gubienie pakietów w określonych godzinach

Sieci bezprzewodowe w technologii 2.4 GHz i 5 GHz oraz usługi polskich operatorów WiFi / Wi-Max / HiperLAN, dyskusje o routerach.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
kicksaw
Początkujący użytkownik forum
Posty: 7
Rejestracja: 2011-12-31, 03:39
Lokalizacja: strzeg

gubienie pakietów w określonych godzinach

Post autor: kicksaw »

Witam, na wstępie chciałbym podziękować za jakąkolwiek pomoc.

Od około tygodnia czasu mam problem z którym nie mogę sobie poradzić, mianowicie chodzi o gubienie pakietów wysyłanych do mojej bramy. Z góry uprzedzam że na konfiguracji sprzętu internetowego nie znam się w ogóle, niemniej nie dotyczy to obsługi komputera.

Sprawa wygląda następująco - na dachu ap (prócz mnie korzysta z niego kilka osób zgodnie z informacjami od mojego providera, niestety nie mam możliwości kontaktu osobistego z nimi), kabelek do kompa, kabelek do zasilania w mieszkaniu, dodatkowo pod AP podczepiony jest jakieś urządzenie podtrzymujące zasilanie na wypadek braku prądu (do 3-4 godzin z tego co testowałem). Od tygodnia (a dokładnie to od Wigilii) mój ping wygląda tak:

Kod: Zaznacz cały

(...)
Odpowiedź z 192.168.1.1: bajtów=32 czas=1ms TTL=64
Odpowiedź z 192.168.1.1: bajtów=32 czas=1ms TTL=64
Odpowiedź z 192.168.1.1: bajtów=32 czas=1ms TTL=64
Odpowiedź z 192.168.1.1: bajtów=32 czas=1ms TTL=64
Odpowiedź z 192.168.1.1: bajtów=32 czas=1ms TTL=64
Odpowiedź z 192.168.1.1: bajtów=32 czas=1ms TTL=64
Odpowiedź z 192.168.1.1: bajtów=32 czas=1ms TTL=64
Odpowiedź z 192.168.1.1: bajtów=32 czas=1ms TTL=64
Odpowiedź z 192.168.1.1: bajtów=32 czas=1ms TTL=64
Upłynął limit czasu żądania.
Upłynął limit czasu żądania.
Upłynął limit czasu żądania.
Odpowiedź z 192.168.1.1: bajtów=32 czas=3772ms TTL=64
Odpowiedź z 192.168.1.1: bajtów=32 czas=1ms TTL=64
Odpowiedź z 192.168.1.1: bajtów=32 czas=1ms TTL=64
Odpowiedź z 192.168.1.1: bajtów=32 czas=1ms TTL=64
Odpowiedź z 192.168.1.1: bajtów=32 czas=1ms TTL=64
Odpowiedź z 192.168.1.1: bajtów=32 czas=1ms TTL=64
Odpowiedź z 192.168.1.1: bajtów=32 czas=1ms TTL=64
Odpowiedź z 192.168.1.1: bajtów=32 czas=1ms TTL=64
Odpowiedź z 192.168.1.1: bajtów=32 czas=1ms TTL=64
Odpowiedź z 192.168.1.1: bajtów=32 czas=1ms TTL=64
Odpowiedź z 192.168.1.1: bajtów=32 czas=1ms TTL=64
(...)
Dzieje się to różnie, czasami przez godzinę nic, czasem w ciągu godziny 3 razy. Z tego co zauważyłem to 15:15, 19:00, 21:30, 23:30, 01:15 - to najczęstsze godziny, z rana nie korzystam z komputera więc ciężko zauważyć coś takiego. + - 5-10 minut, ale przeważnie w podobnych godzinach ORAZ inne, losowe. I tu pojawia się problem, ponieważ nie wiem, od czego to może być. Karta sieciowa? Raczej odpada - podłączyłem nową, drugą kartę. Ta sama konfiguracja IP/DNS, ten sam efekt. System operacyjny? Myślałem że to wina Win7, więc wróciłem na WinXP. Niestety - bez skutku, jak było tak jest..

Więc dzwonię do providera. 1 telefon - no, była aktualizacja oprogramowania na święta (zdalnie?), więc to może być problemem. No ale skoro mam problem to cofnie do poprzednie wersji.

