problem z download, play online, huawei E156g

Dyskusje na luzie nie związane z forum w granicach netykiety.

Moderator: Moderatorzy

Zablokowany
Awatar użytkownika
wojteks
*** Administrator ***
Posty: 26429
Rejestracja: 2007-12-02, 11:51
Lokalizacja: PL

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: wojteks »

marens pisze:chociaż ja mam takie przeczucie że w 2010r będzie sporo odejść z PLAY.
Wielu odejdzie, wielu przyjdzie. Odejdą niezadowoleni, przyjdą nowi i jeżeli obecny problem już nie będzie występował to będą zadowoleni (oczywiście nie wszyscy bo np. słaby zasięg, przeciążone Node B itp.)
Nie pomagam na PW!
play4you2
Pracownik operatora
Posty: 59
Rejestracja: 2009-10-19, 21:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: play4you2 »

Witam. Trochę postów przybyło od mojego ostaniego wpisu. Widzę, że dysklusja rozgorzała na dobre. To dobrze. Pozwólcie, że trochę rzeczy wyjaśnię.
sszewczyk pisze:wejdz na forum Play, zobaczysz jakie bluzgi polecą pod twoim adresem bo "jak to nasza sieć nie działa, nasza sieć jest najwspanialsza na świecie i pozbawiona wszelkich wad"
No właśnie nie. Każdy może wejść, wypowiedzieć się i przekazać swój pogląd. Jak w każdej dyskusji ważne są argumenty (tak jak i tutaj). Jednak jeżeli ktoś "wchodzi", rzuca samymi bluzgami, to nawet inni użytkownicy, którzy też zgłaszają niedogodności, nie tolerują tego. Jednak zapewniam Cię, że nikt bez powodu nie nawymyśla Ci, że zachowałeś się niestosownie.
Leszek66 pisze:Tutaj jeden z przedstawicieli Playa zapewniał że 27. Początek tematu zapowiadał się rzeczowo, teraz kręci się w koło.
Chciałem zaznaczyć, że od momentu gdy ogłosiłem informację, że ustareka została zauważona, nie PODAWAŁEM terminu jej zakończenia. Owszem, wspomniałem, że może do końca tygodnia... Mam ogromną prośbę, Leszek66, czytaj uważniej moje wypowiedzi.

To tak w kwestii niektórych wyjaśnień.

Co do tematu. Jeszcze nie mamy ustalonej daty, kiedy teopretycznie można powiedzieć, że wszystko jest w porządku. Z tego co widzę, użytkowników można podzielić na 2 kategorie, ci, którym usługa sie polepszyła (nie mówię tu o rewelacyjnym działaniu) i tych którym nic się nie zmieniło. Od momentu ogłoszenia mojej informacji, przeprowadziliśmy restart sieci, sprawdzamy nadajniki i ustawienia. Ktoś napisał, że sieć się nie przyznaje do usterki, owszem, przyznajemy się, jednak staramy sie to usunąć. Jedyne, o co mogę Was poprosić, to przesyłajcie zgłoszenia do nas za pomocą maila lub naszej strony. Im więcej danych podacie (wraz z numerem usługi), tym bardziej będziemy mogli Wam pomóc. Wiem, że znajdą się tu osoby, które mogą mnie zwymyślać, ale takie poglądy także szanuję. Uwierzcie mi, to my jesteśmy dla Was, a nie na odwrót, choc pewnie mi w to nie wierzycie.

A, i tak na marginesie, co do odpowiedzi z BOK. Mam świadomość, że niektóre odpowiedzi mogą doprowadzić Was do "szewskiej pasji", jednak mam prośbę, jeżeli nadal coś nie działa, prześlijcie ponownie zgłoszenie. Fakt udzielenia takich, a nie innych odpowiedzi może również wynikać z faktu, że Ci ludzie otrzymują takie wyniki analizy. Pamiętajcie proszę, że osoby, które odpisuja Wam na reklamację, nie są z działu technicznego. Te osoby przekazują Wasze zgłoszenia do tego działu i oczekują na odpowiedź.

Co do sugestji o rekompensatę. Bodajże Yahoo wspomniał i upuście na Abonament. Otóż niestety nie można tego oczekiwać. Jest to niezgodne z postanowieniami Regulaminu. Owszem, możecie zażądać odszkodowania (zgodnie z Regulaminem), jednak pod warunkiem, że nie macie w ogóle dostepu do sieci. W innym przpadku zwracamy raczej teansfer danych w adekwatnej ilości, jaką niewykorzystano. Zresztą możecie o tym wspomnieć w Waszej reklamacji, do czego oczywiście macie prawo.

