[BC] [SAMSUNG GAL 10.1] tragicznie działający blueconnect...

Informacje na temat podłączania i doboru anten GSM (GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA i HSUPA), lokalizacji nadajników, zasięgów, wymuszania EDGE/3G, funkcjonowania sieci i awarii BTS-ów.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Meanthord
Początkujący użytkownik forum
Posty: 2
Rejestracja: 2010-01-01, 14:22
Lokalizacja: Warszawa

[BC] [SAMSUNG GAL 10.1] tragicznie działający blueconnect...

Post autor: Meanthord »

Witam wszystkich forumowiczów!

Zwracam się o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu, albo przynajmniej naprowadzenie na jakiś trop.
Kilka danych: internet w blueconnect, urządzenie Samsung Galaxy Tab 10.1, lokalizacja Białobrzegi (mazowieckie, nad Zalewem Zegrzyńskim).
Od momentu zakupu (październik 2011) internet śmigał jak szalony, strony otwierały się błyskawicznie, a pliki zasysały z prędkością światła. Naprawdę nic nie można było zarzucić, ba - nawet gra po sieci była całkowicie bezlagowa :).
Od tygodnia totalna kicha - strony otwierają się strasznie długo (allegro np. ponad minutę) albo w ogóle nie otwierają (komunikat "strona niedostępna" itd.). O ściąganiu czegokolwiek nawet nie wspominam, ledwo pocztę idzie sprawdzić. Podsumowując - bieda z nędzą.
Kilka faktów: limit danych nie przekroczony, 5 kresek zasięgu (full), nawet wyświetla się H+ przy ikonie połączenia. Co z tego, skoro wszystko działa jak krew z nosa :(. Dziś przetestowałem połączenie będąc w Warszawie i jest... idealnie.
Co z tym fantem można zrobić? Czy możliwe jest, że internet bezbłędnie działający w jakiejś lokalizacji nagle przestanie "dawać radę" i operator może się na ten fakt wypiąć?

Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
YaHooo
Guru bezprzewodowy
Posty: 17761
Rejestracja: 2008-01-02, 14:38
Lokalizacja: Białystok

Re: [BC] [SAMSUNG GAL 10.1] tragicznie działający blueconnect...

Post autor: YaHooo »

Meanthord pisze:Co z tym fantem można zrobić? Czy możliwe jest, że internet bezbłędnie działający w jakiejś lokalizacji nagle przestanie "dawać radę" i operator może się na ten fakt wypiąć?
Raczej to nie jest od tak sobie bez przyczyny. A wypiąć się operator na ten fakt nie może. Moim zdaniem to jest wina jakiejś awarii w sieci, ewentualnie jakichś prac modernizacyjnych/konserwacyjnych. Ja bym pisał zgłoszenia do działu technicznego. Być może coś na to poradzą. Bo raczej z dnia na dzień obciążenie sieci nie zwiększy się tak drastycznie.
Pozdrawiam YaHooo :)
> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)
ODPOWIEDZ