Problemy z Play Online - merytoryczny temat

Dyskusje na luzie nie związane z forum w granicach netykiety.

Moderator: Moderatorzy

Cyfrowy Baron
### BAN ###
Posty: 22
Rejestracja: 2009-11-27, 18:21
Lokalizacja: Płońsk

Re: Problemy z Play Online - merytoryczny temat

Post autor: Cyfrowy Baron »

Ma być merytorycznie, wiec nie będę ględził.

Chcę zwrócić jednak uwagę na fakt, iż z dnia na dzień następuje pogorszenie sytuacji z siecią.

Od 25 listopada 2009 pojawia się problem z zamrażaniem pobierania plików, u części klientów PLAY, o czym wszyscy już doskonale wiedzą, więc nie ma się nad czym rozwodzić, problem wciąż istnieje.

Niestety od wtorku tego tygodnia, czyli od 1 grudnia 2009 stwierdziłem pogarszającą się sytuację z transferem. O ile od wystąpienia tzw. awarii poprawił się transfer, czyli sieć zaczęła działać szybciej. Być może było to spowodowane tym, iż duża liczba osób mających problemy z pobieraniem plików, po prostu przestałą je pobierać, co przełożyło się na mniejsze obciążenie sieci. Wracając do tematu od 1 grudnia zaczyna pogarszać się sytuacja z transferem (u mnie, nie wiem jak u innych).
Nie jest to już niestety 1MB/s, ale w godzinach rannych miedzy godziną 6 i 10 łącze pracuje z prędkością w granicach 256-512 KB/s, a poza tymi godzinami w granicach 128-256 KB/s.

Wniosek jaki mi się nasuwa, to że prace nad usunięciem awarii zmierzają w odwrotnym kierunku, można odnieść wrażenie, że liczba tzw. awarii wzrasta, co by oznaczało, że sieć zmierza nieuchronnie do destrukcji.

Z informacji do których dotarłem wynika, że problemy z sieci związane są z jej modernizacja, rozbudową itp. Wszystko miało przebiegać szybko i sprawnie, niestety wystąpiły nieprzewidziane trudności i termin zakończenia prac nie jest znany, a przybliżonej daty 7 grudnia nie traktowałbym nazbyt poważnie, gdyż trudno z taka precyzją :) ustalić termin zakończenia prac, które miały się zakończyć już 1 grudnia.

Tak więc, za nie do końca sprawne działanie sieci winne są nieprzewidziane trudności, nie PLAY, nie użytkownicy sieci, tylko bliżej niesprecyzowane zjawisko.
Ostatnio zmieniony 2009-12-04, 11:06 przez Cyfrowy Baron, łącznie zmieniany 2 razy.
djdavemix

Re: Problemy z Play Online - merytoryczny temat

Post autor: djdavemix »

Merytorycznie i rzeczowo:
50% abonamentu przez 3 miesiące - 50% sprawny internet...
ale jak długo???
:)
Cyfrowy Baron
### BAN ###
Posty: 22
Rejestracja: 2009-11-27, 18:21
Lokalizacja: Płońsk

Re: Problemy z Play Online - merytoryczny temat

Post autor: Cyfrowy Baron »

Na chwilę obecną jedynym rozwiązaniem problemu z zamrażaniem plików w PLAY jest wymiana numeru, wymiana karty i modemu zupełnie nic nie daje. Znajomy, któremu włączono PLAY Online z dniem 2 grudnia może pobierać pliki bez problemu, ale na jego kartę, gdy włożyłem do jego modemu moją kartę i próbowaliśmy pobrać plik na jego komputerze, pliku nie dało się pobrać.

Na jak długo? Najbardziej prawdopodobny termin to po nowym roku.
vidala
Stały użytkownik forum
Posty: 51
Rejestracja: 2009-10-27, 22:18
Lokalizacja: olsztyn

Re: Problemy z Play Online - merytoryczny temat

Post autor: vidala »

Przetestowałem kartę sim kolegi, play online prepaid, na swoim modemie, na laptopie kolegi - pliku testowego nie dało się pobrać. Na telefonie kolegi z modemem (jakiś SAMSUNG) pobieranie działa prawidłowo, zarówno z moją kartą sim, jak i kumpla. No więc modem wadliwy wychodzi na to. No ale widzę że testy forumowiczów wykazują co innego. Więc o co tu chodzi?
djdavemix

Re: Problemy z Play Online - merytoryczny temat

Post autor: djdavemix »

vidala, niemożliwe jest aby każdy modem (nawet ten który zakupiłem wczoraj) był wadliwy. I każdy inny, z których testowałem, jeszcze 2 miesiące temu działał bez zakłóceń, zamrażania itp.
Świńska grypa przenosi się z ludzi na modemy. To chyba jedyna pozytywna informacja w całej tej obłudzie Play.

