problem z download, play online, huawei E156g

Dyskusje na luzie nie związane z forum w granicach netykiety.

Moderator: Moderatorzy

Zablokowany
obiwan04
Użytkownik forum
Posty: 37
Rejestracja: 2009-11-27, 17:19
Lokalizacja: B-B

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: obiwan04 »

No wybacz mój błąd, przepraszam, kajam się przed Tobą :*
dokładanie nowych odbiorników
:]
zDaleKi
Stary bywalec bezprzewodowy
Posty: 11508
Rejestracja: 2005-10-12, 11:18
Lokalizacja: Wrocław

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: zDaleKi »

Tak dla formalności.
djdavemix pisze:Wtedy mnie poniosło - po otrzymaniu sześciu tych samych odpowiedzi :)
ale tą ktoś fatygował się edytować
Nikt Twojej wypowiedzi nie edytował. Widać przecież wyraźnie:
http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?p=233225#233225
Ostatnio zmieniony przez djdavemix Dzisiaj 20:23, w całości zmieniany 1 raz

A dane osobowe są usuwane przez automat, gdyż niektórzy z Was nie szanują ochrony danych osobowych lub prostego faktu, że konsultant może sobie nie życzyć aby jego dane trafiły na publiczne forum.
Widzisz przecież, że dane, które podałeś są cały czas w poście.

Dlatego jeszcze raz apeluję aby Wszystkie dane osobowe były przez Was kasowane.
Wszystkie takie dane będą kasowane przez moderatorów. W Twoim przypadku zmieniłeś imię nazwisko konsultanta, zatem nie było potrzeby tego edytować.
Ostatnio zmieniony 2009-12-02, 21:11 przez zDaleKi, łącznie zmieniany 2 razy.
Pozdr, (R) BliSki. (tm)
Pytania dotyczące kwestii technicznych tylko na forum. Pamiętaj PW to nie helpdesk.
Awatar użytkownika
Blido
Guru bezprzewodowy
Posty: 2969
Rejestracja: 2008-02-21, 23:30
Lokalizacja: WL

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: Blido »

plum pisze:Chyba sobie żartują !
Straciłem ponad 2 Gigabajty a chca mi dać żałosne 500MB :szok:
I jeszcze się pienisz? Operator nie miał obowiązku Ci czegokolwiek dawać, zwłaszcza że te 2GB zostało zmarnowane tylko Twoim zdaniem - to tak czy inaczej musiało przejść przez sieć P4 i obciążyło łącza.
zehir23
Początkujący użytkownik forum
Posty: 5
Rejestracja: 2009-12-01, 20:59
Lokalizacja: Kalkuta

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: zehir23 »

Blido, ja straciłem 5GB zanim trafiłem na to forum i dowiedziałem się, że taki problem jest powszechny. Oczywiście, że powinni zwrócić co do 1bajta, bo jak ty nie korzystasz z netu przez miesiąc, to musisz płacić.
Ja wiem, że oni nas mają głęboko w poważaniu, ale to co się dzieje to jest zwyczajny skandal :/
Wszystko ma swoje granice...
Awatar użytkownika
plum
Stały użytkownik forum
Posty: 88
Rejestracja: 2009-04-27, 12:02
Lokalizacja: Silesia

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: plum »

Blido pisze:
plum pisze:Chyba sobie żartują !
Straciłem ponad 2 Gigabajty a chca mi dać żałosne 500MB :szok:
I jeszcze się pienisz? Operator nie miał obowiązku Ci czegokolwiek dawać, zwłaszcza że te 2GB zostało zmarnowane tylko Twoim zdaniem - to tak czy inaczej musiało przejść przez sieć P4 i obciążyło łącza.
Jak czytam Twoją odpowiedź to nie wiem czy płakać czy sie od razu powiesić :szok:
Najbardziej obciążonym łączem jest chyba łącze w Twojej głowie :rotfl:
Modem ZTE MF626
Play Online
Moc sygnału: -77dBm, 40%, CSQ 18
Awatar użytkownika
YaHooo
Guru bezprzewodowy
Posty: 17761
Rejestracja: 2008-01-02, 14:38
Lokalizacja: Białystok

