Rzecznik Play przeprasza za awarię

Nowości... więcej na https://www.opp.today/pl/

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
marcin7911
Stały użytkownik forum
Posty: 98
Rejestracja: 2009-09-30, 12:24
Lokalizacja: Konin

Rzecznik Play przeprasza za awarię

Post autor: marcin7911 »

01.12.09 godz. 13:12
Chciałem przeprosić wszystkich Klientów, którzy odczyli skutki wczorajszej awarii. Awaria trwała ok. godziny, dotyczyła przede wszytkim zasięgu 2G i transmisji pakietowej (Play Online). Wczoraj wieczorem rozwiązaliśmy problem i obecnie analizujemy przyczyny i zasięg awarii.
Przy okazji chciałem podkreślić, że awaria nie dotyczyła całej Polski jak twierdzą niektóre serwisy internetowe. Zawsze zastanawiam się skąd Wy chłopaki macie lepsze wiadomosci od naszego nadzoru sieci.
Źródło:blog Marcina Gruszki
:padam: Nawet nie zauważyłem, czymże jest godzina w półtorarocznej umowie. :roll:
Ostatnio zmieniony 2009-12-02, 09:27 przez marcin7911, łącznie zmieniany 1 raz.
Modem Huawei E156g
Moc sygnału:-83dBm, 48%, CSQ 15
Playonline 69
Procio
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1101
Rejestracja: 2009-10-17, 12:17
Lokalizacja: localhost

Re: Rzecznik Play przeprasza za awarię

Post autor: Procio »

Nareszcie Play zrobił jakiś postęp, a przyznać się do winy to też nie łatwo :D
Internet domowy T-Mobile do 60Mb/s: https://www.speedtest.net/result/8251178215 :super:
ja.michal
*Mistrz bezprzewodowy*
Posty: 22036
Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
Lokalizacja: Polska

Re: Rzecznik Play przeprasza za awarię

Post autor: ja.michal »

Ale to już u nas na forum od kolegi z P4 wiadomo było wcześniej. :]
Widać jak sortujecie sobie informacje. :]
Awatar użytkownika
marcin7911
Stały użytkownik forum
Posty: 98
Rejestracja: 2009-09-30, 12:24
Lokalizacja: Konin

Re: Rzecznik Play przeprasza za awarię

Post autor: marcin7911 »

Skoro wszyscy już wiedzą to usuń temat i po sprawie. :)
Modem Huawei E156g
Moc sygnału:-83dBm, 48%, CSQ 15
Playonline 69
zDaleKi
Stary bywalec bezprzewodowy
Posty: 11508
Rejestracja: 2005-10-12, 11:18
Lokalizacja: Wrocław

Re: Rzecznik Play przeprasza za awarię

Post autor: zDaleKi »

Niech zostanie.
Pozdr, (R) BliSki. (tm)
Pytania dotyczące kwestii technicznych tylko na forum. Pamiętaj PW to nie helpdesk.
Procio
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1101
Rejestracja: 2009-10-17, 12:17
Lokalizacja: localhost

Re: Rzecznik Play przeprasza za awarię

Post autor: Procio »

marcin7911 pisze:Skoro wszyscy już wiedzą
Ja np. nie wiedziałem :P
Internet domowy T-Mobile do 60Mb/s: https://www.speedtest.net/result/8251178215 :super:
ODPOWIEDZ