Mam nadzieję, że moje wyjaśnienia trochę rzucą światła na obecną sytuację.

Pozdrawiam Was wszystkich serdecznie.
Forum "Bez Kabli" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym sieci P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
beryl303
Użytkownik forum
Posty: 29
Rejestracja: 2009-11-23, 21:40
Lokalizacja: Łask

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: beryl303 »

A czy Wasi technicy są w stanie potwierdzić, że coś takiego faktycznie się dzieje? Wyszło podobne zjawisko w testach, czy działają po omacku?
play4you2
Pracownik operatora
Posty: 59
Rejestracja: 2009-10-19, 21:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: play4you2 »

beryl303 pisze:A czy Wasi technicy są w stanie potwierdzić, że coś takiego faktycznie się dzieje? Wyszło podobne zjawisko w testach, czy działają po omacku?
Jeżeli chodzi o testy, mamy informację, że zostały zauważone niedogodności przy pobieraniu plików. Od 25 11 09r powinno to być w mniejszej skali, jednak nie wykluczamy, że to się nadal może dziać. Powiem tak, w skali kraju powinno być ok, jednak jeżeli są nadal utrudnienia w korzystaniu z usługi, przekazujcie nam te informacje. Nie możemy działać po omacku, jednak każde informacje na ten temat są dla nas przydatne, bo każdy może mieć inną przyczynę błędu. Wspomniano tu o modemach. W zasadzie to mało prawdopodobne, aby sam modem (zakładając że jest sprawny) był tego przyczyną, jednak nie można tego wykluczyć na 100%. Przynajmniej z tego co zostało zauważone i usunięte, modemy nie miały tu nic do znaczenia.
Forum "Bez Kabli" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym sieci P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
Cyfrowy Baron
### BAN ###
Posty: 22
Rejestracja: 2009-11-27, 18:21
Lokalizacja: Płońsk

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: Cyfrowy Baron »

A ja mam to już z głowy. Co nie oznacza, że pobieranie plików zaczęło działać, nadal nie działa. Po prostu właśnie rozwiązałem umowę. Podpisze z Orange lub Erą, a na PLAY już do końca życia będę złorzeczył i odstraszał potencjalnych klientów.
Pawel1924
Stały użytkownik forum
Posty: 87
Rejestracja: 2008-11-23, 23:07
Lokalizacja: Marki

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: Pawel1924 »

Witam, u mnie również to samo....

Modem E220 oraz E169 mam internet 5GB i 10GB używane na różnych komputerach i na każdym pobieranie plików zacina się, czasem przy 33% czasem przy 70% ale zawsze się zacina.

Już od długiego czasu nie udało mi się ściągnąć pliku w całości co mnie strasznie denerwuje.

Zasięg mam ok. na full, tak po 23 wyciągam nawet 120kb\s przy ściąganiu, ale co z tego jak ściąganie zacina się.


Tyle osób ma problem z tym i nikt nie wie dlaczego?

Chyba naprawdę jedyne wyjście to zostawić pley i przejść do innego operatora.

A szkoda bo pley jeszcze parę miesięcy temu chodziło mi bardzo dobrze.

Iplus natomiast beznadziejnie, w ogóle nie dało się po stronach chodzić.
Morti
Użytkownik forum
Posty: 38
Rejestracja: 2009-11-13, 02:51
Lokalizacja: z netu

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: Morti »

U mnie też dzieje się nadal, przeważnie zacina się na poziomie 99 - 99,5%. Za to zasięg poprawił się z 55-65% do 90-95%. Jednak nadal jest to zasięg niepełnej usługi.
kylo86
Użytkownik forum
Posty: 21
Rejestracja: 2009-10-22, 20:10
Lokalizacja: lublin

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: kylo86 »

