Płacze i żale odcinek 2

Dyskusje na luzie nie związane z forum w granicach netykiety.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ

Pytanie do użytkowników Play Online

Czas głosowania minął 2009-12-20, 22:27

Jestem użytkownikiem Play Online i miałem problem z pobieraniem plików ale problem się już skończył.
4
21%
Jestem użytkownikiem Play Online, miałem i mam dalej problem z pobieraniem plików.
9
47%
Jestem użytkownikiem Play Online i nie miałem problemów z pobieraniem plików.
2
11%
Wstrzymuję się od głosu.
4
21%
 
Liczba głosów: 19

obiwan04
Użytkownik forum
Posty: 37
Rejestracja: 2009-11-27, 17:19
Lokalizacja: B-B

Płacze i żale odcinek 2

Post autor: obiwan04 »

ja mieszkam w dużym mieście i co? i mam problemy z pobieraniem danych... mam nową kartę i dalej problem się powtarza, nie dość, że nie mogę nic pobrać co ma więcej niż 30mb to do tego, ostatnio mnie strasznie rozłącza..

nie wierze, że ta usterka zostanie naprawiona.. ale umowy przecież zerwać nie mogę bo internet DZIAŁA... cóż, niech się play4U dwoją i troją, ja i tak nie wierzę w pomyślę zakończenie.. czuję się oszukany po prostu, bo co zgłaszam problem to inna odpowiedź...

już dzisiaj odradziłem znajomych podpisanie umowy z Play, mam nadzieję, że jakaś gazeta się o tym dowie i to opiszę, jakich to macie konsultantów, fachowców i techników w swojej firmie, że pożal się Boże.. :/

Mam nadzieję, że po nowym roku będzie wielka fala rezygnacji w Play z jakichkolwiek usług :]

Bo to jest jeden wielki cyrk, żeby internet tak wariował jak dziś!

[ Komentarz dodany przez: BliSki: 2009-12-18, 22:28 ]
Ankietę dodałem na prośbę z tego postu: PLAY ONLINE - czyżby usunięto awarię?!
Ostatnio zmieniony 2009-12-22, 10:14 przez obiwan04, łącznie zmieniany 5 razy.
ja.michal
*Mistrz bezprzewodowy*
Posty: 22036
Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
Lokalizacja: Polska

Re: Płacze i żale odcinek 2

Post autor: ja.michal »

Miało być merytorycznie a nie narzekanie.
Śmietnik.
beryl303
Użytkownik forum
Posty: 29
Rejestracja: 2009-11-23, 21:40
Lokalizacja: Łask

Re: Płacze i żale odcinek 2

Post autor: beryl303 »

viktor pisze: Wszystkie te pliki pobieram w 100% bez problemu dodam że nie skorzystałem z owczego pędu ucieczki z Plusa.
Viktor, w pracy na firmowym DSL, u rodziców na Neo spokojnie pobieram te pliki, problem występuje jedynie w PLAY.
djdavemix

Re: Płacze i żale odcinek 2

Post autor: djdavemix »

A w ogóle jak to jest z tym pobieraniem?
Dane zamieniane są... no właśnie na co?
Kod maszynowy? Zero i jeden??
Czy być może w pakietowej transmisji danych coś takiego nie istnieje?
A może ta "konwersja" w locie tworzy błędy.
ja.michal
*Mistrz bezprzewodowy*
Posty: 22036
Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
Lokalizacja: Polska

Re: Płacze i żale odcinek 2

Post autor: ja.michal »

Widzę, że do Was nie bardzo dociera słowo merytorycznie. Kolejny wątek z żalami.
vidala
Stały użytkownik forum
Posty: 51
Rejestracja: 2009-10-27, 22:18
Lokalizacja: olsztyn

Re: Płacze i żale odcinek 2

Post autor: vidala »

No właśnie jest to tak wredny problem bo nic nie można ustalić poza tym że on istnieje, nie moge powiedzieć że to modem, w BOK play nie uzyskuje się wyraźnej informacji że jest określona konkretna awaria, play4you1-2 deklarują że problem jest znany, więc coś sie może uda w końcu ustalić
zehir23
Początkujący użytkownik forum
Posty: 5
Rejestracja: 2009-12-01, 20:59
Lokalizacja: Kalkuta

Re: Płacze i żale odcinek 2

Post autor: zehir23 »

Witam wszystkich.