Dnia 30 listopada 2009 roku, miała miejsce kilkugodzinna awaria usługi Play Online. Marcin Gruszka - rzecznik Play - przeprasza klientów za awarię.

"Chciałem przeprosić wszystkich Klientów, którzy odczuli skutki wczorajszej awarii. Awaria trwała ok. godziny, dotyczyła przede wszystkim zasięgu 2G i transmisji pakietowej (Play Online). Wczoraj wieczorem rozwiązaliśmy problem i obecnie analizujemy przyczyny i zasięg awarii.
Przy okazji chciałem podkreślić, że awaria nie dotyczyła całej Polski jak twierdzą niektóre serwisy internetowe. Zawsze zastanawiam się skąd Wy chłopaki macie lepsze wiadomości od naszego nadzoru sieci." - napisał na swoim blogu Marcin Gruszka, rzecznik P4.

Źródło: Play
Awatar użytkownika
YaHooo
Guru bezprzewodowy
Posty: 17761
Rejestracja: 2008-01-02, 14:38
Lokalizacja: Białystok

Re: Problemy z Play Online - merytoryczny temat

Post autor: YaHooo »

vidala pisze:No ale widzę że testy forumowiczów wykazują co innego. Więc o co tu chodzi?
Po prostu na problem składa się kilka rzeczy. Jedną z nich są modemy. Druga sprawa to konfiguracja sieci. Są też inne (o których pewnie nie wiem). I jak widać okazuje się, że czasem konkretna konfiguracja tych elementów składowych powoduje błąd, natomiast inna konfiguracja tego nie powoduje.
djdavemix pisze:niemożliwe jest aby każdy modem (nawet ten który zakupiłem wczoraj) był wadliwy.
Już po raz n-ty piszę, że to może być sprawa firmware. Przecież Play modyfikuje firmware modemów... Było już o wiele wcześniej na forum, że pierwsze modemy Playa powodowały błędy w transmisji pakietów. Po zmianie softu na niebrandowany problem znikał.
Pozdrawiam YaHooo :)
> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)
Nonstop
Początkujący użytkownik forum
Posty: 6
Rejestracja: 2009-12-03, 06:42
Lokalizacja: Łódź

Re: Problemy z Play Online - merytoryczny temat

Post autor: Nonstop »

4 grudnia godz. 16:15 - filmik z YouTube, rozmiar 68MB "zamrożony" po pobraniu 88%
Transfer wg. wskazań "okna" PLAY: 125 kb/s (u mnie standardowy o tej godzinie).
Nadal zamraża - horror.
djdavemix

Re: Problemy z Play Online - merytoryczny temat

Post autor: djdavemix »

YaHooo, Modem jest od vodafone, który nie branduje firmware ani dashboard'u.
A problem istnieje - tylko i wyłącznie z winy sieci Play.
Cyfrowy Baron
### BAN ###
Posty: 22
Rejestracja: 2009-11-27, 18:21
Lokalizacja: Płońsk

Re: Problemy z Play Online - merytoryczny temat

Post autor: Cyfrowy Baron »

Byłem u znajomego znajomego, który korzysta z sieci PLAY, mieszka w tym samym mieście 300 metrów w linii prostej ode mnie. Używa tego samego modelu modemu HUAWEI E220. U niego pobieranie plików działa bez problemu, co jest dodatkowo frustrujące. Włożyłem swoja kartę do jego modemu i okazało się, że na mojej karcie pobieranie plików nie działa, co każe mi podejrzewać, że problem dotyczy konkretnych numerów telefonicznych (tutaj modemów).

Różnica między mną a tym człowiekiem polega na tym, ze ja od zawsze wykorzystywałem swój limit transferu danych, a czasami nawet go przekraczałem o 1 GB, a on z rzadka korzysta z internetu, głównie do przeglądania filmików flash na stronach p.o.r.n.o jak żona nie widzi. On nigdy nie przekroczył limitu transferu.

Nie chcę niczego sugerować, ale pewne podejrzenia same mi się nasuwają... Trzeba by jednak przeprowadzić więcej testów by te podejrzenia zweryfikować.