Ja z zasięgiem nigdy nie miałem problemów, rzadko kiedy poniżej 95% natomiast, jeśli chodzi o zatrzymywanie to problem nadal występuje. Dzisiaj wysłałem dwa maile do biura obsługi oraz zdecydowałem się na telefon. Jedna Pani odpowiedziała że problem jest znany i prowadzone są prace, niestety nie znała terminu rozwiązania. Zadzwoniłem drugi raz i tu otrzymałem informację od Pana że fakt problem ogólnopolski ale raczej było i od 28go miało się wszystko poprawić, natomiast jeśli nadal będzie występował mają przyjmować indywidualne zgłoszenia i rozpatrywać dalej, także jeśli ktoś ma dalej problem niech ich bombarduje...inna sprawa czy faktycznie komukolwiek ten problem zniknął bo śmiem wątpić.
beryl303
Użytkownik forum
Posty: 29
Rejestracja: 2009-11-23, 21:40
Lokalizacja: Łask

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: beryl303 »

Wysłałem trzecie zgłoszenie przez www, bo na drugie otrzymałem standardową odpowiedź "blablabla z powodu modernizacji sieci blablabla". Zapewne sieć jest w ciągłej modernizacji, bo problem trwa już u mnie 2 miesiące (a używam playa niewiele dłużej) u innych jeszcze dłużej, więc chyba Play chce żebyśmy się pogodzili z tą "drobną niedogodnością". Pewnie... jak kupuję nowy samochód, to on przecież też nie musi jeździć do przodu, przecież jeździ do tyłu, działają w nim wycieraczki, światła i klakson i z tego powinienem się cieszyć.

Będę codziennie zgłaszać reklamację przez www i telefonicznie przez najbliższe dni. Pierwszą zgłosiłem 26.11 i liczę, że operator wyrobi się w ciągu 14 ustawowych dni roboczych. Jeśli nie, to chyba mogę potraktować usługę jako niezgodną z umową i zażądać rozwiązania umowy. Niech rzecznik praw konsumenta tez ma zajęcie.
play4you2
Pracownik operatora
Posty: 59
Rejestracja: 2009-10-19, 21:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: play4you2 »

beryl303 pisze:że operator wyrobi się w ciągu 14 ustawowych dni roboczych. Jeśli nie, to chyba mogę potraktować usługę jako niezgodną z umową i zażądać rozwiązania umowy. Niech rzecznik praw konsumenta tez ma zajęcie.
Tak tytułem wyjaśnienia. 14 dni to ustawowy termin na odpowiedź, ok, ale w wyjątkowych sytuacjach może przedłużyć się do 30 dni. Po 14 dniach należy wówczas wysłać powiadomienie, że reklamacja sie przedłuży. Co do kwestji uznania reklamacji nawet po 30 dnia, zgodnie z Prawem Telekomunikacyjnym Art. 106, uznanie reklamacji nie wiąże się z uznaniem roszczeń Klienta. Produkt niezgodny z Umową, o którym wspominasz zawarty jest w Ustawie Konsumenckiej i odnosi się do sprzętów. Umowy klasyfikowane sa w Prawie Telekomunikacyjnym i Kodeksie Cywilnym.

Od razy wyjaśniam, nie piszę tego, żeby "coś"udowadniać. Chciałem tylko wyjaśnić prawidłowe działanie zgodne z prawem. Mam nadzieję, że nie odbierzecie tego jako "wymówki" z mojej strony. Pozdrawiam.
Forum "Bez Kabli" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym sieci P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
obiwan04
Użytkownik forum
Posty: 37
Rejestracja: 2009-11-27, 17:19
Lokalizacja: B-B

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: obiwan04 »

Pliki powyżej 100 mb nie mogę ściagać nadal.. Za to pliki tak około 20-30mb ściągam bezproblemowo i to z różnych stron.. :/

Pytanie do playforyou2 - czy były wykonywane jakieś testy wśród osób, które korzystają z PlayOnline i pracują w firmie Play?
Morti
Użytkownik forum
Posty: 38
Rejestracja: 2009-11-13, 02:51
Lokalizacja: z netu

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: Morti »

play4you2 chcesz powiedzieć, że możecie "bezkarnie" świadczyć wadliwą usługę nie zgodną z zapiskami w umowie i jedyne co możemy to zgłaszać kolejną reklamację na którą dostajemy gotową odpowiedź wybraną losowo z puli z etykietką "spławianie" ?
beryl303
Użytkownik forum
Posty: 29
Rejestracja: 2009-11-23, 21:40
Lokalizacja: Łask