Od 2 dni mam problem, który powtarza się jak widzę już w drugim wątku (pierwszy przeczytałem od samego początku i z każdą kolejną stroną szczęka mi opadała).
:gwiazdki:
Widzę, że Pan Play4You1 zamilkł, co mnie cieszy - słodki ton wypowiedzi, delikatne, aczkolwiek niezbyt stanowcze udowadnianie setce użytkowników żeby się nie martwili, bo jego pracodawca, któremu musi być lojalny, pracują nad problemem. Mniejsza z tym - rozumiem, bo takich technik uczono mnie na szkoleniu w Cyfra + i w biurze marketingowym.

Czy ktoś w tej merytorycznej dyskusji wie już, co jest powodem owych problemów z pobieraniem plików?
Zadzwoniłem dziś na pomoc techniczną PO. Pan po drugiej stronie słuchawki nadal był wielce zdziwiony moim problemem, co prawie wyprowadziło mnie z równowagi - zadzwoniłem po przeczytaniu 32 stron bliźniaczego wątku, w którym widziałem wielokrotne zapewnienia niejakich specjalistów, że sprawa jest oficjalna - nie wnikam. Udało mi się zachować spokój. Opisałem problem - "niech pan podepnie modem do innego komputera" - usłyszałem. Poinformowałem szanownego pracownika BOKu, że modem podpięty jest do jedynego laptopa jaki posiadam w domu i to na nim mam zamiar korzystać z internetu ("korzystać" rozumiem w pełni - w tym pobieranie plików, ale o tym za chwilę). Doświadczenie pracy w Cenega Polska nauczyło mnie, jak postępować z ludźmi z pomocy technicznej, gdyż piętro wyżej było biuro ich działu i często wymienialiśmy się poglądami na temat klientów. Ot taka mała dygresja. Dlatego natychmiast poinformowałem Pana z BOKU, że profilaktycznie dzisiaj na nowo przeinstalowałem system (więc jest czysty), na co w odpowiedzi otrzymałem "to ja nie wiem. proszę pójść do salonu, wziąć modem i kartę - modem do sprawdzenia, karta na wymianę. Dlatego jutro pójdę i zacznę załatwiać sprawę, chociaż zapewne w salonie Play znowu natrafię na problemy natury prawnej, bądź niedowierzanie, że chcę zgłosić reklamację - jak mój brat.
(poszedł do salonu Play z modemem, który miał złamane wejście na antenkę. miła blondyneczka powiedziała, że to nie może być wina Play, bo wszystkie modemy są sprawdzane. wszystko fajnie, tylko to było tego samego dnia - podpisywałem umowę na siebie - i instalowałem modem u brata, więc on, ja i jego żona jesteśmy światkiem tego, że produkt był uszkodzony. ale pomijając to - brat usłyszał, że nie ma powodów do gwarancji, ale napisała oświadczenie, że modem oddany do przeglądu - usterka z winy użytkownika i kazała mu to podpisać. dopiero kiedy brat się zdenerwował (bo ile można znosić mamienie klientów) powiedział, że nie podpisze, zabrał jej kartkę papieru, napisał gwarancję sam i podpisał - ona niechętnie spojrzała, ale wysłała modem i z gwarancją problemu nie było - tylko dlatego, że brat zaprotestował).

Ja rozumiem, że pobieranie zoofilii, nekrofilii, czy pedofilii moglibyście blokować, ale pliki ze strony microsoft.com - konkretnie - service pack do visty? Owszem, zasłaniacie się regulaminem, ale skoro w regulaminie nie ma napisanego, że pobieranie również jest częścią usługi, to można podważyć w drugą stronę - sama sieć opiera się na pobieraniu i wysyłaniu danych - a do tego przecież dajecie dostęp, prawda? Prawo jest neutralne, ale w świetle prawa, jeżeli coś nie zostaje zapisane - jest kwestią sporną i istnieje 50% szans a to, kto wygra. Nie po to płacę firmie Play po 200zł abonamentów na czysto + koszty za korzystanie z usług (miesięcznie średnio 400zł), żebym jeszcze za te pieniądze musiał biegać po punktach. Ktoś napisał, że "płacę - wymagam" to jak groch o ścianę, ale czy firmy (w tym Play), nie stosuje wobec klientów "udostępniam - chcę pieniędzy"?

