Na wszystkie maile dostaję błyskawiczne odpowiedzi, jedynie na moje pierwsze zgłoszenie czekałem 30 dni na odpowiedź. A teraz już można powiedzieć, że rozmawiamy na bieżąco...DarQ pisze:NewWalk szybko Ci odpowiedzieli na pierwszego maila??
Właśnie wysłałem im drugiego... Bo dzisiaj ten internet już tak mnie wkurza.... Eh aż bark słów!
Reklamacje w Orange
Moderator: Moderatorzy
-
- Specjalista bezprzewodowy-junior
- Posty: 296
- Rejestracja: 2007-02-27, 11:17
Re: Reklamacje w Orange
- Darecky
- Stary wyga bezprzewodowy
- Posty: 675
- Rejestracja: 2007-07-15, 14:02
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Reklamacje w Orange
Dobrze już mi odpowiedzieli:
Pisałem dokładnie że od 24 mam nowy okres rozliczeniowy. Ponadto mój mail dotyczył głównie prędkości UP, której nie moga mi przyciąć wg mojej umowy. Ten mail to w ogóle na temat nie był ani w jednym słowie. Czuję, jakby ta Pani przeczytała tylko nagłówek i koncowe "z poważaniem..." i odpowiedź była z typu kopiuj-wklej. Zdenerowowałem się i jak najszybciej odpisałem kończąc "Liczę na większą kompetencję i rzetelność przy odpisywaniu na kolejny mail." No i czekam na odpowiedź!
[ Dodano: 2007-11-27, 16:54 ]
Ponadto najpierw napisała "nie będzie przekraczała" chociaż już 23 dawno minął, potem "zostało zdjęte", czyli jasno widać że już ten termin minął. Kogo oni tam zatrudniają...
I powiem ze chyba krew mnie zaleje.Witam ponownie.
Dziękuję za nadesłane zapytanie.
Zaobserwowany przez Pana spadek szybkości transmisji, wynika z faktu, że w ostatnim okresie rozliczeniowym ilość danych pobranych przekroczyła 0,5 GB. W związku z tym, zgodnie z regulaminem usługi Orange Free, prędkość połączenia internetowego została ograniczona i do 23 listopada nie będzie przekraczała 16 kbps. W dniu rozpoczęcia nowego okresu - 24 listopada to ograniczenie zostało zdjęte.
Mam nadzieję, że powyższe wyjaśnienia są dla Pana wystarczające, w razie pytań proszę o przesłanie wiadomości e-mail w formie kontynuacji korespondencji.
Pisałem dokładnie że od 24 mam nowy okres rozliczeniowy. Ponadto mój mail dotyczył głównie prędkości UP, której nie moga mi przyciąć wg mojej umowy. Ten mail to w ogóle na temat nie był ani w jednym słowie. Czuję, jakby ta Pani przeczytała tylko nagłówek i koncowe "z poważaniem..." i odpowiedź była z typu kopiuj-wklej. Zdenerowowałem się i jak najszybciej odpisałem kończąc "Liczę na większą kompetencję i rzetelność przy odpisywaniu na kolejny mail." No i czekam na odpowiedź!
[ Dodano: 2007-11-27, 16:54 ]
Ponadto najpierw napisała "nie będzie przekraczała" chociaż już 23 dawno minął, potem "zostało zdjęte", czyli jasno widać że już ten termin minął. Kogo oni tam zatrudniają...
-
- Specjalista bezprzewodowy-junior
- Posty: 296
- Rejestracja: 2007-02-27, 11:17
Re: Reklamacje w Orange
Oni się nie łapiąw tym co robią... Taka osoba odpowiada na mejle, jeden za drugim
Widać, że się Pani zamotała 


-
- Użytkownik forum
- Posty: 24
- Rejestracja: 2007-03-30, 09:45
Re: Reklamacje w Orange
Witam,
ja bardzo długo walczyłem z pomarańczą w sprawie transferów w technologii EDGE i zawsze dokładali starań i nie robili nic ew. jakiś rabat a usługa jak nie działała tak nie działała. Dopiero pismo do zarządu spowodowało że wymienili mi kartę na HDSPA ale dalej twierdzę w transfery są poniżej normy i jakość jest do du.... .