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: YaHooo »

plum pisze:Najbardziej obciążonym łączem jest chyba łącze w Twojej głowie
Oj chyba naparwdę ktoś tu chce dostać urlop od forum. Proszę spokojnie. To, że nie zgadzasz się z czyimiś poglądami, nie znaczy, że możesz go obrażąć :nienie:
Pozdrawiam YaHooo :)
> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)
djdavemix

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: djdavemix »

BliSki, edytował - miałem na myśli Obsługę Play - fatygowali się dać siódmą "inną" odpowiedź :)
Więc źle zrozumiałeś :)
co do zmiany nazwiska konsultanta... chyba to jasne że jest abstrakcyjne.Automat potraktował to jako wiarygodne dane :)
gorzoviak
Początkujący użytkownik forum
Posty: 5
Rejestracja: 2009-12-02, 12:18
Lokalizacja: GW

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: gorzoviak »

Blido napisał/a:
plum napisał/a:
Chyba sobie żartują !
Straciłem ponad 2 Gigabajty a chca mi dać żałosne 500MB :szok:

I jeszcze się pienisz? Operator nie miał obowiązku Ci czegokolwiek dawać, zwłaszcza że te 2GB zostało zmarnowane tylko Twoim zdaniem - to tak czy inaczej musiało przejść przez sieć P4 i obciążyło łącza.
Wyjaśnijmy jedno:
1. To nie wina(!) użytkowników że operator blokuje(zamraża) możliwość pobierania.
2. Patrząc na siebie nie chciałbym żadnej rekompensaty w postaci +/- 500MB, ale każdy z nas ma prawo(!) żądać pełnej usługi, czyli w wolnym tłumaczeniu nie było by cyrków ze strony Play to temat by nie powstał :/.
3. Pobieram=obciążam łącza Play - zgadza się, ale ja z tego nic nie mam bo powstaje problem "zamrażania", a sieć ma tysiące niezadowolonych abonentów...i po co..i na co komu to?? :zdziwko:
Awatar użytkownika
Jason73
Początkujący użytkownik forum
Posty: 4
Rejestracja: 2009-12-02, 12:40
Lokalizacja: Piekary Śląskie

Play Online

Post autor: Jason73 »

Witam wszystkich serdecznie. No i doczekałem się wczoraj wieczorem odpowiedzi z Play,myślę że jednak dość wyraznie wskazuje ona,podobnie jak i odpowiedzi do innych forumowiczów,że jednak problem nie leży po stronie abonentów i wcalę się nie dziwię frustracji,bo jednak za kwotę żadaną przez operatora,dostajemy niepełną usługę i nie ma co się chować za parawanem prawnych ustaleń. Z drugiej strony faktycznie nie jest to wygórowana suma,więc chyba nie zostaje nam nic innego,jak tylko cierpliwie czekać (byle nie zbyt długo!!!) na usunięcie uszkodzeń. Co o tym myślicie? Pozdrawiam.
Jason73
zehir23
Początkujący użytkownik forum
Posty: 5
Rejestracja: 2009-12-01, 20:59
Lokalizacja: Kalkuta

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: zehir23 »

Co ja myślę? Byłem dziś w salonie Play. wymieniono mi kartę SIM i sprawdzono modem. Pracownica powiedziała mi, że to i tak nic nie zmieni. Zapytałem więc, kiedy mają zamiar naprawić usterkę - powiedziała, że w ciągu 24 godzin.... Zapytałem, czy to pewne, na co usłyszałem, że kiedyś kazali im mówić, że usterkę naprawią w ciągu 12 godzin, a teraz, że w ciągu 24 godzin...