Prowadzenie prywatnego dochodzenia w tej sprawie stało się w ostatnich dniach moim nowym hobby.
Ostatnio zmieniony 2009-12-04, 16:59 przez Cyfrowy Baron, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
YaHooo
Guru bezprzewodowy
Posty: 17761
Rejestracja: 2008-01-02, 14:38
Lokalizacja: Białystok

Re: Problemy z Play Online - merytoryczny temat

Post autor: YaHooo »

djdavemix pisze:YaHooo, Modem jest od vodafone, który nie branduje firmware ani dashboard'u.
Ok, to dobrze, że sprawdziłeś to na takim modemie. Tak więc w Twoim przypadku rzeczywiście może to być problem w sieci.
djdavemix pisze:A problem istnieje - tylko i wyłącznie z winy sieci Play.
Ależ, ja nie zaprzeczam, że nie istnieje. Tylko jak mi wyjaśnisz to dlaczego na telefonie Samsunga u kolegi vidala nie ma takich problemów? Przecież nie musi być w każdym przypadku tak samo. Sieć komórkowa jest dość skomplikowana i jest wiele czynników składa się na stan rzeczy.
Pozdrawiam YaHooo :)
> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)
djdavemix

Re: Problemy z Play Online - merytoryczny temat

Post autor: djdavemix »

YaHooo, może faktycznie to nie wina modemów.
Jak już pisałem, kiedyś w erze była awaria. Z części numerów nie można było wykonać połączenia a druga działała poprawnie. Taki podział sieci, każdy obsługiwany niezależnie.
BOK Ery informowało bardzo rzetelnie abonentów co do przyczyn awarii i terminu usunięcia.
Pomijam, że dni były wolne od pracy a na drugi dzień rano wszystko działało prawidłowo.
Awatar użytkownika
YaHooo
Guru bezprzewodowy
Posty: 17761
Rejestracja: 2008-01-02, 14:38
Lokalizacja: Białystok

Re: Problemy z Play Online - merytoryczny temat

Post autor: YaHooo »

Właśnie, nie wiadomo tak naprawdę czego to jest wina...

A z tym podziałem sieci, to może być prawda. Jednak raczej takich informacji Play nam nie udzieli.
Pozdrawiam YaHooo :)
> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)
Nonstop
Początkujący użytkownik forum
Posty: 6
Rejestracja: 2009-12-03, 06:42
Lokalizacja: Łódź

Re: Problemy z Play Online - merytoryczny temat

Post autor: Nonstop »

Cyfrowy Baron pisze:Różnica między mną a tym człowiekiem polega na tym, ze ja od zawsze wykorzystywałem swój limit transferu danych, a czasami nawet go przekraczałem o 1 GB ...
Potwierdzam podejrzenia! Problem rozpoczął się rano, w dniu nowego okresu rozliczeniowego (u mnie 20 listopada), poprzedniego dnia przekroczyłem limit (jak co miesiąc od ponad roku).
Na razie daje się ściągnąć pliki z YouTube jeśli mają najwyżej ok. 50MB.
djdavemix

Re: Problemy z Play Online - merytoryczny temat

Post autor: djdavemix »

Też ostatnio przekraczam limity danych - wykupuję jednak dodatkowe potrzebne ilości.
Może problem dotyczy zmian dokonanych przez Play naliczania ilości danych, który skutkuje zamieraniem pobierania.
Awatar użytkownika
KrissTofferr
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1271
Rejestracja: 2008-03-11, 14:15
Lokalizacja: Lubelskie

Re: Problemy z Play Online - merytoryczny temat

Post autor: KrissTofferr »

Podsumujmy.
Co jest konieczne aby doszło do "zamrażania" połączeń:

1. Modem określonego producenta lub bardziej ogólnie - nowoczesny modem.
2. Karta USIM z określonej partii
ALBO - jakaś cecha przypisana do numeru tel. tylko wirtualnie - w bazie operatora.
Cyfrowy Baron pisze:Prowadzenie prywatnego dochodzenia w tej sprawie stało się w ostatnich dniach moim nowym hobby.
To przeczytaj "Katar" Lema :hyhy:
djdavemix

Re: Problemy z Play Online - merytoryczny temat

Post autor: djdavemix »

