Czy złapie hsdpa ?
Moderator: Moderatorzy
Czy złapie hsdpa ?
Witam mam prośbę , czy mógłby ktoś zerknąc a mape iplusa i odpowiedziec mi na pytanie : czy złapię HSDPA , przy użyciu jakieś antenki. No i jaka to miałabybyć antenka no i jaki modem -- mam laptopa z pcimcia. Jestem przed wyborem modemu. Mój lapek acer. Lokalizacja gdzie będzie komp : Police zachodniopomorskie , ulica siedlecka. Dzięki i pozdrawiam .
- bob
- Guru bezprzewodowy
Re: Czy złapie hsdpa ?
A co Ty nie możesz ??adnim pisze:czy mógłby ktoś zerknąc a mape iplusa i odpowiedziec mi na pytanie : czy złapię HSDPA

zerknąc mogę i zerkałem nawet ale nie znam się na tym i nie wiem czy ta odległosc która mnie dzieli od hsdpa jest odpowiednia , czy złapie dzięki jakiejs antenie
-
- ### BAN ###
A mógłbyś podać gdzie mieszkasz...? tzn. w jakim mieście..
No napisałem w pierwszej cześci postu : Police woj. Zachodniopomorskie , ulica Siedlecka
- LuKaSh
- Specjalista bezprzewodowy-senior
Byc moze z dobra antena by Ci sie udalo..Ja mieszkalem kiedys 30 km od BTS-a Plusa UMTS i kiedys jak z niego korzystalem to jedna kreske mialem
Twoja ulica jest między 2 BTS'ami, jeśli obsługują hsdpa to powinno hulać
- LuKaSh
Na mapce w zalączniku wiadc ze ulica jest miedzy dwoma BTS-ami z literka G czyli GPRS..Jarek no.1 pisze:Twoja ulica jest między 2 BTS'ami, jeśli obsługują hsdpa to powinno hulać
Jarek no.1zobacz na mape Plusa jesli nie patrzyles, troszke kolega ma do HSDPA
Litera G na tej mapie nie zawsze mówi o gprs ale nawet z mapy Plusa nie wygląda to tak źle, myślę że kierunkowa antena załatwi problem
edit: do BTS ma w najgorszym przypadku ok.10-11km
edit: do BTS ma w najgorszym przypadku ok.10-11km
Ostatnio zmieniony 2008-02-22, 16:49 przez Jarek no.1, łącznie zmieniany 2 razy.
- LuKaSh
Jarek no.1 pisze:Litera G na tej mapie nie zawsze mówi o gprs ale nawet z mapy Plusa nie wygląda to tak źle, myślę że kierunkowa antena załatwi problem

-
- Mistrz bezprzewodowy