Hipokryzja konsultantów, prawników i całego zarządu - który odgórnie wyznacza sobie ludzi, którzy mają szkolić innych, że miły ton wypowiedzi, przyznawanie klientowi jego racji i stosowania po wyuczonej formułce "ale...", po prostu mnie przerasta.

Do chwili obecnej miałem z firmą PLAY "bardzo dobre przeżycia", jednakże to co przeczytałem, to co usłyszałem w BOKU i najważniejsze - to, że już od ponad 2 dni nie mogę w pełni korzystać z usługi za które płacę jest skandaliczne i aż się prosi o bunt.

Przechodząc do meritum. Przedstawiciele Play mogą zakładać kilkaset nowych wątków, tłumacząc się tym, że panuje na nich chaos, ale nie łudźcie się - jako pracownicy muszą być mili, muszą dbać o to, żeby firma dobrze wypadała, muszą pisać tak, żeby napisać wiele i nic, ale żeby obie strony były zadowolone - jedna, że nie straciła klienta, a druga, że naiwnie wierzy w tę demagogię, w której specjaliści z Playa zeszli z chmur na to forum, ze będzie lepiej.

Zaznaczam, że mój post nie jest obiektywny, więc jeśli kogoś obrażam, to mam ku temu powód, aczkolwiek starałem się wysączyć jad z palców do szklanki - troche jednak zostało na opuszkach.

Po tym wywodzie mam konkretne pytanie i żądam konkretnej odpowiedzi, bo jako klient PLAY mam prawo do rzetelnych, prawdziwych informacji.

Gdzieś tam na forum (między innymi w tym wątku), pojawiła się informacja - oficjalna - że jest problem w południowo zachodniej części naszego komicznego kraju. Proszę mi więc udzielić odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie - a co ze wschodem, gdzie mieszkam? Dlaczego tu wszystko było dobrze, a od dwóch dni psujecie mój spokój i niemal nieskazitelną opinię na temat firmy Play?
To był cudowny rok z tą firmą, do czasu, kiedy nie mogę pobrać plików niezbędnych do użytkowania waszego produktu.

z poważaniem, Klient.


Dodam jeszcze, że owczą nekro-pedofilię też moglibyście zablokować.
Wszystko ma swoje granice...
natallla2000
Początkujący użytkownik forum
Posty: 2
Rejestracja: 2009-12-01, 21:58
Lokalizacja: Obecnie Poznan

P L A Y

Post autor: natallla2000 »

Witam!!
Chcialam tylko krotki przedstawic moja histrorie korzystania z uslug PLAY ONLINE.
W tamtym roku podpisalam umowe z ww firma i przez caly rok cieszylam sie dobrym transferem, ktory nigdy nie zamarzal. Tydzien temu skonczyla mi sie umowa, wiec zachecona poprzednia wspopraca podpisalam kolejna, na kolejny rok. Niesety... Od momentu wlozenia nowej karty sim do modemu, nie bylam i wciaz nie jestem w stanie sciagnac jakiegokolwiek pliku w calosci...
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez natallla2000, łącznie zmieniany 1 raz.
zehir23
Początkujący użytkownik forum
Posty: 5
Rejestracja: 2009-12-01, 20:59
Lokalizacja: Kalkuta

Re: Płacze i żale odcinek 2

Post autor: zehir23 »

Natalla, łączę się z Tobą w żalu - mi tez został jeszcze rok :/
Wszystko ma swoje granice...
Morti
Użytkownik forum
Posty: 38
Rejestracja: 2009-11-13, 02:51
Lokalizacja: z netu

Re: Płacze i żale odcinek 2

Post autor: Morti »