Cóż, to wszystko wyjaśnia : :/
Wszystko ma swoje granice...
mario9913
Początkujący użytkownik forum
Posty: 5
Rejestracja: 2009-11-23, 18:07
Lokalizacja: ciechanów

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: mario9913 »

Dziś nawet nie mogę nowego zgłoszenia do BOK-u wysłać. Po próbie wysłania wiadomości wita mnie komunikat-" Wystąpił błąd. Spróbuj zalogować się ponownie później.
Kod błędu: 1259858219916SCBF400" A swoją droga otrzymałem parę dni temu odpowiedź, że problem został naprawiony, co oczywiście okazało się nieprawdą.Zgłosiłem to,a w odpowiedzi ponownie dostałem.... formularz do wypełnienia!To jak Play zwodzi ludzi przechodzi wszelkie granice! :klnie:
zDaleKi
Stary bywalec bezprzewodowy
Posty: 11508
Rejestracja: 2005-10-12, 11:18
Lokalizacja: Wrocław

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: zDaleKi »

djdavemix pisze:BliSki, edytował - miałem na myśli Obsługę Play - fatygowali się dać siódmą "inną" odpowiedź
Teraz wszytko jasne :)
djdavemix pisze:Więc źle zrozumiałeś
Zgadza się.
Pozdr, (R) BliSki. (tm)
Pytania dotyczące kwestii technicznych tylko na forum. Pamiętaj PW to nie helpdesk.
obiwan04
Użytkownik forum
Posty: 37
Rejestracja: 2009-11-27, 17:19
Lokalizacja: B-B

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: obiwan04 »

Z sieci p2m ściąga bez zarzutów, czy komuś coś ruszyło w tej sprawie czy wciąż bez zmian?
djdavemix

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: djdavemix »

Na modemie Huawei K3715 (E 180 vodafone) również te same zamrażanie.
Dajmy szanse wykazać się operatorowi i zobaczymy co 7 grudnia przyniesie.
Jak ja mam pobrać prezenty na Mikołaja jak Play nie pobiera? :P
witek21
Początkujący użytkownik forum
Posty: 10
Rejestracja: 2009-11-28, 22:45
Lokalizacja: Sokołów Podl.

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: witek21 »

O co chodzi z tym 7 grudnia,ktoś może potwierdzić że wtedy zostanie ta usterka naprawiona,może ktoś dostał taką odpowiedz w BOK na odczepnego,niech sie może pan z playa wypowie czy faktycznie coś ma się wtedy zmienic bo na razie to jak czytałem te forum to już widziałem że ktoś taką informacje puscił

[ Dodano: 2009-12-03, 22:07 ]
A co do BOK to już <font color="#FF00FF"><b>»»nie mam««</b></font> nerwów tam pisac bo jeszcze ani jednej konkretnej rzeczy się tam nie dowiedziałem.Raz mi tylko odpisali że jest usterka i trwają prace nad jej rozwiązaniem ale z wiadomości nie wynikało jak to usterka więc podejrzewam że znowu kopiuj/wklej co im sie podoba i tak puszczają to do nas i tylko pogarszają swoją całą sprawe.

[ Dodano: 2009-12-03, 22:22 ]
Do pana z playa :Człowieku skoro sam potwierdzasz że usterka jest to poco BOK wysyła do nas wiadomosci typu podanie numeru karty ,rodzaj modemu oprogramowanie itp,skoro wykryliscie usterke to po co sie o takie rzeczy pytacie jak nie w tym problem i sie do was mówi jak do konia że nawet na innych kartach i modemach ludziom tak sie dzieje że nie da sie pobrac czasem nawet bardzo potrzebnych danych.Macie jakies problemy w ustawieniach sieci, chcieliscie założyć jakąś blokade a wyszło inaczej i teraz jest ten problem.Nie denerwujcie ludzi bo ja osobiscie wolałbym odpowiedz że problem jest i nad nim pracujecie a nie k..... żebym sie przed wami spowiadał co gdzi kiedy na czym i po ...... bo was to nie powinno obchodzic tylko jak z was firma pełną gębą to miejcie do ludzi poważne podejscie.Chciałbyś człowieku żebyś jak pójdziesz po chleb rano zapłacił za cały a dostał pół i na kolacje nie miałbyś.Płacę żądam i rozumiem że wy tam pracujecie i macie takie polecenie zwodzenie ludzi ile sie da ale troche uszanowania bo funkcjonujecie dzięki takim ludziom jak my i za to się nam coś należy więc mam nadzieje że do końca grudnia zacznie wszystko działac