2. Karta USIM z określonej partii
Niektórzy pisali, że jej wymiana nie pomaga.
Jeśli zaczniemy masowo je wymieniać - może odnieść to skutek choć wątpię - czyżby ta sama partia produktów trafiała w tak różne lokalizacje?
Przejść się do salonu nie zaszkodzi - ale po co narażać Play na dodatkowe koszty ;)
Awatar użytkownika
KrissTofferr
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1271
Rejestracja: 2008-03-11, 14:15
Lokalizacja: Lubelskie

Re: Problemy z Play Online - merytoryczny temat

Post autor: KrissTofferr »

djdavemix pisze:Niektórzy pisali, że jej wymiana nie pomaga.
Możemy przecież domniemywać że wzięli kartę znowu z tej samej "pechowej" parti
ALBO że jakaś cecha nadal pozostaje przypisana do niezmienionego numeru tel. - w bazie operatora.
I tak w kółko...
Awatar użytkownika
mart1nof
Początkujący użytkownik forum
Posty: 8
Rejestracja: 2009-12-05, 00:29
Lokalizacja: Szczecin

Re: Problemy z Play Online - merytoryczny temat

Post autor: mart1nof »

Dopiero zauważyłem część merytoryczną...
Tak się składa, że mam ten sam problem z Play, tylko u mnie nawet aktualizacja Gadu-Gadu zawsze siada na 76%.
Oczywiście zacząłem od destrukcji i rozbierania własnego sprzętu, tak się składa ze mam dwa modemy, dwie karty sim, itd. Dodatkowy limit wykupuję często. Jestem pewien, że problem dotyczy numeru telefonu, a raczej numeru IP..
Play odpowiedział mi dzisiaj dosyć szybko (po dwóch tygodniach mojego eksperymentowania), kiedy już wściekły byłem pewien że to nie wina mojego sprzętu/softu:
Komentarz zamknięcia: Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie nadesłane za pośrednictwem naszej strony internetowej dnia 4 grudnia 2009 roku, dotyczące Play Online. Uprzejmie informujemy, że w wyniku prac modernizacyjnych mogą pojawiać się pewne niedogodności w korzystaniu z Play Online. Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Dołożymy wszelkich starań, aby w najbliższych dniach problemy z Play Online zostały rozwiązane. W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt za pośrednictwem www.playmobile.pl, e-mailem: [email protected] lub telefonicznie pod numerem 790-500-500. Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.24.playmobile.pl. Znajdują się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź. Z poważaniem, XXXX XXXX konsultant back office ds. obsługi klienta
Nonstop
Początkujący użytkownik forum
Posty: 6
Rejestracja: 2009-12-03, 06:42
Lokalizacja: Łódź

Re: Problemy z Play Online - merytoryczny temat

Post autor: Nonstop »

5 grudnia, godz. 6:05
Jednoczesne pobieranie trzech plików z YouTube (VDownloader)
plik ok. 20MB - pobrany
plik ok. 15MB - "zamrożony" po pobraniu 30%
plik ok. 20MB - pobrany (mimo tego, że jeden plik już się "zamroził")
Modem i karta SIM mają ok. 15 miesięcy.
Czekamy....

PS. W trakcie pisania postu zawiesiło się odtwarzanie klipu muzycznego z YouTube.
Okno PLAY ONLINE pokazuje transfer 0%, sygnał 92%, przycisk <Rozłącz>
beryl303
Użytkownik forum
Posty: 29
Rejestracja: 2009-11-23, 21:40
Lokalizacja: Łask

Re: Problemy z Play Online - merytoryczny temat

Post autor: beryl303 »

Ja tam sobie codziennie do PLAYA dzwonię i cały czas potwierdzają konsultanci, że istotnie jest u nich problem, oczywiście nie chcą powiedzieć jaki, ale do końca weekendu zostanie usunięty.
djdavemix

Re: Problemy z Play Online - merytoryczny temat

Post autor: djdavemix »

Tak wygląda ewaluacja kart sim z Play (najstarsza od lewej).
Przed chwilą dokonałem wymiany w salonie Play i przeznaczam resztki swojego limitu na kolejne testy.
Obrazek
marens pisze:Spokojnie można pobierać pliki z wykorzystanie menażerów np. DownThemAll.
Marens takie obejście problemu nie jest jego rozwiązaniem.
Jako że Play nie potrafi rozwiązać problemu apeluję po raz kolejny: niech wystosuje pismo do abonentów i umożliwi im rozwiązanie umowy z winy operatora. Nikt nie chce korzystać z niepełnosprawnego internetu. Tylko że Play jest GŁUCHA na problemy, które sama stwarza.