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: beryl303 »

play4you2 pisze:Tak tytułem wyjaśnienia. 14 dni to ustawowy termin na odpowiedź, ok, ale w wyjątkowych sytuacjach może przedłużyć się do 30 dni. Po 14 dniach należy wówczas wysłać powiadomienie, że reklamacja sie przedłuży. Co do kwestji uznania reklamacji nawet po 30 dnia, zgodnie z Prawem Telekomunikacyjnym Art. 106, uznanie reklamacji nie wiąże się z uznaniem roszczeń Klienta. Produkt niezgodny z Umową, o którym wspominasz zawarty jest w Ustawie Konsumenckiej i odnosi się do sprzętów. Umowy klasyfikowane sa w Prawie Telekomunikacyjnym i Kodeksie Cywilnym.
Póki co mam szczerą nadzieję, że usuniecie usterkę i będę mógł normalnie korzystać z internetu. Jeśli jednak z całym szacunkiem i za przeproszeniem ciach, to ja nie mam zamiaru płacić za usługę której mi nie dostarczacie.
Rozumiem, że dla niektórych net to głownie gg, poczta i www, ja jednak od czasu do czasu potrzebuję pobrać zdjęcia z imprez ASG z Rapida, sendspace czy czegoś innego. Od czasu do czasu lubię pograć w NavyFielda. A od dłuższego czasu nie mogę ani pobrać zdjęć, ani aktualizacji NavyFielda.

PS. Ciekawe czy PLAY poczułby się odpowiedzialny, gdyby zawodowy gracz, np Warcrafta ponosił straty z powodu niemożności gry...

[ Komentarz dodany przez: ja.michal: 2009-11-30, 16:45 ]
Kultura musi być i za łamanie regulaminu dostajesz punkcik kolego. :nienie:
Ostatnio zmieniony 2009-11-30, 16:44 przez beryl303, łącznie zmieniany 1 raz.
play4you2
Pracownik operatora
Posty: 59
Rejestracja: 2009-10-19, 21:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: play4you2 »

Morti pisze:play4you2 chcesz powiedzieć, że możecie "bezkarnie" świadczyć wadliwą usługę nie zgodną z zapiskami w umowie i jedyne co możemy to zgłaszać kolejną reklamację na którą dostajemy gotową odpowiedź wybraną losowo z puli z etykietką "spławianie" ?
Prosiłem Was, żebyście nie odebrali mojej wypowiedzi właśnie w ten sposób, no ale skoro już tak to odbierasz... Oczywiście że nie, jednak są pewne zapisy, które obligują każdą ze stron. Inaczej zarzucono by nam działanie niezgode z prawem. Co do rzarzutów o usłudze niezgodnej z Umową, przypominam, że tak nie jest (tak, wiem, to nie jest tłumaczenie), gdyż świadczona jest w oparciu o Regulamin usługi, a tu wszystko jest prawidłowo wykonywane. Jakiej odpowiedzi oczekujesz?? Że powinniśmy za każdym razem zgadzać się na zamieszczone roszczenia?? Rozumiem Waszą sytuację (choć i tak pewnie mi nie wierzycie), ale staramy sie robić wszystko, aby te utrudnienia zniknęły. Wiem, że to wyjaśnienie może nie za dużo Wam daje, jednak nie będę Wam pisał, że już jutro będzie ok, albo inne wyjaśnioenia bez pokrycia. Jak sam otrzymam odpowiedź, że jest ok, to też ją Wam udzielę.
obiwan04 pisze:Pytanie do playforyou2 - czy były wykonywane jakieś testy wśród osób, które korzystają z PlayOnline i pracują w firmie Play?
Oczywiście. Ja np. korzystam "prywatnie" z tej usługi (10 GB) i nie mam kłopotów z internetem. Owszem, możecie pomysleć, że jestem pracownikiem, to dla mnie są inne ustawienia i modemy. Otóż dementuję tego typu myślenie z góry. Jestem takim samym użytkownikiem jak wy. Nie wiem na prawdę, dlaczego Wam się tak dzieje. Powiem więcej, mam szereg znajomych (nie tylko z Wawy) którzy również korzystają z tej usługi i też nie mają takich problemów. Czasami coś tam sie przycinało, jednak nie nazwałbym tego utrudnieniem. Po restarcie wszystko wracało do normy.