[ Dodano: 2009-12-03, 22:25 ]
Poniosło mnie troche ale nie mam życzenia żebyście naprawili to zaraz bo rozumiem że sie nie da więc już czekam i tak 3 tygodnie i moge jeszcze poczekac bo nie jestem dzieckiem i rozumiem że cos jest takiego że trochę trzeba czasu żeby funkcjonowało jak dawniej ale bez pogrywania panowie.

[ Dodano: 2009-12-03, 22:43 ]
Dla mnie jestescie jednym z njlepszych operatorów bo mam u was także telefon wzięty i jestem bardzo zadowolony a miałem już w innych sieciach ale zostaje przy waszym i umowe przedłużme i tak bo jes jak najbardziej ok,i tak samo sobie życze z internetem bo co z tego że jak do was napisałem to miałem szybsze łącze przez 2 dni i wszystko śmigało teraz znowu muli ale i tak ok za taką cene nie bede marudził że w dzień wolno działa.Wiem że problem niedługo rozwiążecie i jak będzie to nawet jeszcze drugie 3-4 tygodnie to i tak jestem w stanie to wybaczyc .Tylko rozmawiajmy jak dorośli ludzie a nie wy jak sie do was zwraca to wy zdziwieni i odp.typu że pierwszy raz ode mnie słyszą że taki problem występuje i wszystko działa i nie powinno tak byc,albo tłumacze jak krowie że nie rozłącza tylko zatrzymuje a tu do mnie że rozłącza bo to bo tamto to co aj mam sobie pomyslec z kim ja rozmawiam skoro tłumacze a wy odpowiadacie nie na temat i bez w związku z tym o co ja was sie pyatm.

[ Dodano: 2009-12-03, 22:59 ]
Tylko dodam że jak sie blokuje pobieranie masowe plików z rapidshare i innych tego typu serwisów to trzeba to jakoś rozgraniczyc bo moim zdaniem problem jest wtym że coś było w tym temacie robione a wyszło ogólnie na cały download ze wszystkiego.Ustawienia poszły teraz problem w tym jak to spowrotem poustawiac.Klientów z dnia na dzień przybywa i siec coraz bardziej obciążona.Robicie to samo co ja jak z sąsiadami jak mielismy siec lokalną a u mnie był router.Jak ktoś w dzien sciągał i blokował to rozłączałem a mieliśmy śmieszną szybkośc 128 na 4 osoby 5 lat temu .Tylo śmieszne jest to że teraz jam sam mam taką prędkośc w playu w dzien od 8 rano do 10 wieczór nawt youtube wgrywa sie 3 sekundowymi klatkami prze co filmik 1 minuta idzie 5 minut.Zgłaszałem do bok polepszyło sie :) na 2 dni

[ Dodano: 2009-12-03, 23:04 ]
Play sie boi teraz co zrobic bo jak zacznie wszystko działac na swięta i ludzie zaczną znowu pobierac żeby wykorzysta transfer bo 20 przepada to 24 godziny na dobe będą serwery przeciążono i dopiero zaczną sie nowe problemy.Więc sądze że do 1 niema mowy o poprawie.

