zapadły gdzieś na górze.
Taka sobie teoria spiskowa, może wydać się śmieszna, ale niektórym chyba tylko już śmiech pozostaje.
Może nowi użytkownicy maja sprawny internet kosztem użytkowników "starych". Wiadomo, jak już ktoś podpisał umowę na 18 miesięcy, to nie ma zmiłuj, przed upływem tego okresu pozostaje niewolnikiem operatora PLAY i płacić musi, bo coś tam działa.
Technicy głowiący się na rozwiązaniem problemu mogą nawet nic nie wiedzieć, gdyż decyzje zapadły gdzieś na górze.

-
- Pracownik operatora
- Posty: 59
- Rejestracja: 2009-10-19, 21:37
- Lokalizacja: Warszawa
Re: problem z download, play online, huawei E156g
Ok, już odpowiadam na wątki.
Uff, wszystko
Pzdr.
[ Komentarz dodany przez: wojteks: 2009-11-30, 18:32 ]
Usunięcie drugiego posta o tej samej treści sklejonego z pierwszym.
W Play nie, co do innych sieci nie wiem.obiwan04 pisze:1. Czy była już podobna sytuacja w Play ewentualnie innych sieciach?
Sieć (Play) jest tale rozwijana i przybywa nadajników, więc odpowiedź brzmi tak.obiwan04 pisze:2. Czy instalowana/włączano gdzieś nowe nadajniki?
Owszem, w Rawiczu.obiwan04 pisze:3. Czy jakiś nadajnik nie uległ zniszczeniu itp.?
Tak.obiwan04 pisze:4. Czy był całkowity restart sieci?
Zgodnie z Regulaminem, np. za brak płatności lub za przekroczenie limitu (w tym wypadku nie nakładamy blokady, a jedynie zmniejszamy transfer do maksymalmnie 32 kB/s). Pozostałe mozliwości blokady ujęte są w Regulaminie świadczenia Usług Telekomunikacyjnych z dostepem do Internetu dla Abonentów.obiwan04 pisze:5. Czy Play może nakładać jakieś "blokady" na danego użytkownika? Jeśli tak to za co?
Zgadza się, w trakcie trwania Umowy nie zmieniamy Abonamentu. Zaznaczam jednak, że dążymy do minimalnych cen za usługę, a nie do podnoszenia opłat.djdavemix pisze:W trakcie trwania umowy nie zmienią ale już takich ofert może nie być.
Ja również rozumiem, po prostu złożyłem "małe" wyjaśnienie.YaHooo pisze:play4you2 napisał/a:
Co do sugestji o rekompensatę. Bodajże Yahoo wspomniał i upuście na Abonament. Otóż niestety nie można tego oczekiwać.
Rozumiem, nie wiem czego można oczekiwać od Was, jednak upust na abonament podałem przykładowo
Uff, wszystko

Pzdr.