Ja powiem tak, daje sobie na luz na tydzień czasu, skoro znaleźli usterkę i coś nią robią to niech robią, ja przeżyję przez tydzień nie ściągając aktualizacji itd. Mam nadzieję że po tym miesiącu skończy się słodkie pierdzenie panów z playa i usługa zacznie działać. To że będę teraz suszył im głowę jak widać niewiele daje. Jak na razie z mojego kręgu znajomych przez ten czas stracili 4 potencjalnych klientów, którym opowiedziałem o tym co się teraz dzieje a byli tuż tuż od zakupu netu w Play, poszli do konkurencji. Przynajmniej tyle mam satysfakcji skoro sam utonąłem w tym pasztecie.
natallla2000
Początkujący użytkownik forum
Posty: 2
Rejestracja: 2009-12-01, 21:58
Lokalizacja: Obecnie Poznan

Re: Płacze i żale odcinek 2

Post autor: natallla2000 »

Witam!
Ciekawe jest,ze jeszcze tydzien temu -na stare umowie net PO hulal bez zarzutu.Sciagalam pliki,dokonywalam aktywacji, wszytsko bez problemow. W zeszly piatek podpisalam nowa umowe, dostalam nowa karte sim i masz tu babo placek! Od tamtej chwili nie udalo mi sie sciaganac ani jednego pliku!!!Wszytskie mroza sie gdzies po drodze.
zehir23
Początkujący użytkownik forum
Posty: 5
Rejestracja: 2009-12-01, 20:59
Lokalizacja: Kalkuta

Re: Płacze i żale odcinek 2

Post autor: zehir23 »

Natallla, ja miałem podobnie. jeszcze 4 dni temu net mi hulał, że hoho. Od 3 dni nie mogę zaktualizować sobie Visty :/ bo ta durna nieznana usterka nie pozwala mi ściągnąć poprawek ze strony microsoftu :/
po prosty żal.pl
Wszystko ma swoje granice...
Awatar użytkownika
marcin7911
Stały użytkownik forum
Posty: 98
Rejestracja: 2009-09-30, 12:24
Lokalizacja: Konin

Re: Płacze i żale odcinek 2

Post autor: marcin7911 »

Dziś miał nastąpić D-day i według dostępnych wróżb problem z pobieraniem miał zniknąć. Czy któryś z playonlinenowiczów doświadczył poprawy? Kto jeszcze dostał 500MB w zadośćuczynieniu za straty moralne? U mnie filmiki na yt sie tną, pobieranie przez www leży ale przez p2p śmiga aż plastik na modemie się topi ;)
'Cyfrowe batony' proszę o nieudzielanie się w tym temacie.Dziękuję.
Modem Huawei E156g
Moc sygnału:-83dBm, 48%, CSQ 15
Playonline 69
DonkeyShot
Początkujący użytkownik forum
Posty: 2
Rejestracja: 2009-12-08, 07:24
Lokalizacja: Zamość

Weźmy się w kupę ;)

Post autor: DonkeyShot »

zehir23 pisze:Ja rozumiem, że pobieranie zoofilii, nekrofilii, czy pedofilii moglibyście blokować, ale pliki ze strony microsoft.com - konkretnie - service pack do visty?
Ja nie mogę nawet pobrać pliku ze strony Play (http://web.playmobile.pl/pl/internet/pr ... index.html), a dokładnie aktualizacji do modemu E160, bo tak ów posiadam! Zajmuję to ok. 7mgb a wiesza się za każdym razem w okolicach 70%. Kilka tygodni temu przedłużyłem umowę z Playem i przeszedłem dzięki temu z 5GB na 10GB. Hulało normalnie przez ponad tydzień, a teraz ten dziwaczny problem.
Moim zdaniem powinniśmy zacząć poważnie zastanowić się nad zgłoszeniem tego gdzieś wyżej, do jakiegoś rzecznika praw konsumenta czy coś w tym stylu. Nie znam się na tym, nie wiem czy to coś da, ale w każdym razie sprawa ta jest co najmniej bulwersująca. Zwłaszcza, że nie wystosowano żadnego oficjalnego komunikatu, do wszystkich użytkowników, że taki problem istnieje! A co z tym wszystkimi biedakami, którzy teraz podpisują cyrograf na 12 miechów po 80 zł, a nawet programu antywirusowego sobie nie ściągną! Jest nas już spora kupa, a że w kupie siła, to może zamiast dawać upust swojej malkontenci, zastanówmy się jakie kroki możemy podjąć, żeby temu przeciwdziałać. Żeby w końcu zaczęto nas traktować poważnie.
Awatar użytkownika
Tomekm91
Stały użytkownik forum
Posty: 119
Rejestracja: 2009-03-26, 16:20
Lokalizacja: Kraków