Ok, czekam cały dzień - jak było, tak jest.

2 telefon (następnego dnia) - suma sumarum z rozmowy w końcu wyszło, że nie było na moim nadajniku jednak aktualizacji i czy jestem pewien że jest taki problem, bo provider sprawdza i wszystko działa dobrze według niego. Po moim wyjaśnieniu jak ten problem dokładniej wygląda (czyli to wszystko, co wyżej) otrzymuję informację, żeby zadzwonić jak znów będzie waliło packet lossami, bo może coś tam się sypie sprzęt czy coś, ale do tego trzeba dojść co dokładnie.

Tylko pytanie jak mam to zrobić, kiedy nie mogę przewidzieć dokładnie momentu wywalania? Dodam że godziny podane powyżej w ciągu tygodnia powtarzały się 3-4 razy, tylko tyle mogłem zaobserwować. Więc to też pewniakiem nie jest. No i logicznie rzecz biorąc też nie zadzwonię do człowieka o godzinie 01:15, o której dokładnie dzisiaj mi odwalił internet na jakieś 10sek wyrzucając packet loss. Wiem, 5-10 sekund to nie dużo, ale uniemożliwia to korzystanie z TeamSpeaka czy też hostowania roomów w grach przez steama/online (po prostu wywala ludzi z pokoju gry, czasami również mnie).

No i najważniejsze - nie chcę robić z siebie idioty rzucając jakimiś oskarżeniami, że to wina dostawcy, gdyż jak pisałem wcześniej - nie znam się na tym na tyle, żeby być tego pewnym. Zwłaszcza że od tego providera mam dostęp do internetu od jakiś 5-6lat, i zawsze było wszystko w porządku, pingi w grach w granicach 25-100ms (ekstremalne wartości, przeważnie 43-48). Dziękuję za pomoc, tudzież porady co w takiej sytuacji zrobić.

PS: utraty pojedynczych pakietów owszem, zdarzają się, ale bardzo ciężko jest mi to wyłapać, najczęściej jak już to ginie 3-6 z rzędu.
Awatar użytkownika
YaHooo
Guru bezprzewodowy
Posty: 17761
Rejestracja: 2008-01-02, 14:38
Lokalizacja: Białystok

Re: gubienie pakietów w określonych godzinach

Post autor: YaHooo »

kicksaw jeśli to są pingi do Twojej bramy. To wina raczej nie leży po stronie operatora. Tu winy bym się doszukiwał na drodze karta sieciowa - AP (włącznie). Piszesz, że masz komputer podłączony po kablu. Więc ja bym sprawdził czy to jest wina kabla.
Pozdrawiam YaHooo :)
> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)
kicksaw
Początkujący użytkownik forum
Posty: 7
Rejestracja: 2011-12-31, 03:39
Lokalizacja: strzeg

Re: gubienie pakietów w określonych godzinach

Post autor: kicksaw »

Kabel oczywiście sprawdzę (jak tylko dorwę jakiś domowy, prosty sposób na teraz, ewentualnie dopiero po nowym roku), jednak martwi mnie jedno:

10:58
11:03
11:15
11:31
12:00
12:16
12:21 (ten mnie zaskoczył :) ).

to są godziny kiedy dzisiaj padł mi net (packet lossy). Dziwnie tak jakoś to wygląda, anyway tak jak mówiłem - pozostaje mi jeszcze kwestia sprawdzenia kabla w jakiś sposób.
Awatar użytkownika
YaHooo
Guru bezprzewodowy
Posty: 17761
Rejestracja: 2008-01-02, 14:38
Lokalizacja: Białystok

Re: gubienie pakietów w określonych godzinach

Post autor: YaHooo »

kicksaw pisze:to są godziny kiedy dzisiaj padł mi net (packet lossy).
Być może kabel jest źle poprowadzony i jakieś urządzenie które załącza się cyklicznie zakłóca pracę kart sieciowych. Dobrze by też było sprawdzić czy inni ludzie korzystający z tej sieci mają takie problemy jak Ty.
Pozdrawiam YaHooo :)
> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)
kicksaw
Początkujący użytkownik forum
Posty: 7
Rejestracja: 2011-12-31, 03:39
Lokalizacja: strzeg

Re: gubienie pakietów w określonych godzinach

Post autor: kicksaw »

Witam ponownie.
Kabel kupiony nówka - to samo
Urządzenia - nic się nie zmieniło w ciągu 2 lat w otoczeniu kompa, więc raczej odpada.
Dostawca neta stwierdził, że:
do mojego AP ma <1ms pingi nonstop, nawet podczas moich 'wywalań'. Więc wina ewidentnie leży u mnie.
Możliwości według niego: moja sieciówka, mój kabel od neta, płyta główna.

