01.12.09 godz. 13:12
Chciałem przeprosić wszystkich Klientów, którzy odczyli skutki wczorajszej awarii. Awaria trwała ok. godziny, dotyczyła przede wszytkim zasięgu 2G i transmisji pakietowej (Play Online). Wczoraj wieczorem rozwiązaliśmy problem i obecnie analizujemy przyczyny i zasięg awarii.
Przy okazji chciałem podkreślić, że awaria nie dotyczyła całej Polski jak twierdzą niektóre serwisy internetowe. Zawsze zastanawiam się skąd Wy chłopaki macie lepsze wiadomosci od naszego nadzoru sieci.
Źródło:blog Marcina Gruszki Nawet nie zauważyłem, czymże jest godzina w półtorarocznej umowie.
Ostatnio zmieniony 2009-12-02, 09:27 przez marcin7911, łącznie zmieniany 1 raz.
Modem Huawei E156g
Moc sygnału:-83dBm, 48%, CSQ 15
Playonline 69