Pzdr.
Forum "Bez Kabli" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym sieci P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
obiwan04
Użytkownik forum
Posty: 37
Rejestracja: 2009-11-27, 17:19
Lokalizacja: B-B

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: obiwan04 »

A ktoś z Warszawy ma problemy w ogóle?
play4you2
Pracownik operatora
Posty: 59
Rejestracja: 2009-10-19, 21:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: play4you2 »

obiwan04 pisze:A ktoś z Warszawy ma problemy w ogóle?
Szczerze powiedziawszy nie spotkałem sie z tym, jednak jeżeli są takie osoby, z chęcią bym chciał sie o nich dowiedzieć. Zaznaczam jednak, że nie "klasyfikujemy" miast i miejscowości. W każdej z nich są takie same urządzenia nadawczo - odbiorcze.
Forum "Bez Kabli" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym sieci P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
obiwan04
Użytkownik forum
Posty: 37
Rejestracja: 2009-11-27, 17:19
Lokalizacja: B-B

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: obiwan04 »

To ja zadam takie pytania, zamiast nabijać jednolinijkowe posty:

1. Czy była już podobna sytuacja w Play ewentualnie innych sieciach?
2. Czy instalowana/włączano gdzieś nowe nadajniki?
3. Czy jakiś nadajnik nie uległ zniszczeniu itp.?
4. Czy był całkowity restart sieci?
5. Czy Play może nakładać jakieś "blokady" na danego użytkownika? Jeśli tak to za co?

Jeśli odpowiedzi na moje pytania padały już wcześniej to przepraszam, prawdopodobnie coś musiałem przeoczyć.
Morti
Użytkownik forum
Posty: 38
Rejestracja: 2009-11-13, 02:51
Lokalizacja: z netu

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: Morti »

Z tego co widzę to ci którzy mają problem mają go wszędzie niezależnie od lokalizacji, analogicznie z tymi którzy problemu nie mają. Sprawa więc jest prosta, Panowie technicy którzy nie mają zielonego pojęcia o co kaman, siadają przy biureczku dostają modemy i karty sim, testują usługę, działa - do klienta który ma problem na wymiankę, niech odeśle swój modem z kartą, nie działa, na bok do rozkminki jak pojawi się ktoś kto ma pojęcie.
djdavemix

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: djdavemix »

No to mamy niewyjaśnioną awarię.
Nasze małe archiwum x.
Na mobile partnerze również się zacina.
Nie przypisujmy pobierania plików z używaniem ich nielegalnie.Jestem legalnym użytkownikiem AutoMapy ale niestety nie mogę jej pobrać (ponad 200mb) z przyczyn niewyjaśnionych - bo Play jak dotąd nie potrafi jeszcze znaleźć tej bomby która cyka pod ich tyłkami :)
Mam nadzieję że operator szybko upora się z tym problemem - nie podnosząc oczywiście abonamentu :)
obiwan04
Użytkownik forum
Posty: 37
Rejestracja: 2009-11-27, 17:19
Lokalizacja: B-B

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: obiwan04 »

djdavemix pisze:Mam nadzieję że operator szybko upora się z tym problemem - nie podnosząc oczywiście abonamentu :)
Ale czemu mieliby podnieść abonament? Przecież nie mogą chyba podnieść abonamentu w trakcie trwania umowy.. ;/
djdavemix

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: djdavemix »

obiwan04, zważ na to - jeśli technicy pracujący w PLAY nie mają pojęcia (jeszcze) gdzie tkwi usterka nakłady pieniężne wzrastają - trzeba jechać AŻ za Warszawę na testy ;)
W trakcie trwania umowy nie zmienią ale już takich ofert może nie być.
Awatar użytkownika
YaHooo
Guru bezprzewodowy
Posty: 17761
Rejestracja: 2008-01-02, 14:38
Lokalizacja: Białystok

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: YaHooo »

marens pisze:Tylko nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Sieć jest odmulona, przynajmniej w mojej okolicy. Widać to po www/YouTube/radiu internetowym.
To już jakiś plusik mały :)
obiwan04 pisze:Nagle pełno osób napisało, że są usterki i każda niby taka sama a inna, i nie potrfią się połapać Za dużo informacji..
Chyba w tym tkwi problem.
play4you2 pisze:Co do sugestji o rekompensatę. Bodajże Yahoo wspomniał i upuście na Abonament. Otóż niestety nie można tego oczekiwać.
Rozumiem, nie wiem czego można oczekiwać od Was, jednak upust na abonament podałem przykładowo :)
Pozdrawiam YaHooo :)
> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)
Cyfrowy Baron
### BAN ###
Posty: 22
Rejestracja: 2009-11-27, 18:21
Lokalizacja: Płońsk

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: Cyfrowy Baron »

Tak mnie zastanawia, czy ten problem dotyczy jakiejś konkretnej grupy użytkowników sieci, np. tylko starych użytkowników. Ja np. byłem użytkownikiem PLAY ONLINE ponad rok dokładnie 16 miesięcy.

