Witam ,
od miesiąca posiadam internet w Cyfrowym Polsacie, pakiet z Huawei E182E oraz dodatkowo Antena AK C1/800/900 (zawieszona na wysokości około 4m).
Na początku internet śmigał ładnie i nie przeszkadzała w tym żadna pogoda.
Aktualnie internet działa tylko przy ładnej pogodzie,a na co dzień zasięg przed połączeniem 99 % WCDMA a po połączeniu od 49 do 75 % HSPA+(rssi -89) lecz połączenie jest fatalne 0-3 kb/s czasami podskoczy do normalnych wartości ale na kilka sekund.
Co może być przyczyną?
Problem z transferem Cyfrowy Polsat
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 2011-01-26, 12:04
- Lokalizacja: Pomorze
- YaHooo
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 17761
- Rejestracja: 2008-01-02, 14:38
- Lokalizacja: Białystok
Re: Problem z transferem Cyfrowy Polsat
Ja bym sprawdził:pred8 pisze:Co może być przyczyną?
- na innym modemie,
- w innym miejscu, tak aby być zalogowanym do innego nodeB,
- na innym komputerze, aby wykluczyć czynnik komputera.
Pozdrawiam YaHooo 
> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)

> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 2011-01-26, 12:04
- Lokalizacja: Pomorze
Re: Problem z transferem Cyfrowy Polsat
wszystkie możliwości sprawdzone
-na laptopie to samo
- na innym modemie identyko
- w mieście Internet śmiga ...
-na laptopie to samo
- na innym modemie identyko
- w mieście Internet śmiga ...
- YaHooo
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 17761
- Rejestracja: 2008-01-02, 14:38
- Lokalizacja: Białystok
Re: Problem z transferem Cyfrowy Polsat
Zatem moja diagnoza jest następująca. To jest wina sieci. Coś nagle się popsuło. Dlatego najlepiej by było abyś po prostu zgłosił to dla operatora. Być może potwierdzą, że coś się dzieje w sieci i to naprawiają. Jeśli nie to niech przyjmą zgłoszenie o awarii.pred8 pisze:wszystkie możliwości sprawdzone
Pozdrawiam YaHooo 
> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)

> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)