[ Dodano: 2009-12-03, 23:09 ]
Ludzie widze że chyba książkę ty na tym forum napisałem. Czytał to ktoś w ogóle :) szkodo że usuneli moje wczesniejsze posty bo było coś tam o zatrzymywaniu,zamrażaniu(stawaniu) Playowi :)
Ostatnio zmieniony 2009-12-04, 09:51 przez witek21, łącznie zmieniany 1 raz.
W I T E K
marcink52

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: marcink52 »

Witam Ja również mam tzw zamrażanie na modemie e169. Otrzymałem od bok 600mb transferu ale straciłem 2000mb wiec sprawiedliwości nie ma.A download jak stawał tak staje. Oto email z bok:
Komentarz zamknięcia: Witamy, informujemy, iż niniejsze pismo zostanie wysłane na adres korespondencyjny: Nr zgłoszenia: 13274702 Nr telefonu: xxxxxxxxxx Szanowna Pani, dziękujemy za zgłoszenie będące reklamacją dotyczące pobierania danych, które wpłynęło do nas dnia 2 grudnia 2009 roku za pośrednictwem infolinii. W odpowiedzi na zgłoszenie, które wpłynęło do nas za pośrednictwem infolinii w dniu 2 grudnia 2009 roku i w oparciu o Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 1 października 2004 r. w sprawie trybu postępowania reklamacyjnego oraz warunków, jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej, będące aktem wykonawczym do ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne poniżej przedstawiamy decyzję w przedmiotowej sprawie. W toku postępowania wyjaśniającego zapewniamy, iż ze szczególną uwagą zapoznaliśmy się z Pani sprawą. Reklamacje uznajemy za zasadną. Informujemy, iż w miejscu Pani zamieszkania zarejestrowaliśmy niedogodności od strony sieci za co przepraszamy. Obecnie prowadzone są prace nad wyeliminowaniem opisanych przez Panią problemów. Dołożymy wszelkich starań aby podobne sytuację nie pojawiły się w przyszłości. Niemniej dziękujemy za przesłanie nam swoich zastrzeżeń oraz uwag na temat usług. Jest to dla nas bardzo cenne, gdyż tylko dzięki opinii naszych klientów a w tym wypadku Pani możemy poprawiać jakość swoich usług oraz uniknąć w przyszłości podobnych sytuacji. Mamy nadzieję, iż przedstawione wyjaśnienia w pełni wyczerpują poruszane przez Panią kwestie. Ze swej strony zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, aby nasza współpraca przebiegała owocnie i stanowiła źródło wzajemnej satysfakcji, zaś Pani cieszyła się zarówno profesjonalną obsługą, jak i usługami świadczonymi na najwyższym możliwym poziomie. Ponieważ zależy nam na dobrych stosunkach z naszymi klientami, chcielibyśmy zaproponować Pani rekompensatę w postaci pakietu 600 MB. W celu aktywacji pakietu prosimy o dowolny kontakt z nami powołując się na numer zgłoszenia 13274702, które tego dotyczy. Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.24.playmobile.pl. Znajdują się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź. z poważaniem cenzura specjalista ds. obsługi klienta
witek21
Początkujący użytkownik forum
Posty: 10
Rejestracja: 2009-11-28, 22:45
Lokalizacja: Sokołów Podl.

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: witek21 »

panowie wypiłem 4 piwo i dzoszłem do wniosku że ja tu sobie kawał życia tracę spadam,ide poszukac jakieś kobiety a nie internetem sie przejmowac :)
W I T E K
zDaleKi
Stary bywalec bezprzewodowy
Posty: 11508
Rejestracja: 2005-10-12, 11:18
Lokalizacja: Wrocław

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: zDaleKi »

Jako że to Hyde park:
witek21 pisze:ide poszukac jakieś kobiety a nie internetem sie przejmowac :)
Dobre rozwiązanie :rotfl2:

[mod]
witek21 pisze:panowie wypiłem 4 piwo
Widać piwo czasem się przydaje ;)
[/mod]
Pozdr, (R) BliSki. (tm)
Pytania dotyczące kwestii technicznych tylko na forum. Pamiętaj PW to nie helpdesk.
obiwan04
Użytkownik forum
Posty: 37
Rejestracja: 2009-11-27, 17:19
Lokalizacja: B-B

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: obiwan04 »

marcink52 pisze:Ponieważ zależy nam na dobrych stosunkach z naszymi klientami, chcielibyśmy zaproponować Pani rekompensatę w postaci pakietu 600 MB.
Przedtem dawali 500mb :D Ech, ja już nie mam sił na tą sytuacje, czekam cierpliwie do 7 grudnia.
Dezydery
Początkujący użytkownik forum
Posty: 4
Rejestracja: 2009-07-15, 13:54
Lokalizacja: i dokąd?

