
Pomyślałem, że ratunkiem jest tylko remont kapitalny, od zera. Jak to do tego zabrać?
Moderator: Moderatorzy
Taaaaa... Domorosle "polepszenia". A potem szalejace sieci, bo pojawia sie x unitow z tym samym IMEI, zaklocenie poprzez zle parametry filtrow, niestabilnosci bez powodow, itp, itd.krystianb pisze:Może da się zrobić tak jak w przypadku innych firm - wgranie zrzutu z dobrego modemu.
A można wiedzieć jaką komendę wysłałeś? Bo można by spróbować przywrócić ustawienia fabryczne komendą AT&F.valdens pisze:Grzebałem w moim E122 przy pomocy komend AT
Możesz spróbować komendę AT+CGCLASS="A"valdens pisze:Grzebałem w moim E122 przy pomocy komend AT w Top_net_info i przedobrzyłemMruga teraz zielona dioda, Mobile Partner twierdzi, że nie ma karty (na wszystkich kartach), wirtualny CD nie chce się instalować... Modem jest jakby martwy (chociaż w menadżerze urządzeń się pojawia).
key, chyba żartujesz? Zmiana IMEI jest taka prosta?key pisze:A potem szalejace sieci, bo pojawia sie x unitow z tym samym IMEI
Nie pomogło. Wyskoczył jakiś error (błąd wyskakuje też, jak próbuję uruchomić wszystkie urządzenia)KrissTofferr pisze:AT+CGCLASS="A"
QPST widzi coś na portach tylko jak mam podłączony modem ZTE, w przypadku Huawei'ów - "No phone"KrissTofferr pisze:wgrać konfigurację z pamięci nieulotnej innego działającego E122. Programem QUALCOMM Product Support Tool (QPST).