Re: Płacze i żale odcinek 2

Post autor: Tomekm91 »

Play leży i kwiczy, to jest jakieś totalne nieporozumienie. Nic nie wiadomo, BOK to jakieś amatorstwo, zero informacji, problem był i jest dalej. Przedstawiciele Play na forum byli, napisali to co mieli napisać(śmiać mi się chce) i zniknęli. W takim razie co dalej ? Powiem szczerze jak podpisywałem umowę z P4, przez pierwsze parę miesięcy byłem zachwycony, powtarzam ZACHWYCONY działaniem tego internetu, teraz przerodziło się to w koszmar. :dobani:

Pozdrawiam. :dobani:
Fort Minor & LINKIN PARK & Dead By Sunrise
DonkeyShot
Początkujący użytkownik forum
Posty: 2
Rejestracja: 2009-12-08, 07:24
Lokalizacja: Zamość

Czyżby coś ruszyło..?

Post autor: DonkeyShot »

Nie chcę zapeszać, ale jeden z plików, które testowałem cudownie się przed chwilą ściągną. Jednak to jeden z tych małych, tak więc na razie nie ma co szaleć. sprawdzam teraz na resztkach limitu rapidsharea, zobaczymy co z tego wyjdzie:) Trzymajcie kciuki.


Jednak lipa. Rapid nie działa, a o aktualizacjach już nie wspomnę. Dziwi mnie tylko, że to właśnie ten plik ze strony Play, o którym wspominałem dzisiaj rano, akurat się pobrał, a wszystko inne jak było tak jest. Zaczynają mi się roić w głowie teorie spiskowe, ale OK, możliwe że to akurat dlatego, iż to najmniejszy z testowanych przeze mnie plików (z drugiej strony z tego też względu męczyłem go najczęściej...), no i Play małymi kroczkami zaczyna coś naprawiać... no co nadzieja matką mniej mądrych;)

Dalej postuluje o propozycje jakichś konkretnych kroków, które pomogłyby nam w wymuszeniu odpowiedniej uwagi PlayBOKów (nie czuję że rymuję;). Może powinniśmy stworzyć listę wszystkich z "upośledzonym netem" i dokonać takiego zbiorowego zgłoszenia? Lub przekazać to gdzieś, gdzie się ktoś tym w końcu zainteresuje?
Najlepiej do takiej listy stworzyć oddzielny adres, ewentualnie z jakimś formularzem, jeśli ktoś z was ma pojęcie jak to zrobić? (Ja coś tak kminie, ale nie ręczę za jakość ewentualnego wykonania). Bo wrzucanie po kolei na forum swoich zgłoszeń, raczej nie sprzyja porządkowi. To taki mój pomysł. Czekam na opinie i dalsze propozycje.
Operator: Play Online 10GB
Urządzenie: Huawei E160
kabuto
Początkujący użytkownik forum
Posty: 16
Rejestracja: 2009-11-12, 19:33
Lokalizacja: znikąd

Re: Płacze i żale odcinek 2

Post autor: kabuto »