A ostatnio porównałem EDGE w pomarańczy i Erze i niestety jakość w Erze jest o niebo lepsza. Jak mi się skończy z nimi umowa to za niebo nigdy do nich nie wrócę.
Valdi
ja bardzo długo walczyłem z pomarańczą w sprawie transferów w technologii EDGE i zawsze dokładali starań i nie robili nic ew. jakiś rabat a usługa jak nie działała tak nie działała. Dopiero pismo do zarządu spowodowało że wymienili mi kartę na HDSPA ale dalej twierdzę w transfery są poniżej normy i jakość jest do du.... .
A ostatnio porównałem EDGE w pomarańczy i Erze i niestety jakość w Erze jest o niebo lepsza. Jak mi się skończy z nimi umowa to za niebo nigdy do nich nie wrócę.
Valdi
- Darecky
- Stary wyga bezprzewodowy
- Posty: 675
- Rejestracja: 2007-07-15, 14:02
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Reklamacje w Orange
Właśnie Orange dostało ochrzan pod *800 za ten ich internet i przy okazji zgłoszenie.
-
- Stary bywalec bezprzewodowy
- Posty: 11508
- Rejestracja: 2005-10-12, 11:18
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Reklamacje w Orange
A możesz coś przybliżyć, bo troszkę nie jestem w temacie...DarQ pisze:Właśnie Orange dostało ochrzan pod *800 za ten ich internet
Pozdr, (R) BliSki. (tm)
Pytania dotyczące kwestii technicznych tylko na forum. Pamiętaj PW to nie helpdesk.
Pytania dotyczące kwestii technicznych tylko na forum. Pamiętaj PW to nie helpdesk.
- Demon
- Specjalista bezprzewodowy-senior
- Posty: 427
- Rejestracja: 2006-02-24, 16:32
- Lokalizacja: RACIBÓRZ
Re: Reklamacje w Orange
Myślisz że oni się tym przejęli?
Zapewne nawet nie zanotowali że tak psioczyłeś na neta zgłoszenie przyjęli tylko mam do ciebie pytanie.Podali Ci numer zgłoszenia?Jak nie to należy samemu się o to zapytać i zanotować na kartce np.Do czego to potrzebne?Jak bedziesz pisał jakakolwiek reklamacje to numer tych zgłoszeń to podstawa.
Zapewne nawet nie zanotowali że tak psioczyłeś na neta zgłoszenie przyjęli tylko mam do ciebie pytanie.Podali Ci numer zgłoszenia?Jak nie to należy samemu się o to zapytać i zanotować na kartce np.Do czego to potrzebne?Jak bedziesz pisał jakakolwiek reklamacje to numer tych zgłoszeń to podstawa.
Jak ktos ma pecha to nawet palec w pupie zlamie...
Ludzie na poziomie zawsze chodzą w pionie.
Ludzie na poziomie zawsze chodzą w pionie.
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 13
- Rejestracja: 2007-04-26, 09:36
Re: Reklamacje w Orange
Zainspirowany tym tematem postanowiłem napisać pismo reklamacyjne do BOK Orange w sprawie obiecywanego od dawna HSDPA w Lublinie,którego do tej pory nie ma i nie wiadomo kiedy będzie.Przyznam się szczerze,że raczej na nic nie liczyłem,bo wyegzekwowanie od nich czegokolwiek graniczy z cudem.Wysłałem maila przed świętami a dzisiaj dostałem odpowiedż:
Witam serdecznie,
Dziękuję za przesłaną korespondencję.
Przykro mi, że uzyskane w momencie podpisania umowy informacje wprowadziły Pana w błąd i skłoniły do podjęcia, niekorzystnych, w Pana ocenie decyzji. W chwili obecnej są prowadzone intensywne prace mające na celu powiększenie zasięgu sieci 3G na terenie całego kraju. W planach jest, aby w obrębie UMTS znalazło się 34 miasta w Polsce. Jest prawdopodobne, że również w Lublinie wkrótce zasięg ten będzie dostępny, a co za tym idzie i możliwość połączenia z prędkościami 3G. Nie jestem w stanie jednak ani zagwarantować tego, ani podać terminów wprowadzenia, gdyż takie informacje nie są dostępne ani konsultantom Orange BOK, ani pracownikom salonów Orange.