Może nowi użytkownicy maja sprawny internet kosztem użytkowników "starych". Wiadomo, jak już ktoś podpisał umowę na 18 miesięcy, to nie ma zmiłuj, przed upływem tego okresu pozostaje niewolnikiem operatora PLAY i płacić musi, bo coś tam działa.

Technicy głowiący się na rozwiązaniem problemu mogą nawet nic nie wiedzieć, gdyż decyzje zapadły gdzieś na górze. :D Taka sobie teoria spiskowa, może wydać się śmieszna, ale niektórym chyba tylko już śmiech pozostaje.
play4you2
Pracownik operatora
Posty: 59
Rejestracja: 2009-10-19, 21:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: play4you2 »

Ok, już odpowiadam na wątki.
obiwan04 pisze:1. Czy była już podobna sytuacja w Play ewentualnie innych sieciach?
W Play nie, co do innych sieci nie wiem.
obiwan04 pisze:2. Czy instalowana/włączano gdzieś nowe nadajniki?
Sieć (Play) jest tale rozwijana i przybywa nadajników, więc odpowiedź brzmi tak.
obiwan04 pisze:3. Czy jakiś nadajnik nie uległ zniszczeniu itp.?
Owszem, w Rawiczu.
obiwan04 pisze:4. Czy był całkowity restart sieci?
Tak.
obiwan04 pisze:5. Czy Play może nakładać jakieś "blokady" na danego użytkownika? Jeśli tak to za co?
Zgodnie z Regulaminem, np. za brak płatności lub za przekroczenie limitu (w tym wypadku nie nakładamy blokady, a jedynie zmniejszamy transfer do maksymalmnie 32 kB/s). Pozostałe mozliwości blokady ujęte są w Regulaminie świadczenia Usług Telekomunikacyjnych z dostepem do Internetu dla Abonentów.
djdavemix pisze:W trakcie trwania umowy nie zmienią ale już takich ofert może nie być.
Zgadza się, w trakcie trwania Umowy nie zmieniamy Abonamentu. Zaznaczam jednak, że dążymy do minimalnych cen za usługę, a nie do podnoszenia opłat.
YaHooo pisze:play4you2 napisał/a:
Co do sugestji o rekompensatę. Bodajże Yahoo wspomniał i upuście na Abonament. Otóż niestety nie można tego oczekiwać.
Rozumiem, nie wiem czego można oczekiwać od Was, jednak upust na abonament podałem przykładowo
Ja również rozumiem, po prostu złożyłem "małe" wyjaśnienie.

Uff, wszystko ;)

Pzdr. :papa:

[ Komentarz dodany przez: wojteks: 2009-11-30, 18:32 ]
Usunięcie drugiego posta o tej samej treści sklejonego z pierwszym.
Ostatnio zmieniony 2009-11-30, 18:31 przez play4you2, łącznie zmieniany 1 raz.
Forum "Bez Kabli" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym sieci P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
Pawel1924
Stały użytkownik forum
Posty: 87
Rejestracja: 2008-11-23, 23:07
Lokalizacja: Marki

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: Pawel1924 »

Ja mieszkam niedaleko wawy, a dokładnie Marki.


Mam problem ze ściąganiem, na obu kompach - modemy E220 i E169

Dzwoniłem do bok to powiedzieli że trwają jakieś prace i powinno się polepszyć w ciągu paru dni.... ale czy to prawda czy standardowe wytłumaczenie to nie wiem.


W każdym razie coś się dzieje bo pytałem koleżanki, ona też ma pley i od paru dni net strasznie zamula.

A wcześniej miała dobrze.
djdavemix

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: djdavemix »

A ja chciałem zapytać:
czy Play ma możliwość wyłączenia swoich nadajników (nodeB) i powtórnie skorzystać z roamingu i nadajników Plusa? Oczywiście może to nie być realne - ale to może wyeliminować nasz problem w określonej lokalizacji. Z innych alternatyw chyba raczej nie da się skorzystać. Może właśnie te nodeB są wadliwe.

