E173s-1 po zmianie dashboard nie mogę zalogować się do PLAY

Pozostałe zagadnienia (sprzętowe i programowe), które nie pasują do powyższych kategorii np. optymalizacja łącza, liczniki danych, bezpieczeństwo w sieci, informacje podstawowe.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
ziko
Początkujący użytkownik forum
Posty: 4
Rejestracja: 2012-01-12, 13:24
Lokalizacja: Kraków

E173s-1 po zmianie dashboard nie mogę zalogować się do PLAY

Post autor: ziko »

Witam wszystkich.
Mam modem E173s-1 z logo Blueconnect, modem nie ma simlocka. Kupiłem Play na kartę i na tym modemie internet działał choć przy uruchamianiu mobile partnera wyświetlało komunikat o nieobsługiwanej karcie. Wystarczyło jednak kliknąć OK, stworzyć nowy profil i internet z Play działał. Zachciało mi się zmieniać Dashboard, żeby pozbyć się tego komunikatu i po wgraniu "Win 16.001.06.01.503A small lesiolo" modem nie może zalogowac się do sieci play. Przy wyszukiwaniu ręcznym widzę wszystkie sieci mimo to zachowuje się jak by nie miał zasięgu. Włożyłem kartę sim t-mobile i internet działa normalnie. Podłączyłem inny modem E1750c i zarówno play jak i blueconnect działają bez problemu. Przed zabawą z dashboardem modem e173s-1 bez problemu działał na routerze Huawei D100 zarówno z kartą t-mobile jak i play. Teraz również na routerze działa tylko z t-mobile, z play nie łapie sygnału. Wygląda na to jak by modem znów złapał simlocka ale jak sprawdzam w terminalu to dostaję odpowiedź

Kod: Zaznacz cały


Polecenie:
AT^CARDLOCK?
Odpowiedź: 
AT^CARDLOCK?

^CARDLOCK: 2,0,0
czyli że nie ma simlocka.
Próbowałem wgrać inny dashboard ale na żadnym nie działa play. Nie zrobiłem backup poprzedniego dashboarda a ściągnięty pod blueconnect wygląda trochę inaczej niż oryginalny (na nim też play nie działa). Sygnału nie widzi też program Top_Netinfo.
Proszę o poradę co można zrobić żeby znów działało. Może ma ktoś oryginalny dashboard do tego modemu?
Awatar użytkownika
YaHooo
Guru bezprzewodowy
Posty: 17761
Rejestracja: 2008-01-02, 14:38
Lokalizacja: Białystok

Re: E173s-1 po zmianie dashboard nie mogę zalogować się do PLAY

Post autor: YaHooo »

Może ma ktoś oryginalny dashboard do tego modemu?
Ja bym spróbował załadować ten http://sterowniki.bez-kabli.pl/index.ph ... fileid=479
Pozdrawiam YaHooo :)
> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)
ziko
Początkujący użytkownik forum
Posty: 4
Rejestracja: 2012-01-12, 13:24
Lokalizacja: Kraków

Re: E173s-1 po zmianie dashboard nie mogę zalogować się do PLAY

Post autor: ziko »

Ten dashboard też wgrywałem. Musiałem potem zmieniać sterowniki bo na tych co się automatycznie wgrały nie wykrywało mi modemu tylko cd-rom. Oczywiście żadnej poprawy z połączeniem play.


Dziś wgrałem oryginalne sterowniki z tego modemu, odzyskane z mobile partnera zainstalowanego kiedyś na jednym z komputerów. Modem połączył się z play ale ma słaby zasięg pomimo dodatkowej anteny. Inny modem bez zewnętrznej anteny ma mocniejszy sygnał. Pomyślałem że może właśnie słaby zasięg był przyczyną wczorajszych problemów. Wgrałem więc znów dashboard z "Win 16.001.06.01.503A small lesiolo" i zaktualizowały się tamte sterowniki i modem dalej poprawnie łączy się z play.
Wszystko wskazuje na to że to jednak był problem zasięgu, choć nie jestm do końca przekonany. Wczoraj antena stała w miejscu gdzie poprzednio miałem najlepszy zasięg i gdy nie mogłem się połączyć przekładałem ją w inne miejsca bezskutecznie. Dziś rzuciłem antenę w kąt a mimo to modem się zalogował. Ponadto przy ręcznym wybieraniu sieci wyświetla dostępne sieci jak wcześniej sądziłem w kolejności najmocniejszego sygnału i play był przeważnie na samej górze a i tak się nie logował.
Sam już nie wiem. Najważniejsze że znów działa.
Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
YaHooo
Guru bezprzewodowy
Posty: 17761
Rejestracja: 2008-01-02, 14:38
Lokalizacja: Białystok

Re: E173s-1 po zmianie dashboard nie mogę zalogować się do PLAY

Post autor: YaHooo »

ziko pisze:Wszystko wskazuje na to że to jednak był problem zasięgu, choć nie jestm do końca przekonany.
Czasem po prostu są jakieś chwilowe problemy z zasięgiem i tak się może dziać.
Pozdrawiam YaHooo :)
> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)
ODPOWIEDZ