dokładanie nowych odbiorników
![:]](./images/smilies/splash.gif)
Moderator: Moderatorzy
dokładanie nowych odbiorników
Nikt Twojej wypowiedzi nie edytował. Widać przecież wyraźnie:djdavemix pisze:Wtedy mnie poniosło - po otrzymaniu sześciu tych samych odpowiedzi
ale tą ktoś fatygował się edytować
I jeszcze się pienisz? Operator nie miał obowiązku Ci czegokolwiek dawać, zwłaszcza że te 2GB zostało zmarnowane tylko Twoim zdaniem - to tak czy inaczej musiało przejść przez sieć P4 i obciążyło łącza.plum pisze:Chyba sobie żartują !
Straciłem ponad 2 Gigabajty a chca mi dać żałosne 500MB
Jak czytam Twoją odpowiedź to nie wiem czy płakać czy sie od razu powiesićBlido pisze:I jeszcze się pienisz? Operator nie miał obowiązku Ci czegokolwiek dawać, zwłaszcza że te 2GB zostało zmarnowane tylko Twoim zdaniem - to tak czy inaczej musiało przejść przez sieć P4 i obciążyło łącza.plum pisze:Chyba sobie żartują !
Straciłem ponad 2 Gigabajty a chca mi dać żałosne 500MB
Oj chyba naparwdę ktoś tu chce dostać urlop od forum. Proszę spokojnie. To, że nie zgadzasz się z czyimiś poglądami, nie znaczy, że możesz go obrażąćplum pisze:Najbardziej obciążonym łączem jest chyba łącze w Twojej głowie
Wyjaśnijmy jedno:Blido napisał/a:
plum napisał/a:
Chyba sobie żartują !
Straciłem ponad 2 Gigabajty a chca mi dać żałosne 500MB
I jeszcze się pienisz? Operator nie miał obowiązku Ci czegokolwiek dawać, zwłaszcza że te 2GB zostało zmarnowane tylko Twoim zdaniem - to tak czy inaczej musiało przejść przez sieć P4 i obciążyło łącza.
Teraz wszytko jasnedjdavemix pisze:BliSki, edytował - miałem na myśli Obsługę Play - fatygowali się dać siódmą "inną" odpowiedź
Zgadza się.djdavemix pisze:Więc źle zrozumiałeś
Dobre rozwiązaniewitek21 pisze:ide poszukac jakieś kobiety a nie internetem sie przejmowac
Widać piwo czasem się przydajewitek21 pisze:panowie wypiłem 4 piwo
Przedtem dawali 500mbmarcink52 pisze:Ponieważ zależy nam na dobrych stosunkach z naszymi klientami, chcielibyśmy zaproponować Pani rekompensatę w postaci pakietu 600 MB.
Taką informację uzyskałem w BOKuDezydery pisze:Chciałbym uzyskać informację nt daty rozwiązania problemu - skąd teoria 7 grudnia?
Leją wodę na maxa.Zwykłe oszutwo!lukker pisze:Dzisiaj BOK zapewniał mnie że usunięto awarię, od razu rzuciłem sie sprawdzić ale bez zmian
Takie coś miałem i mam od pół roku jak jestem ich abonentem i zgłaszałem tą sprawę wraz z podaniem nawet numeru buta do BOK i szanowny operator po chyba 3 miesiącach usunął usterkę ale i tak czasami mam z tym problem.mario9913 pisze:Dziś nawet nie mogę nowego zgłoszenia do BOK-u wysłać. Po próbie wysłania wiadomości wita mnie komunikat-" Wystąpił błąd. Spróbuj zalogować się ponownie później.
Kod błędu: 1259858219916SCBF400"
i odpowiedźWitam. Po zapoznaniu się z odpowiedzią na moje zgłoszenia nr 13194581 i wcześniejszym 13157208, proszę o konkretną odpowiedź czy Państwa sieć dokonuje blokowania pobierania darmowych produktów zamieszczanych na serwerach typu rapidshare, hotfile, storage, megaupload etc.? Z tego co wiem nie jest to zabronione dla użytku własnego. Pozdrawiam. XYZ
a problem to się wziął z KsiężycaKomentarz zamknięcia: Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie dotyczące blokowania serwerów w "Play Online", które wpłynęło do nas za pośrednictwem strony internetowej 2 grudnia 2009 roku. Uprzejmie informujemy,że nie dokonujemy blokowania pobieranych darmowych produktów zamieszczanych na serwerach. W razie pytań i wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta za pośrednictwem strony internetowej, e-maila lub dzwoniąc pod numer 790 500 500. Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.24.playmobile.pl Znajdują się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź. Z poważaniem, XXXX XXXX konsultant back office ds. obsługi klienta