Źródło:blog Marcina Gruszki01.12.09 godz. 13:12
Chciałem przeprosić wszystkich Klientów, którzy odczyli skutki wczorajszej awarii. Awaria trwała ok. godziny, dotyczyła przede wszytkim zasięgu 2G i transmisji pakietowej (Play Online). Wczoraj wieczorem rozwiązaliśmy problem i obecnie analizujemy przyczyny i zasięg awarii.
Przy okazji chciałem podkreślić, że awaria nie dotyczyła całej Polski jak twierdzą niektóre serwisy internetowe. Zawsze zastanawiam się skąd Wy chłopaki macie lepsze wiadomosci od naszego nadzoru sieci.
Rzecznik Play przeprasza za awarię
Moderator: Moderatorzy
- marcin7911
- Stały użytkownik forum
- Posty: 98
- Rejestracja: 2009-09-30, 12:24
- Lokalizacja: Konin
Rzecznik Play przeprasza za awarię
Ostatnio zmieniony 2009-12-02, 09:27 przez marcin7911, łącznie zmieniany 1 raz.
Modem Huawei E156g
Moc sygnału:-83dBm, 48%, CSQ 15
Playonline 69
Moc sygnału:-83dBm, 48%, CSQ 15
Playonline 69
-
Procio
- Mistrz bezprzewodowy
- Posty: 1101
- Rejestracja: 2009-10-17, 12:17
- Lokalizacja: localhost
Re: Rzecznik Play przeprasza za awarię
Nareszcie Play zrobił jakiś postęp, a przyznać się do winy to też nie łatwo 
Internet domowy T-Mobile do 60Mb/s: https://www.speedtest.net/result/8251178215 
-
ja.michal
- *Mistrz bezprzewodowy*
- Posty: 22036
- Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
- Lokalizacja: Polska
Re: Rzecznik Play przeprasza za awarię
Ale to już u nas na forum od kolegi z P4 wiadomo było wcześniej. ![:]](./images/smilies/splash.gif)
Widać jak sortujecie sobie informacje.![:]](./images/smilies/splash.gif)
Widać jak sortujecie sobie informacje.
- marcin7911
- Stały użytkownik forum
- Posty: 98
- Rejestracja: 2009-09-30, 12:24
- Lokalizacja: Konin
Re: Rzecznik Play przeprasza za awarię
Skoro wszyscy już wiedzą to usuń temat i po sprawie. 
Modem Huawei E156g
Moc sygnału:-83dBm, 48%, CSQ 15
Playonline 69
Moc sygnału:-83dBm, 48%, CSQ 15
Playonline 69
-
zDaleKi
- Stary bywalec bezprzewodowy
- Posty: 11508
- Rejestracja: 2005-10-12, 11:18
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Rzecznik Play przeprasza za awarię
Niech zostanie.
Pozdr, (R) BliSki. (tm)
Pytania dotyczące kwestii technicznych tylko na forum. Pamiętaj PW to nie helpdesk.
Pytania dotyczące kwestii technicznych tylko na forum. Pamiętaj PW to nie helpdesk.
-
Procio
- Mistrz bezprzewodowy
- Posty: 1101
- Rejestracja: 2009-10-17, 12:17
- Lokalizacja: localhost
Re: Rzecznik Play przeprasza za awarię
Ja np. nie wiedziałemmarcin7911 pisze:Skoro wszyscy już wiedzą
Internet domowy T-Mobile do 60Mb/s: https://www.speedtest.net/result/8251178215 