Problem z transferem Cyfrowy Polsat

Pozostałe zagadnienia (sprzętowe i programowe), które nie pasują do powyższych kategorii np. optymalizacja łącza, liczniki danych, bezpieczeństwo w sieci, informacje podstawowe.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
pred8
Początkujący użytkownik forum
Posty: 2
Rejestracja: 2011-01-26, 12:04
Lokalizacja: Pomorze

Problem z transferem Cyfrowy Polsat

Post autor: pred8 »

Witam ,
od miesiąca posiadam internet w Cyfrowym Polsacie, pakiet z Huawei E182E oraz dodatkowo Antena AK C1/800/900 (zawieszona na wysokości około 4m).
Na początku internet śmigał ładnie i nie przeszkadzała w tym żadna pogoda.
Aktualnie internet działa tylko przy ładnej pogodzie,a na co dzień zasięg przed połączeniem 99 % WCDMA a po połączeniu od 49 do 75 % HSPA+(rssi -89) lecz połączenie jest fatalne 0-3 kb/s czasami podskoczy do normalnych wartości ale na kilka sekund.
Co może być przyczyną?
Awatar użytkownika
YaHooo
Guru bezprzewodowy
Posty: 17761
Rejestracja: 2008-01-02, 14:38
Lokalizacja: Białystok

Re: Problem z transferem Cyfrowy Polsat

Post autor: YaHooo »

pred8 pisze:Co może być przyczyną?
Ja bym sprawdził:
- na innym modemie,
- w innym miejscu, tak aby być zalogowanym do innego nodeB,
- na innym komputerze, aby wykluczyć czynnik komputera.
Pozdrawiam YaHooo :)
> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)
pred8
Początkujący użytkownik forum
Posty: 2
Rejestracja: 2011-01-26, 12:04
Lokalizacja: Pomorze

Re: Problem z transferem Cyfrowy Polsat

Post autor: pred8 »

wszystkie możliwości sprawdzone
-na laptopie to samo
- na innym modemie identyko
- w mieście Internet śmiga ...
Awatar użytkownika
YaHooo
Guru bezprzewodowy
Posty: 17761
Rejestracja: 2008-01-02, 14:38
Lokalizacja: Białystok

Re: Problem z transferem Cyfrowy Polsat

Post autor: YaHooo »

pred8 pisze:wszystkie możliwości sprawdzone
Zatem moja diagnoza jest następująca. To jest wina sieci. Coś nagle się popsuło. Dlatego najlepiej by było abyś po prostu zgłosił to dla operatora. Być może potwierdzą, że coś się dzieje w sieci i to naprawiają. Jeśli nie to niech przyjmą zgłoszenie o awarii.
Pozdrawiam YaHooo :)
> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)
ODPOWIEDZ