Miło nam poinformować, że odwołanie zostało uznane za zasadne. W zgłoszeniu numer 13...... z 23 listopada 2009 roku w celu jego rozwiązania, przekazaliśmy sprawę do działu technicznego. Na podstawie otrzymanych informacji stwierdziliśmy, że usterka powinna zostać usunięta. W oparciu o Pana ponowne zgłoszenie zarejestrowane pod numerem 13...... z 1 grudnia 2009 roku, ponownie sprawę przekazaliśmy do działu technicznego. Po dokonanej analizie stwierdzamy, że została wykryta usterka związana z utrudnieniami przy poborze plików. Sprawę zgłosiliśmy do dostawcy usługi, w celu wyeliminowania powstałej niedogodności. Przepraszamy za powstałe utrudnienia, zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby powstałą usterka została rozwiązana w możliwie najszybszym okresie. Jednocześnie nie stwierdziliśmy, aby powstała usterka miała wpływ na pozostałe funkcje korzystania z usługi mobilnego Internetu. Zważywszy na okoliczności, postanowiliśmy zmienić naszą decyzję dotyczącą zaproponowanej rekompensaty w zgłoszeniu numer 13....... Nasza nowa propozycja, to jednorazowy Pakiet 1,2 GB na wszystkie Usługi Internetowe. Jeżeli zgadza się Pan z naszą propozycją, prosimy o kontakt z Obsługą Klienta i powołanie się na numer zgłoszenia 13...... W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt pod numerem *500 z telefonu w sieci Play, 79...... z telefonu stacjonarnego, bądź będącego w innej sieci, listownie, poprzez email lub za pośrednictwem naszej strony www.playmobile.pl. z poważaniem, xxxxx, Lider zespołu ds. obsługi klienta Powyższa odpowiedź wyczerpuje drogę postępowania reklamacyjnego. Zgodnie z §7 ust. 2 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 1 października 2004 r. w sprawie trybu postępowania reklamacyjnego oraz warunków, jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej (Dz. U. nr 226 poz. 2291) dalszych roszczeń może Pan dochodzić w drodze postępowania mediacyjnego, w postępowaniu sądowym przed sądem powszechnym właściwym dla miejsca zawarcia umowy lub przed sądami polubownymi.

Czyli można wywnioskować,że sprawcą tych problemów nie jest Play,a zewnętrzny dostawca usług internetowych (chyba TPSA ).

[ Komentarz dodany przez: ja.michal: 2009-12-08, 18:04 ]
Jest zakaz podawania danych konsultantów na forum! Jeszcze raz i będzie nagroda!
Ostatnio zmieniony 2009-12-08, 18:03 przez kabuto, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Patryk
Guru bezprzewodowy
Posty: 6692
Rejestracja: 2007-09-12, 21:16
Lokalizacja: Z dziczy

Re: Płacze i żale odcinek 2

Post autor: Patryk »

kabuto pisze:(chyba TPSA ).
Netia S.A.
kabuto
Początkujący użytkownik forum
Posty: 16
Rejestracja: 2009-11-12, 19:33
Lokalizacja: znikąd

Re: Płacze i żale odcinek 2

Post autor: kabuto »

No to banuj, mam to gdzieś :dobani:
play4you1
Pracownik operatora
Posty: 8
Rejestracja: 2009-10-19, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Re: Płacze i żale odcinek 2

Post autor: play4you1 »

Witam Was,

przed chwilą otrzymałem informację, że Play Online i problem związany ze spadkiem transferu podczas pobierania większych plików z sieci powinien już być nieaktualny.

Sprawdźcie prosze na swoich Online'ach czy jest już ok.

PS w przypadku, gdy zauważycie jakieś nieprawidłowości, zapraszam na priv.
beryl303
Użytkownik forum
Posty: 29
Rejestracja: 2009-11-23, 21:40
Lokalizacja: Łask

Re: Płacze i żale odcinek 2

Post autor: beryl303 »

Jest jakby ciut lepiej, ale nadal źle. Windows pociągnął aktualizację, ale Avast już nie. NF autoupdater też nie daje rady.
Awatar użytkownika
Jo_gurt
Guru bezprzewodowy
Posty: 16330
Rejestracja: 2007-11-16, 21:49
Lokalizacja: Lublin

Re: Płacze i żale odcinek 2

Post autor: Jo_gurt »

Aktualizacje to słaby test, szczególnie darmowych antywirusów. Przetestuj na czymś innym.
Nonstop
Początkujący użytkownik forum
Posty: 6
Rejestracja: 2009-12-03, 06:42
Lokalizacja: Łódź

Re: Płacze i żale odcinek 2

Post autor: Nonstop »

play4you1 pisze:Sprawdźcie prosze na swoich Online'ach czy jest już ok.
Jest zmiana, ale czy w ogóle wiecie, dlaczego było źle???
PLAY ONLINE nie pracuje jeszcze tak dobrze, jak przez ostatni rok.