Muszę też przyznać, że prędkości rzędu 100 kbps to średnie prędkości w technologii EDGE podawane oficjalnie na stronach internetowch.
Jako rekompensatę za powstałe nieporozumienia proponujemy 50% rabat na abonament na okres 5 miesięcy. Zniżka zostanie wprowadzona począwszy od najbliższej faktury.
Mamy nadzieję, że rozwiązanie będzie satysfakcjonujące a nasza dalsza współpraca będzie układać się pomyślnie.
Z wyrazami szacunku,
Dariusz Gil
Młodszy Specjalista w Departamencie Obsługi Klienta Indywidualnego PTK Centertel sp. z o.o.
tel.: *100, 510 100 100, (22) 6342882
--------------------------------------------------------------------------------
Witam serdecznie,
Dziękuję za przesłaną korespondencję.
Przykro mi, że uzyskane w momencie podpisania umowy informacje wprowadziły Pana w błąd i skłoniły do podjęcia, niekorzystnych, w Pana ocenie decyzji. W chwili obecnej są prowadzone intensywne prace mające na celu powiększenie zasięgu sieci 3G na terenie całego kraju. W planach jest, aby w obrębie UMTS znalazło się 34 miasta w Polsce. Jest prawdopodobne, że również w Lublinie wkrótce zasięg ten będzie dostępny, a co za tym idzie i możliwość połączenia z prędkościami 3G. Nie jestem w stanie jednak ani zagwarantować tego, ani podać terminów wprowadzenia, gdyż takie informacje nie są dostępne ani konsultantom Orange BOK, ani pracownikom salonów Orange.
Muszę też przyznać, że prędkości rzędu 100 kbps to średnie prędkości w technologii EDGE podawane oficjalnie na stronach internetowch.
Jako rekompensatę za powstałe nieporozumienia proponujemy 50% rabat na abonament na okres 5 miesięcy. Zniżka zostanie wprowadzona począwszy od najbliższej faktury.
Mamy nadzieję, że rozwiązanie będzie satysfakcjonujące a nasza dalsza współpraca będzie układać się pomyślnie.
Z wyrazami szacunku,
Dariusz Gil
Młodszy Specjalista w Departamencie Obsługi Klienta Indywidualnego PTK Centertel sp. z o.o.
tel.: *100, 510 100 100, (22) 6342882
--------------------------------------------------------------------------------
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 19
- Rejestracja: 2008-01-01, 15:27
- Lokalizacja: Bogatynia
Re: Reklamacje w Orange
Powiem Wam , ze we wszystkich chyba firmach oferujacych dostep do internetu tak jest. A spowodowane jest nisza, ktora powstala po upadku PRL, tak wiec owi prezesi uwazaja, ze konsument w dzisiejszej Polsce jest taki sam jak w PRL, czyli ma wziac to co jest, przeplacajac przy tym i nie narzekac 

- Mikolaj211
- Specjalista bezprzewodowy-senior
- Posty: 416
- Rejestracja: 2006-07-06, 14:14
- Lokalizacja: Nakło
Re: Reklamacje w Orange
Dziwi mnie takie łatwe danie zniżki... W końcu każdy moze napisać, że mu sprzedawca HSDPA obiecał...
- bob
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 7979
- Rejestracja: 2006-01-07, 15:41
- Lokalizacja: Mała miejscowość
Re: Reklamacje w Orange
Całkiem niezłe są te przygody.Ja też miałem taką i jakbym ją opisał to nie uwierzylibyście w nią.Napiszę enigmatycznie telefony z windykacji mimo czystego konta ,grożenie sądem przez windykatora ,straszenie itp.To wszystko z powodu błędu z ich strony.Sprawa mało nie otarła się o sąd.Po bardzo długim czasie została wyjaśniona dzięki tylko i wyłącznie moim zabiegom,stracie potężnej ilości czasu , benzyny i pieniędzy.Na końcu żadnej formy zadość uczynienia ,przeproszenia tylko krótkie pismo wyjaśniające.Chodziło o generowanie przez nich faktur która każda była na kwotę pięciocyfrową.