1. mam 2 sieciówki - obie to samo
2. kabel - nówka dziś kupiony
3. płyta główna - sprawdzić muszę na drugim, starym kompie (aktualizacja biosu zepsuła mi micro, sieć itp, crashowało, wywalało z gier - więc przywróciłem stary).

Od kabla idącego na dach do AP jest jego instalacja, więc nie wiem czy coś tam mogę ruszyć.
Awatar użytkownika
YaHooo
Guru bezprzewodowy
Posty: 17761
Rejestracja: 2008-01-02, 14:38
Lokalizacja: Białystok

Re: gubienie pakietów w określonych godzinach

Post autor: YaHooo »

kicksaw pisze: Możliwości według niego: moja sieciówka, mój kabel od neta, płyta główna.
Ma rację. Jeśli rzeczywiście ma pingi cały czas <1ms.
kicksaw pisze: Od kabla idącego na dach do AP jest jego instalacja, więc nie wiem czy coś tam mogę ruszyć.
Raczej nie bardzo. A może właśnie coś z instalacją? Nie idą tam czasem inne kable np energetyczne?

Ewentualnie dobrze by było abyś skontaktował się z tymi ludźmi co są podłączeni razem z Tobą.
Pozdrawiam YaHooo :)
> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)
kicksaw
Początkujący użytkownik forum
Posty: 7
Rejestracja: 2011-12-31, 03:39
Lokalizacja: strzeg

Re: gubienie pakietów w określonych godzinach

Post autor: kicksaw »

Hm, to teraz tak reasumując wszystko co zrobiłem dzisiaj.
Więc wymieniłem ten kabel na nowy, oraz sprawdzałem na 2 różnych kartach sieciowych. Efekt ten sam. Następnie podłączyłem drugiego kompa. To samo, dosłownie to samo. Już poprzesuwałem sobie kable wszystkie tak, żeby nie były w "kontakcie" z tym sieciowym. Przeczyściłem styki kabli w mieszkaniu od sieciówek, od kabli, od wszystkiego, co może mieć coś wspólnego z netem. Zaktualizowałem też bios dla pewności na głównym kompie na działający dobrze. No i kwiatuszek z dzisiaj:

Odpowiedź z 192.168.1.1: bajtów=32 czas=1ms TTL=64
Odpowiedź z 192.168.1.1: bajtów=32 czas=38ms TTL=64
Odpowiedź z 192.168.1.1: bajtów=32 czas=22ms TTL=64
Odpowiedź z 192.168.1.1: bajtów=32 czas=11ms TTL=64
Odpowiedź z 192.168.1.1: bajtów=32 czas=16ms TTL=64
Odpowiedź z 192.168.1.1: bajtów=32 czas=26ms TTL=64
Odpowiedź z 192.168.1.1: bajtów=32 czas=9ms TTL=64
Odpowiedź z 192.168.1.1: bajtów=32 czas=48ms TTL=64
Odpowiedź z 192.168.1.1: bajtów=32 czas=4ms TTL=64
Odpowiedź z 192.168.1.1: bajtów=32 czas=1ms TTL=64
Odpowiedź z 192.168.1.1: bajtów=32 czas=1ms TTL=64
Odpowiedź z 192.168.1.1: bajtów=32 czas=1ms TTL=64
Odpowiedź z 192.168.1.1: bajtów=32 czas=2ms TTL=64
Odpowiedź z 192.168.1.1: bajtów=32 czas=19ms TTL=64
Odpowiedź z 192.168.1.1: bajtów=32 czas=18ms TTL=64
Odpowiedź z 192.168.1.1: bajtów=32 czas=1ms TTL=64
Odpowiedź z 192.168.1.1: bajtów=32 czas=8ms TTL=64
Odpowiedź z 192.168.1.1: bajtów=32 czas=1ms TTL=64
Odpowiedź z 192.168.1.1: bajtów=32 czas=39ms TTL=64
Odpowiedź z 192.168.1.1: bajtów=32 czas=1ms TTL=64
Odpowiedź z 192.168.1.1: bajtów=32 czas=1ms TTL=64
Odpowiedź z 192.168.1.1: bajtów=32 czas=33ms TTL=64
Odpowiedź z 192.168.1.1: bajtów=32 czas=1ms TTL=64
Odpowiedź z 192.168.1.1: bajtów=32 czas=8ms TTL=64
Odpowiedź z 192.168.1.1: bajtów=32 czas=4ms TTL=64
Odpowiedź z 192.168.1.1: bajtów=32 czas=47ms TTL=64
Odpowiedź z 192.168.1.1: bajtów=32 czas=49ms TTL=64
Odpowiedź z 192.168.1.1: bajtów=32 czas=1ms TTL=64
Odpowiedź z 192.168.1.1: bajtów=32 czas=15ms TTL=64
Odpowiedź z 192.168.1.1: bajtów=32 czas=1ms TTL=64
Odpowiedź z 192.168.1.1: bajtów=32 czas=17ms TTL=64
Odpowiedź z 192.168.1.1: bajtów=32 czas=15ms TTL=64
Odpowiedź z 192.168.1.1: bajtów=32 czas=1ms TTL=64
Odpowiedź z 192.168.1.1: bajtów=32 czas=10ms TTL=64
Odpowiedź z 192.168.1.1: bajtów=32 czas=5ms TTL=64
Odpowiedź z 192.168.1.1: bajtów=32 czas=5ms TTL=64
Odpowiedź z 192.168.1.1: bajtów=32 czas=489ms TTL=64
Odpowiedź z 192.168.1.1: bajtów=32 czas=2959ms TTL=64
Upłynął limit czasu żądania.
Upłynął limit czasu żądania.
Upłynął limit czasu żądania.
Upłynął limit czasu żądania.
Odpowiedź z 192.168.1.1: bajtów=32 czas=3885ms TTL=64
Odpowiedź z 192.168.1.1: bajtów=32 czas=1959ms TTL=64
Odpowiedź z 192.168.1.1: bajtów=32 czas=2041ms TTL=64
Odpowiedź z 192.168.1.1: bajtów=32 czas=3626ms TTL=64
Upłynął limit czasu żądania.
Odpowiedź z 192.168.1.1: bajtów=32 czas=3692ms TTL=64
Odpowiedź z 192.168.1.1: bajtów=32 czas=1835ms TTL=64
Odpowiedź z 192.168.1.1: bajtów=32 czas=2887ms TTL=64
Upłynął limit czasu żądania.
Odpowiedź z 192.168.1.1: bajtów=32 czas=1ms TTL=64
Odpowiedź z 192.168.1.1: bajtów=32 czas=1ms TTL=64
Odpowiedź z 192.168.1.1: bajtów=32 czas=1ms TTL=64


przed i po tym wycinku było dobrze (1-4ms).

Aktualnie odłączyłem kabel od zasilania neta, no i czekam na rozładowanie się UPCeka (czyli coś koło 2h jeszcze max), chociaż nie wiem, czy to cokolwiek może pomóc. W domu zrobiłem już chyba wszystko co możliwe, by to naprawić.

Myślałem również, że może to być wina karty graficznej którą kupiłem (GF GTX 550ti) w październiku, ale to by raczej nie pojawiło się na okres świąteczny. No i na starym kompie mam kartę graficzną z ery kamienia łupanego (komp 'awaryjny', używany gdy czekałem na moją kartę w październiku, net działał bez problemów). W sumie jedynie znam 2 osoby które korzystają z tego samego neta, ale innego AP, mogę ich popytać. Co do tych korzystających z mojej anteny nie mam pojęcia, wiem tylko 'mniej-więcej' gdzie mieszkają od mojego prowidera internetu. Co tu jeszcze mogę po mojej stronie zrobić sam nie wiem. Jutro wycieczka na dach, ale w zasadzie nie wiem, czego mogę tam szukać.