[ Komentarz dodany przez: wojteks: 2009-11-30, 18:32 ]
Usunięcie drugiego posta o tej samej treści sklejonego z pierwszym.
Ostatnio zmieniony 2009-11-30, 18:31 przez play4you2, łącznie zmieniany 1 raz.
Forum "Bez Kabli" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym sieci P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
-
- Stały użytkownik forum
- Posty: 87
- Rejestracja: 2008-11-23, 23:07
- Lokalizacja: Marki
Re: problem z download, play online, huawei E156g
Ja mieszkam niedaleko wawy, a dokładnie Marki.
Mam problem ze ściąganiem, na obu kompach - modemy E220 i E169
Dzwoniłem do bok to powiedzieli że trwają jakieś prace i powinno się polepszyć w ciągu paru dni.... ale czy to prawda czy standardowe wytłumaczenie to nie wiem.
W każdym razie coś się dzieje bo pytałem koleżanki, ona też ma pley i od paru dni net strasznie zamula.
A wcześniej miała dobrze.
Mam problem ze ściąganiem, na obu kompach - modemy E220 i E169
Dzwoniłem do bok to powiedzieli że trwają jakieś prace i powinno się polepszyć w ciągu paru dni.... ale czy to prawda czy standardowe wytłumaczenie to nie wiem.
W każdym razie coś się dzieje bo pytałem koleżanki, ona też ma pley i od paru dni net strasznie zamula.
A wcześniej miała dobrze.
Re: problem z download, play online, huawei E156g
A ja chciałem zapytać:
czy Play ma możliwość wyłączenia swoich nadajników (nodeB) i powtórnie skorzystać z roamingu i nadajników Plusa? Oczywiście może to nie być realne - ale to może wyeliminować nasz problem w określonej lokalizacji. Z innych alternatyw chyba raczej nie da się skorzystać. Może właśnie te nodeB są wadliwe.
Jak sprawdzić z którego nadajnika korzystam właśnie w tej chwili?
czy Play ma możliwość wyłączenia swoich nadajników (nodeB) i powtórnie skorzystać z roamingu i nadajników Plusa? Oczywiście może to nie być realne - ale to może wyeliminować nasz problem w określonej lokalizacji. Z innych alternatyw chyba raczej nie da się skorzystać. Może właśnie te nodeB są wadliwe.
Jak sprawdzić z którego nadajnika korzystam właśnie w tej chwili?
-
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 3607
- Rejestracja: 2007-04-14, 10:01
- Lokalizacja: Wrocław
Re: problem z download, play online, huawei E156g
32kbps = 4kB/splay4you2 pisze:Zgodnie z Regulaminem, np. za brak płatności lub za przekroczenie limitu (w tym wypadku nie nakładamy blokady, a jedynie zmniejszamy transfer do maksymalmnie 32 kB/s).
(32kB/s = 256kbps)
Technicznie może wpuszczać do:djdavemix pisze:A ja chciałem zapytać:
czy Play ma możliwość wyłączenia swoich nadajników (nodeB) i powtórnie skorzystać z roamingu i nadajników Plusa?
2G/3G Playa
2G/3G Plusa
Oczywiście Plus jest zablokowany, gdyż umowa na roaming krajowy ma bardzo niekorzystne stawki na transmisje danych i PLAY poszedłby z torbami. 2G jest zablokowane, aby nie zapchać EDGE, gdyż nie wytrzymałoby takiego ruchu.
<a href="http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?t=9557" target="_blank">»Top NetInfo«</a>djdavemix pisze:Jak sprawdzić z którego nadajnika korzystam właśnie w tej chwili?
Kwestia konfiguracji sieci etc.djdavemix pisze:Może właśnie te nodeB są wadliwe.
Widzę, że to ty nie masz zielonego pojęcia jak wygląda zarządzanie siecią.Morti pisze:Panowie technicy którzy nie mają zielonego pojęcia o co kaman, siadają przy biureczku dostają modemy i karty sim, testują usługę, działa - do klienta który ma problem na wymiankę, niech odeśle swój modem z kartą, nie działa, na bok do rozkminki jak pojawi się ktoś kto ma pojęcie.
Fajna historyjka z "odsyłaniem kart i modemów", akurat nie mam takiej wyobraźni.
Re: problem z download, play online, huawei E156g
a dokładniej? Która zakładka o tym mówi?marens pisze:djdavemix napisał/a:
Jak sprawdzić z którego nadajnika korzystam właśnie w tej chwili?
»Top NetInfo«
Czy jest coś wspólnego z danych które można między sobą porównać wśród różnych użytkowników aby przypuszczać że określony rodzaj nadajników działa niepoprawnie?
BTS - nie ustawiono kom.AT
Ostatnio zmieniony 2009-11-30, 18:23 przez djdavemix, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 3607
- Rejestracja: 2007-04-14, 10:01
- Lokalizacja: Wrocław
Re: problem z download, play online, huawei E156g
Orange 2Gobiwan04 pisze:1. Czy była już podobna sytuacja w Play ewentualnie innych sieciach?
Informacje | Lista BTSówdjdavemix pisze:Która zakładka o tym mówi?
Wcześniej trzeba wejść


Dokładnie Huaweiplay4you2 pisze:W każdej z nich są takie same urządzenia nadawczo - odbiorcze.
-
- Pracownik operatora
- Posty: 59
- Rejestracja: 2009-10-19, 21:37
- Lokalizacja: Warszawa
Re: problem z download, play online, huawei E156g
Niestety, jeżeli chodzi o Internet, mozna z niego korzystać tylko w naszej infrastrukturze. Co do kwestji sprawdzenia, z którego nadajnika korzystasz w danej chwili, aplikacja Play nie posiada takiej usługi. Marens jednak zamieścił link, zaznaczam tylko, że nie jest to autoryzowany program przez sieć Play.djdavemix pisze:A ja chciałem zapytać:
czy Play ma możliwość wyłączenia swoich nadajników (nodeB) i powtórnie skorzystać z roamingu i nadajników Plusa? Oczywiście może to nie być realne - ale to może wyeliminować nasz problem w określonej lokalizacji. Z innych alternatyw chyba raczej nie da się skorzystać. Może właśnie te nodeB są wadliwe.
Jak sprawdzić z którego nadajnika korzystam właśnie w tej chwili?
Mój błąd, przepraszammarens pisze:play4you2 napisał/a:
Zgodnie z Regulaminem, np. za brak płatności lub za przekroczenie limitu (w tym wypadku nie nakładamy blokady, a jedynie zmniejszamy transfer do maksymalmnie 32 kB/s).
32kbps = 4kB/s
(32kB/s = 256kbps)

Forum "Bez Kabli" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym sieci P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.