Niestety mój Navroad Q 1 nie może korzystać z takich akceleratorów.
Nie jestem w stanie pobrać najnowszej AUTOMAPY do testów jak i POI z miplo.
Nie mogę, choć jestem jej legalnym użytkownikiem bo Play na to technicznie nie pozwala.

Zobaczymy jak na nowej karcie będzie się sprawować internet.

Limit się skończył i du.... żo nie pobrałem.
Także dziękuję Ci Play że pozwoliłaś mi zmarnować większość miesięcznego limitu :zly:
Awatar użytkownika
mart1nof
Początkujący użytkownik forum
Posty: 8
Rejestracja: 2009-12-05, 00:29
Lokalizacja: Szczecin

Re: Problemy z Play Online - merytoryczny temat

Post autor: mart1nof »

Wątpię żeby wymiana karty coś zmieniła. Nie wyobrażam sobie jak miałoby to działać. Jak już pisałem, myślę że powinni nadać nowe IP, choć to nie rozwiąże problemu. Myślę, że blokowane są niektóre IP, może poszukamy po numerach?
no good deed goes unpunished
djdavemix

Re: Problemy z Play Online - merytoryczny temat

Post autor: djdavemix »

mart1nof, to też nie przynosi efektów.
Wcześniej miałem APN statyczny (internet) o stałym adresie IP.
Teraz w Mobile Partner mam ustawiony dynamicznie i od niedawna zauważyłem, że IP się zmienia .
W każdym jednak z przypadków występuje problem z pobieraniem.
marens
Guru bezprzewodowy
Posty: 3607
Rejestracja: 2007-04-14, 10:01
Lokalizacja: Wrocław

Re: Problemy z Play Online - merytoryczny temat

Post autor: marens »

Tomekm91 pisze:Człowieku, ja jak i pewnie inni użytkownicy PLAY online chcemy NORMALNEGO internetu. Nie tylko są problemy z pobieraniem plików, nie można oglądnąć filmiku na YT, pogadać na skype, pobrać update do gier... ŻENADA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wręcz przeciwnie, www jest mniej zamulone, Skype działa poprawnie i YT nie buforuje, nie ma problemów z radiem internetowym. (nie zrywa strumienia) Zapomniałbym dodać, nie zrywa sesji.

Kod: Zaznacz cały

C:\Documents and Settings\Administrator>ping bez-kabli.pl

Badanie bez-kabli.pl [195.114.0.144] z użyciem 32 bajtów danych:

Odpowiedź z 195.114.0.144: bajtów=32 czas=146ms TTL=57
Odpowiedź z 195.114.0.144: bajtów=32 czas=145ms TTL=57
Odpowiedź z 195.114.0.144: bajtów=32 czas=154ms TTL=57
Odpowiedź z 195.114.0.144: bajtów=32 czas=153ms TTL=57

Statystyka badania ping dla 195.114.0.144:
    Pakiety: Wysłane = 4, Odebrane = 4, Utracone = 0 (0% straty),
Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach:
    Minimum = 145 ms, Maksimum = 154 ms, Czas średni = 149 ms
Zawsze było 250-300ms
Może Tobie to nie przeszkadza, ale kogo to interesuje.
Myślisz że masz 18lat i będziesz wszystkimi sobie tutaj pogrywał, no chyba się pomyliłeś.
djdavemix

Re: Problemy z Play Online - merytoryczny temat

Post autor: djdavemix »

Navroad połączony jest kabelkiem z laptopem.
Zainstalowana aplikacja na nawigacji (miplosync) współpracuje z "Centrum obsługi urządzeń z systemem Windows Mobile" i w ten sposób może korzystać z połączenia internetowego (Play). Nie szukałem innych form połączenia - są mi nieznane.

Oto mój wynik szybkości:
Obrazek
berni
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 496
Rejestracja: 2009-06-14, 22:21
Lokalizacja: PL

Re: Problemy z Play Online - merytoryczny temat

Post autor: berni »