Jak sprawdzić z którego nadajnika korzystam właśnie w tej chwili?
marens
Guru bezprzewodowy
Posty: 3607
Rejestracja: 2007-04-14, 10:01
Lokalizacja: Wrocław

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: marens »

play4you2 pisze:Zgodnie z Regulaminem, np. za brak płatności lub za przekroczenie limitu (w tym wypadku nie nakładamy blokady, a jedynie zmniejszamy transfer do maksymalmnie 32 kB/s).
32kbps = 4kB/s
(32kB/s = 256kbps)
djdavemix pisze:A ja chciałem zapytać:
czy Play ma możliwość wyłączenia swoich nadajników (nodeB) i powtórnie skorzystać z roamingu i nadajników Plusa?
Technicznie może wpuszczać do:

2G/3G Playa
2G/3G Plusa

Oczywiście Plus jest zablokowany, gdyż umowa na roaming krajowy ma bardzo niekorzystne stawki na transmisje danych i PLAY poszedłby z torbami. 2G jest zablokowane, aby nie zapchać EDGE, gdyż nie wytrzymałoby takiego ruchu.
djdavemix pisze:Jak sprawdzić z którego nadajnika korzystam właśnie w tej chwili?
<a href="http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?t=9557" target="_blank">»Top NetInfo«</a>
djdavemix pisze:Może właśnie te nodeB są wadliwe.
Kwestia konfiguracji sieci etc.
Morti pisze:Panowie technicy którzy nie mają zielonego pojęcia o co kaman, siadają przy biureczku dostają modemy i karty sim, testują usługę, działa - do klienta który ma problem na wymiankę, niech odeśle swój modem z kartą, nie działa, na bok do rozkminki jak pojawi się ktoś kto ma pojęcie.
Widzę, że to ty nie masz zielonego pojęcia jak wygląda zarządzanie siecią.
Fajna historyjka z "odsyłaniem kart i modemów", akurat nie mam takiej wyobraźni.
djdavemix

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: djdavemix »

marens pisze:djdavemix napisał/a:
Jak sprawdzić z którego nadajnika korzystam właśnie w tej chwili?


»Top NetInfo«
a dokładniej? Która zakładka o tym mówi?
Czy jest coś wspólnego z danych które można między sobą porównać wśród różnych użytkowników aby przypuszczać że określony rodzaj nadajników działa niepoprawnie?

BTS - nie ustawiono kom.AT
Ostatnio zmieniony 2009-11-30, 18:23 przez djdavemix, łącznie zmieniany 1 raz.
marens
Guru bezprzewodowy
Posty: 3607
Rejestracja: 2007-04-14, 10:01
Lokalizacja: Wrocław

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: marens »

obiwan04 pisze:1. Czy była już podobna sytuacja w Play ewentualnie innych sieciach?
Orange 2G
djdavemix pisze:Która zakładka o tym mówi?
Informacje | Lista BTSów

Wcześniej trzeba wejść
=> Plik | Ustawienia | Komunikacja AT i PIN | Komunikacja AT
=> Plik | Ustawienia | Lista BTSów | Pobierz plik bazy
play4you2 pisze:W każdej z nich są takie same urządzenia nadawczo - odbiorcze.
Dokładnie Huawei
play4you2
Pracownik operatora
Posty: 59
Rejestracja: 2009-10-19, 21:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: play4you2 »

djdavemix pisze:A ja chciałem zapytać:
czy Play ma możliwość wyłączenia swoich nadajników (nodeB) i powtórnie skorzystać z roamingu i nadajników Plusa? Oczywiście może to nie być realne - ale to może wyeliminować nasz problem w określonej lokalizacji. Z innych alternatyw chyba raczej nie da się skorzystać. Może właśnie te nodeB są wadliwe.

Jak sprawdzić z którego nadajnika korzystam właśnie w tej chwili?
Niestety, jeżeli chodzi o Internet, mozna z niego korzystać tylko w naszej infrastrukturze. Co do kwestji sprawdzenia, z którego nadajnika korzystasz w danej chwili, aplikacja Play nie posiada takiej usługi. Marens jednak zamieścił link, zaznaczam tylko, że nie jest to autoryzowany program przez sieć Play.
marens pisze:play4you2 napisał/a:
Zgodnie z Regulaminem, np. za brak płatności lub za przekroczenie limitu (w tym wypadku nie nakładamy blokady, a jedynie zmniejszamy transfer do maksymalmnie 32 kB/s).


32kbps = 4kB/s
(32kB/s = 256kbps)
Mój błąd, przepraszam :roll:
Forum "Bez Kabli" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym sieci P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
Zablokowany