Może jakiś 'życzliwy' wbił szpilkę w kabel, albo się przestawiła antena, nie wiem co o tym myśleć, doprawdy nie wiem.
No i jeszcze jedno: antena, ap itp (czyli osprzęt na dachu, bardziej się nie znam na tym, przepraszam) są zgodnie z umową wypożyczone mi przez mojego prowidera. Więc nie powinienem tego chyba ruszać w żaden sposób, skoro się na tym nie znam (mam rację?). I tak zagubiłem się we wszystkim... on umywa ręce bo u niego w porządku, u mnie w domu w porządku, za oknem nie ma nic nowego (satelita sąsiada, ale ona wisiała tam już od 2 lat, a problemu nie było), mieszkanie mam zaraz pod strychem. W teście od realtek utility wynika, że kabel ma długość 31m, w teście smart lan (biosowo) - że 21m. Nigdy nie testowałem podczas tego padnięcia neta, ale spróbuję. Czy jest taka możliwość, że w zewnętrznym kablu jakaś żyła jest 'uszkodzona' i jak jej się podoba, to przerywa na 5 sekund?

Zapomniałem też dodać, że kiedyś miałem podobny problem - tylko net padał mi na jakieś 5-10 minut, wracał, i to tak 2-3 razy dziennie, okazało się że trzasnął się AP gdzieś i wymienił mi go na inny. Ale to było z dobre 5 lat temu, teraz mam od jakiegoś kwietnia ten osprzęt, a w grudniu zaczęło się sypać.
Dostawca mi zwiększył limit jakiś ARPów z 5 na unlimited, ale to dało dosłownie tyle, co nic.

No i zawsze zostaje opcja rezygnacji ze świadczenia usług internetowych, skoro wszędzie jest dobrze niby (u mnie i u prowidera) a jednak net nie działa tak, jak powinien. Ale to chyba ostateczność.
Awatar użytkownika
YaHooo
Guru bezprzewodowy
Posty: 17761
Rejestracja: 2008-01-02, 14:38
Lokalizacja: Białystok

Re: gubienie pakietów w określonych godzinach

Post autor: YaHooo »

kicksaw dla mnie to wygląda na to, że kabel oraz kompy są ok. Czyli z tego pozostaje wniosek, że AP może padać.
kicksaw pisze:No i jeszcze jedno: antena, ap itp (czyli osprzęt na dachu, bardziej się nie znam na tym, przepraszam) są zgodnie z umową wypożyczone mi przez mojego prowidera. Więc nie powinienem tego chyba ruszać w żaden sposób, skoro się na tym nie znam (mam rację?)
Moim zdaniem nie ruszaj tego. Powiedz im, że zrobiłeś wszystko co mogłeś i został tylko problem sprawdzenia AP lub wymiany na inny. Tak więc jesteś pewny, że to nie kabel, komputer.
kicksaw pisze:Czy jest taka możliwość, że w zewnętrznym kablu jakaś żyła jest 'uszkodzona' i jak jej się podoba, to przerywa na 5 sekund?
Raczej nie bardzo. Nie zdarzałoby się to w miarę regularnie.
Pozdrawiam YaHooo :)
> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)
kicksaw
Początkujący użytkownik forum
Posty: 7
Rejestracja: 2011-12-31, 03:39
Lokalizacja: strzeg

Re: gubienie pakietów w określonych godzinach

Post autor: kicksaw »

No ok, spróbuję wyperswadować przetestowanie APeka. Chociaż nie do końca rozumiem o co chodziło mojemu dostawcy, że "u mnie sprzęt jest w porządku, pingi poniżej 1 ms nonstop, więc musi to być coś u Ciebie, bo jak widzisz, ja sprawdzałem sprzęt i jest w porządku wszystko, nawet nie drgnie wyżej". I teraz nie wiem, czy on sprawdzał jakoś zdalnie APeka (jakiś tam port też sprawdzał, i niby nic się nie dzieje), czy tylko mówi o dostarczaniu neta od niego, a nie o AP... Ewentualnie poproszę go o wizytę w domu, najwyżej za nieuzasadnione wezwanie operatora zapłacę 50 złotych, ale będę miał pewność, że to nic po mojej stronie od mieszkania, do AP. Dziękuję za pomoc, odezwę się pewnie jeszcze w tej sprawie :).
Awatar użytkownika
YaHooo
Guru bezprzewodowy
Posty: 17761
Rejestracja: 2008-01-02, 14:38
Lokalizacja: Białystok