Dzisiaj w nocy postanowiłem pobrać najnowszą wersję Slaxa 6.1.2 (obraz ISO ok. 200 MB) ze strony:
http://www.slax.org/get_slax.php
Byłem przekonany, że nie będzie żadnych problemów, gdyż niedawno pobrałem bez żadnych przerwań obrazy ISO najnowszych wersji Mandrivy, openSUSE i Fedory. W Mandrivie 2010.0 z UMTSmon pobieranie zatrzymało się na 77.2 MB - tu anulowałem dalsze ściąganie. Przełączyłem się na openSUSE 11.2 w którym do łączenia z siecią korzystam z Network Managera. Tu również pobieranie zatrzymało się na 77.2 MB z tym, że po odczekaniu kilku minut wstrzymałem pobieranie, które i tak było zamrożone i po paru sekundach kliknąłem Kontynuuj - pobieranie wznowiło się i zatrzymało na 132 MB. Zastosowałem tą samą procedurę i do końca pobrało cały plik już bez przerwań. Zaraz potem przełączyłem się na Windows Home SP3 i zacząłem pobieranie tego samego pliku. Pierwsze zamrożenie nastąpiło przy 13.6 MB - ta sama procedura - Wstrzymaj -> Kontynuuj - kolejne zamrożenie na 91.7 MB i trzecie ostatnie przerwanie na 97.1 MB. W godzinnach rannych ponownie sprawdziłem pobieranie tego pliku i w Mandrivie znów były zamrożenia na 77.2 i 132 MB.
Korzystam z Play Online na kartę.
adamos22
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 474
Rejestracja: 2009-02-18, 11:23
Lokalizacja: Mazowsze

Re: Problemy z Play Online - merytoryczny temat

Post autor: adamos22 »

Dziś próbowałem 6 razy pobrać 3 różne pliki na PlayOnline w telefonie via EDGE, były to pliki wielkości: 1-ok. 3MB, 2 -ok. 1,2 MB i 3 - ok. 1,1MB

Za każdym razem po pobraniu ok. 0,9- 1MB Następowało zamrożenie pobierania co skutkowało zerwaniem transferu.
Sieć nie jest przeciążona, gdyż zwykłe strony i pliki mniejsze niż 1 MB pobierają się normalnie.

Uważam, że na 99% jest to ograniczenie transferu ustawione przez Play. Niestety chyba czas się rozstać.
djdavemix

Re: Problemy z Play Online - merytoryczny temat

Post autor: djdavemix »

Właśnie dokonałem pełnego pobrania AutoMapy (201mb) z Play Online na drugiej karcie sim.
Pobieranie zamrażało się co chwilę ale w momencie zauważenia klikałem na "kontynuuj" w innym przypadku doszłoby do zatrzymania. I w ten sposób wznawiając pobieranie 5 razy stałem się posiadaczem AM v6.00 RC1 :) teraz sysam POI zobaczymy co z tego wyjdzie - ale niestety zamraża i nie mam pojęcia jak na nawi wznowić pobieranie (win ce nie odpowiada)

Przeczytałem oto taką nowinkę znalezioną w sieci:
Zadzwoniłem dziś na inflinię PLAY Online, ponieważ mam kłopot ze zrywaniem połączeń, i dowiedziałem się, że serwer będzie zrywał połaczenie w momencie jeśli będę ściągał "za duże pliki", przy czym konsultant nie był w stanie określić jak duże to są pliki.
Maksymalnie to ja mam teraz 7,2 Mb/s. To, że Play podaje max 1Mb/s nie oznacza, że Play Online tylko tyle potrafi:) Play podał niższą wartość, gdyż jak twierdzi, chce być "fair". Ja powiem szczerze, że byłam bardzo zaskoczona (pozytywnie), gdy po włączeniu Play Online prędkość wynosiła 7,2 Mb/s i taka się utrzymuje przez większość czasu:)
Oczywiście spada też do 1Mb/s :) A czasem rozłącza niespodziewanie...
pio
Użytkownik forum
Posty: 44
Rejestracja: 2006-12-23, 16:38
Lokalizacja: W-wa

Re: Problemy z Play Online - merytoryczny temat

Post autor: pio »

adamos22 pisze: Uważam, że na 99% jest to ograniczenie transferu ustawione przez Play. Niestety chyba czas się rozstać.
Ludzie, nauczcie się czytać - tutaj na forum Play oficjalnie napisał, że jest to problem techniczny i że będzie rozwiązany.
Awatar użytkownika
mart1nof
Początkujący użytkownik forum
Posty: 8
Rejestracja: 2009-12-05, 00:29
Lokalizacja: Szczecin

Re: Problemy z Play Online - merytoryczny temat

Post autor: mart1nof »

To już mi na nerwy działa- próbuję uruchomić Empire Total War, niestety potrzebne jest połączenie z internetem. Uaktualnienie sobie darowałem, samo uruchomienie szacunkowo będzie trwać ok 22 godziny.
To pewnie ten niezamulony internet...
no good deed goes unpunished
Zablokowany