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: Dezydery »

Chciałbym uzyskać informację nt daty rozwiązania problemu - skąd teoria 7 grudnia?

Pobierałem kilkakrotnie parę plików z serwisów RS i MF, na których mi zależało. Za każdym razem połączenie umierało w określonych przedziałach procentowych 55% albo 90+%. Cierpliwie próbowałem o różnych porach dnia i nocy i za każdym razem klops. :cenzura:

Był dobry PR, była typowa dla Play familiarność i zapewnienia - super, już wiemy, iż zależy Wam na naprawieniu problemu. Teraz z zapewnień przejdźcie do czynów i rozwiążcie ten powszechny problem, bo nikt nie chce przy paskudnych limitach ściągać po kilka razy kilkudziesięciu MB bezużytecznych danych. :dobani:

Potraktujcie te 36 stron na forum poważnie, bo sytuacja taką właśnie jest i nie strzelajcie sobie w stopę, bo szkoda stosunkowo nowego operatora. Do 7 grudnia zapewne ludzie będą mieli sentymenty, potem może być różnie...
beryl303
Użytkownik forum
Posty: 29
Rejestracja: 2009-11-23, 21:40
Lokalizacja: Łask

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: beryl303 »

Dezydery pisze:Chciałbym uzyskać informację nt daty rozwiązania problemu - skąd teoria 7 grudnia?
Taką informację uzyskałem w BOKu
Dezydery
Początkujący użytkownik forum
Posty: 4
Rejestracja: 2009-07-15, 13:54
Lokalizacja: i dokąd?

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: Dezydery »

Dziękuję, Berylu. :)
Czy ktoś jeszcze był zapewniony w ten sposób? Dodam przy okazji, że korzystam z modemu E220, więc nie E156g stanowi problem.
lukker
Początkujący użytkownik forum
Posty: 1
Rejestracja: 2009-12-03, 08:26
Lokalizacja: kielce

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: lukker »

Dzisiaj BOK zapewniał mnie że usunięto awarię, od razu rzuciłem sie sprawdzić ale bez zmian :(
Awatar użytkownika
plum
Stały użytkownik forum
Posty: 88
Rejestracja: 2009-04-27, 12:02
Lokalizacja: Silesia

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: plum »

lukker pisze:Dzisiaj BOK zapewniał mnie że usunięto awarię, od razu rzuciłem sie sprawdzić ale bez zmian :(
Leją wodę na maxa.Zwykłe oszutwo!
mario9913 pisze:Dziś nawet nie mogę nowego zgłoszenia do BOK-u wysłać. Po próbie wysłania wiadomości wita mnie komunikat-" Wystąpił błąd. Spróbuj zalogować się ponownie później.
Kod błędu: 1259858219916SCBF400"
Takie coś miałem i mam od pół roku jak jestem ich abonentem i zgłaszałem tą sprawę wraz z podaniem nawet numeru buta do BOK i szanowny operator po chyba 3 miesiącach usunął usterkę ale i tak czasami mam z tym problem.
Zauważyłem,że mniej błędów wywala jak korzystasz na ich stronie z IE lub FF bo Operą to wejdziesz raz na 10 prób.