9 grudnia, 16:00 - 23:00, małe i duże pliki (po ok. 5 - 150 MB) dają się ściągać bez wznawiania połączenia.

Dziwny jest "rytm" pobierania niektórych plików, 5-10 sekund aktywności, 5-10 sekund bezczynności.

10 grudnia, 5:00 - 8:00, duże pliki dają się ściągać.

10 grudnia 16:00 - 20:00, przy pracy tylko z przeglądarką FF, połączenie zrywa się co 5-10 minut.

PS. Po naciśnięciu przycisku <Wyślij>, połączenie z PLAY zostało zerwane i trzeba je było wznowić i ponownie logować się na Forum :((
Awatar użytkownika
YaHooo
Guru bezprzewodowy
Posty: 17761
Rejestracja: 2008-01-02, 14:38
Lokalizacja: Białystok

Re: Płacze i żale odcinek 2

Post autor: YaHooo »

Nonstop pisze:Dziwny jest "rytm" pobierania niektórych plików, 5-10 sekund aktywności, 5-10 sekund bezczynności.
Jeśli to są pliki zamieszczone na serwerach RS i na dodatek user free, to nie ma nic złego w tym.
Pozdrawiam YaHooo :)
> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)
zDaleKi
Stary bywalec bezprzewodowy
Posty: 11508
Rejestracja: 2005-10-12, 11:18
Lokalizacja: Wrocław

Re: Płacze i żale odcinek 2

Post autor: zDaleKi »

http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?p=235661#235661
łysy pisze:siema mam blue connect (era) to szajz a nie internet
Jak widać jedni żalą się na Erę inni na Play. Równowaga w przyrodzie zachowana...
Pozdr, (R) BliSki. (tm)
Pytania dotyczące kwestii technicznych tylko na forum. Pamiętaj PW to nie helpdesk.
betonixx
Początkujący użytkownik forum
Posty: 2
Rejestracja: 2009-12-11, 12:09
Lokalizacja: Ryki

Re: Płacze i żale odcinek 2

Post autor: betonixx »

Witam chciałem poinformować ze przed chwila pobrałem plik o rozmiarze 69,6mb z zippyshare.com pod koniec szło stabilnie 120-122 Kb/s

Chyba awaria została naprawiona. Mieszkam w wschodniej Polsce. Do nadajnika bts mam parę kilometrów 6-7
Awatar użytkownika
Tomekm91
Stały użytkownik forum
Posty: 119
Rejestracja: 2009-03-26, 16:20
Lokalizacja: Kraków

Re: Płacze i żale odcinek 2

Post autor: Tomekm91 »

Wg moich "testów", problem został wyeliminowany .

Tylko dlaczego to tak długo trwało...

Mam pytanie, czy mogę liczyć na jakiś minimalny zwrot transferu od Play, ponieważ przez tą awarię straciłem około 2gb... ? Jeżeli tak to jak to zrobić ?

Dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
marcin7911
Stały użytkownik forum
Posty: 98
Rejestracja: 2009-09-30, 12:24
Lokalizacja: Konin

Re: Płacze i żale odcinek 2

Post autor: marcin7911 »

Ja dostałem 0.5GB w odpowiedzi na jedną z reklamacji
Modem Huawei E156g
Moc sygnału:-83dBm, 48%, CSQ 15
Playonline 69
Barti
Początkujący użytkownik forum
Posty: 2
Rejestracja: 2009-11-21, 09:31
Lokalizacja: Sc

Re: Płacze i żale odcinek 2

Post autor: Barti »

Ech wymiękam przy tym operatorze. Najpierw był problem z modemem wiec wymieniłem na nowy, następnie tak jak większość użytkowników miałem problem z pobieraniem plików tzn z tzw. zamrażaniem downloadu, a teraz na deser zrywa mi połączenie. Czy kiedyś skończy się ten cyrk?? :dobani:
BARTI
beryl303
Użytkownik forum
Posty: 29
Rejestracja: 2009-11-23, 21:40
Lokalizacja: Łask

Re: Płacze i żale odcinek 2

Post autor: beryl303 »

Fajnie macie, u mnie nadal nie trybi. Kolejny termin to kolejny poniedziałek
ODPOWIEDZ