Re: gubienie pakietów w określonych godzinach

Post autor: YaHooo »

kicksaw pisze:I teraz nie wiem, czy on sprawdzał jakoś zdalnie APeka (jakiś tam port też sprawdzał, i niby nic się nie dzieje), czy tylko mówi o dostarczaniu neta od niego, a nie o AP...
Pewnie ze swojego serwera puścił pingi na Twój AP'ek. I jemu wyszło, że nawet jak Ty masz wysokie pingi u niego jest ok.
kicksaw pisze:najwyżej za nieuzasadnione wezwanie operatora zapłacę 50 złotych, ale będę miał pewność, że to nic po mojej stronie od mieszkania, do AP.
Jakie nieuzasadnione. Masz problem, przetestowałeś to co mogłeś. Nie ruszasz ich sprzętu tylko. W razie jakiejś awarii powiedzą, że to Twoja wina, bo wsadziłeś łapy i popsułeś. Nie daj się zrobić w balona. W końcu jak dostarcza internet to musi pomóc w problemie z nim.
Pozdrawiam YaHooo :)
> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)
Awatar użytkownika
vic2099
Stały użytkownik forum
Posty: 120
Rejestracja: 2011-04-26, 07:57
Lokalizacja: Warszawa

Re: gubienie pakietów w określonych godzinach

Post autor: vic2099 »

Tak, to wyglada na wadliwy AP. Moze sie restartowac samoczynnie.

Tak wysokie pingi (powyzej 3 sekund) to zazwyczaj blad sprzetowy. Ja kiedys mialem pingi do bramy po 55 sekund i wracaly w losowej kolejnosci.


Masz dostep do tego AP? czesto go restartujesz? Odlacz go od pradu na kilka minut (niech sie kondensatory rozladuja) i sprobuj ponownie.
kicksaw
Początkujący użytkownik forum
Posty: 7
Rejestracja: 2011-12-31, 03:39
Lokalizacja: strzeg

Re: gubienie pakietów w określonych godzinach

Post autor: kicksaw »

Restartowałem go 1 dzień temu (co trwa długo bo rozładowanie UPCeka + jakieś 10 minut po tym włączyłem.

Nowe informacje:

Pingując AP ode mnie ping 1 ms około, więc jak mój operator stwierdził: kable są ok. Leci cały czas, nawet gdy mam te gubienia pakietów do bramy/odcięcia neta.
Ma mnie przepiąć pod inny port jeszcze w serwerowni, czy coś w tym stylu. Coraz bliżej rozwiązania problemu.

Mówił mi też, że może być to wina softu który nie dogaduje się z innymi sprzętami, no ale to tak, jak mówię, mam nadzieję, że wszystko się rozwiąże jak najszybciej.
No i w sumie zwiększyłem maskę sieci z 255.255.255.0 na 255.255.240.0 na polecenie, to tak jakby mniej przerywało, ale głowy nie dam uciąć bo nie sprawdzałem jeszcze tego. Dzisiaj sprawdzę podczas gry (chociaż i tak w ciągu pół godziny miałem 2 lagi takie po ponad 5 sekund a następnie około 30min spokoju, więc dużo nie pomogło).
Awatar użytkownika
YaHooo
Guru bezprzewodowy
Posty: 17761
Rejestracja: 2008-01-02, 14:38
Lokalizacja: Białystok

Re: gubienie pakietów w określonych godzinach

Post autor: YaHooo »

kicksaw pisze:Mówił mi też, że może być to wina softu który nie dogaduje się z innymi sprzętami,
Tylko jakiego softu? U Ciebie, bo mi się raczej wydaje, że softu AP.
Pozdrawiam YaHooo :)
> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)
Awatar użytkownika
vic2099
Stały użytkownik forum
Posty: 120
Rejestracja: 2011-04-26, 07:57
Lokalizacja: Warszawa

Re: gubienie pakietów w określonych godzinach

Post autor: vic2099 »

zmiana maski podsieci to admin cie na drzewo spuszcza.

Kliknij prawym na polaczenie lokalne, daj wlasciwosci, potem guzik konfiguruj, potem zakladka zaawansowane , na liscie odszukaj USTAWIENIA PREDKOSCI I DUPLEXU i zmien z AUTO na 10/FULL.

Daj znac czy pomogło.
ODPOWIEDZ