Dziś jak wróce z pracy,wyślę kilka emaili do gazet i serwisów internetowych to z tych 36 stron skleją pewnie jakiś artykuł,a to wszystko w imię tych 500MB,które dostałem,a straciłem 2 GB plus niemożność pełnego wykorzystywania dostepu do internetu za który płacę 100%. :klnie:
Modem ZTE MF626
Play Online
Moc sygnału: -77dBm, 40%, CSQ 18
djdavemix

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: djdavemix »

plum, no to już jeden taki referacik poszedł do jednego z portali internetowych.
Żem się opisał :) uff...
Leszek66
Użytkownik forum
Posty: 44
Rejestracja: 2006-10-23, 12:36
Lokalizacja: Kielce

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: Leszek66 »

I tak to temat gdzie ludzie piszą jak wygląda faktycznie sytuacja, wrzucono do Hyde-Park. Kiedy po paru postach było jasne że problem leży po stronie Playa W kólko radzono żeby sorawdzić kolejny modem, jak ktoś ma dwa to może na tym trzecim. Bo na sierze komuś chodzi. A najważniejsze są kolejne wpisy następnych osób które potwierdzają problem i pokazują skale zjawiska. Tylko jeśli się zrobi szum medialny jest szansa na szybkie rozwiązanie. Wczoraj stawiałem znajomemu system. Małe kabeki szły jak burza, 60MB updatu do frameworka jak zaczarowane na 47MB .
Awatar użytkownika
Sundance_kid
Guru bezprzewodowy
Posty: 5361
Rejestracja: 2006-02-20, 22:13
Lokalizacja: Bratoszewice

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: Sundance_kid »

Leszek66 o ile dobrze patrze jest to forum o internecie bezprzewodowym a nie forum o gorzkich żalach na fujarce. Dlatego leży tutaj. Wartościowa część dyskusji to może jakieś 10% reszta to psioczenie, żale, wymachiwanie grabiami.
gorzoviak
Początkujący użytkownik forum
Posty: 5
Rejestracja: 2009-12-02, 12:18
Lokalizacja: GW

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: gorzoviak »

Witam. Po zapoznaniu się z odpowiedzią na moje zgłoszenia nr 13194581 i wcześniejszym 13157208, proszę o konkretną odpowiedź czy Państwa sieć dokonuje blokowania pobierania darmowych produktów zamieszczanych na serwerach typu rapidshare, hotfile, storage, megaupload etc.? Z tego co wiem nie jest to zabronione dla użytku własnego. Pozdrawiam. XYZ
i odpowiedź
Komentarz zamknięcia: Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie dotyczące blokowania serwerów w "Play Online", które wpłynęło do nas za pośrednictwem strony internetowej 2 grudnia 2009 roku. Uprzejmie informujemy,że nie dokonujemy blokowania pobieranych darmowych produktów zamieszczanych na serwerach. W razie pytań i wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta za pośrednictwem strony internetowej, e-maila lub dzwoniąc pod numer 790 500 500. Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.24.playmobile.pl Znajdują się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź. Z poważaniem, XXXX XXXX konsultant back office ds. obsługi klienta
a problem to się wziął z Księżyca :gwiazdki:
marens
Guru bezprzewodowy
Posty: 3607
Rejestracja: 2007-04-14, 10:01
Lokalizacja: Wrocław

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: marens »

Sundance_kid pisze:wymachiwanie grabiami.
Obrazek

[ Komentarz dodany przez: Sundance_kid: 2009-12-04, 16:49 ]
ok :]
Awatar użytkownika
plum
Stały użytkownik forum
Posty: 88
Rejestracja: 2009-04-27, 12:02
Lokalizacja: Silesia

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: plum »

Dziś otrzymałem z Playa odpowiedź w formie pisemnej.
Jest trochę zmieniona ale co najważniejsze przyznany wcześniej,na stronie Playa,w zakładce Zgłoszenia,przekazany z wielkim bólem transfer na poskromienie moich żali,zmalał z 500MB do 300MB :D
Potraktuje to jako błąd ludzki :D
Zresztą ani te 300 czy nawet 500 nie jest wystrczającą rekompensatą więc olewam to.
Jutro wkleje skan.
Modem ZTE MF626
Play Online
Moc sygnału: -77dBm, 40%, CSQ 18
Zablokowany