[problem] Reklamacja
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 8
- Rejestracja: 2009-06-07, 14:54
- Lokalizacja: Suchedniów
[problem] Reklamacja
Witam
Czy ktoś z Was składał reklamacje na działanie OFP? Np u mnie szybkość neta oscyluje w 17-20 kB/s od 6:00 do 1:00 później działa 160 kB/s. Czy jest szansa na jakąś reakcje ze strony orange lub obniżenie abonamentu?
Czy ktoś z Was składał reklamacje na działanie OFP? Np u mnie szybkość neta oscyluje w 17-20 kB/s od 6:00 do 1:00 później działa 160 kB/s. Czy jest szansa na jakąś reakcje ze strony orange lub obniżenie abonamentu?
- Sundance_kid
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 5361
- Rejestracja: 2006-02-20, 22:13
- Lokalizacja: Bratoszewice
Re: [problem] Reklamacja
m_dz sprawdź umowę. Bo jeżeli masz zapis prędkość do to nic nie wskórasz.
-
- Stały użytkownik forum
- Posty: 78
- Rejestracja: 2009-05-05, 16:32
- Lokalizacja: Mazowsze
Re: Reklamacja
m_dz w umowie jest wyraźnie napisane, że OFP osiąga prędkość do 1 Mbita więc nikt nie uwzględni ci żadnych reklamacji jeśli internet działa, szkoda czasu i nerwów. Poza tym jak niby mieli by to zrobić? Wyrzucić innych userów z twojego sektora? Jedyną realną nadzieją na poprawę prędkości jest uruchomienie przez Orange wszystkich trzech nośnych, a w przyszłości być może przejście na CDMA2000 EV-DO rev B lub nowszą wersję.
- bob
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 7979
- Rejestracja: 2006-01-07, 15:41
- Lokalizacja: Mała miejscowość
Re: [problem] Reklamacja
To co tam w regulaminie pisze to jedno a pewne definicje to drugie. Orange pisze:kerr pisze:m_dz w umowie jest wyraźnie napisane, że OFP osiąga prędkość do 1 Mbita więc nikt nie uwzględni ci żadnych reklamacji jeśli internet działa, szkoda czasu i nerwów.
http://www.orange.pl/portal/map/map/int ... 7977282832Teraz możesz mieć internet domowy, nawet jeśli nie posiadasz linii telefonicznej. Korzystaj z radiowego szerokopasmowego internetu z prędkością do 1 Mb/s.
Dokument z Ministerstwa Transportu który przyznaje, że:
http://www.ukie.gov.pl/HLP%5Cfiles.nsf/ ... D.pdf?OpenPoważnym wyzwaniem w Polsce jest to, że wciaż ponad 60% klientów korzysta z najniższej predkosci
oferowanej przez TP: 128 kbps. Jest to prędkość, która w praktyce nie oferuje możliwości, jakie
powinien zapewnić prawdziwy dostęp szerokopasmowy, co ma swój wyraz w tym, że w Europie
Zachodniej nie jest on wręcz uznawany za dostęp szerokopasmowy (minimalna predkość to 144 kbps).
A więc pytanie czy jest jakaś wiążąca definicja internetu szerokopasmowego?
Jeśli nie to czy nie można się powołać na jakieś przepisy unijne?
- Blido
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 2969
- Rejestracja: 2008-02-21, 23:30
- Lokalizacja: WL
Re: [problem] Reklamacja
Niestety, w Polsce prawnie nie istnieje takie pojęcie jak internet szerokopasmowy, a wg większości polskich ISP łącze szerokopasmowe to każde łącze o prędkości transferu większej niż prędkość modemu analogowegobob pisze:A więc pytanie czy jest jakaś wiążąca definicja internetu szerokopasmowego?
![:]](./images/smilies/splash.gif)
-
- Stały użytkownik forum
- Posty: 78
- Rejestracja: 2009-05-05, 16:32
- Lokalizacja: Mazowsze
Re: [problem] Reklamacja
I dlatego dostawcy internetu tak chętnie wykorzystują to określenie, ponieważ dobrze się kojarzy, a w rzeczywistości póki co jest to puste słowo nie zobowiązujące ich do niczego.Blido pisze:Niestety, w Polsce prawnie nie istnieje takie pojęcie jak internet szerokopasmowy, a wg większości polskich ISP łącze szerokopasmowe to każde łącze o prędkości transferu większej niż prędkość modemu analogowego
-
- Stały użytkownik forum
- Posty: 65
- Rejestracja: 2007-09-26, 00:07
- Lokalizacja: Starogród/WWa
Re: [problem] Reklamacja
A ja mam pytanie co do reklamacji:
Czy ktoś oddal modem na reklamacje z powodów tego jego zawieszania się i po niej chodzi już ok?? Czy wgrali nowszy soft??Ogólnie długo trwa taki proces i czy dostaje się modem zastępczy??
Czy ktoś oddal modem na reklamacje z powodów tego jego zawieszania się i po niej chodzi już ok?? Czy wgrali nowszy soft??Ogólnie długo trwa taki proces i czy dostaje się modem zastępczy??
-
- Stały użytkownik forum
- Posty: 56
- Rejestracja: 2009-05-23, 15:35
- Lokalizacja: Bełchatów
Re: [problem] Reklamacja
Dołączam się do pytaniamimo87 pisze:A ja mam pytanie co do reklamacji:
Czy ktoś oddal modem na reklamacje z powodów tego jego zawieszania się i po niej chodzi już ok?? Czy wgrali nowszy soft??Ogólnie długo trwa taki proces i czy dostaje się modem zastępczy??

-
- Użytkownik forum
- Posty: 44
- Rejestracja: 2009-02-24, 12:07
- Lokalizacja: łódzkie
Re: [problem] Reklamacja
Ja dawałem do reklamacji ale dlatego że wifi nieraz nie działało i się zawieszał.Nie naprawiali tylko dali nowy. Czekałem 5 dni. Ten nowy też się czasami zawiesza i gubi zasięg.Te routery chyba wszystkie tak mają.Zastępczego nie dostaniesz chyba że ktoś zrezygnował i jeszcze nie oddali do Warszawy to wtedy może tak tylko ze trzeba rozmawiać z kierownikiem.Mi akurat udało się wziąć zastępczy jak reklamowałem w Bełchatowie.
-
- Stały użytkownik forum
- Posty: 56
- Rejestracja: 2009-05-23, 15:35
- Lokalizacja: Bełchatów
Re: [problem] Reklamacja
To wieszanie sie rutera jest uciążliwe, i to bardzo. Nie wiadomo kiedy mu odbije
, nieraz chodzi 5 dni pod rząd bez zwiechy, a nieraz wiesza się 5x w jednym dniu. Nie ma reguły 


- Oficer
- Specjalista bezprzewodowy-senior
- Posty: 320
- Rejestracja: 2009-04-17, 17:35
- Lokalizacja: Poland
Re: [problem] Reklamacja
Mi się nie zawiesza router
.Tyle że w południe przy ściąganiu czy graniu przecina czasami
.


-
- Stały użytkownik forum
- Posty: 56
- Rejestracja: 2009-05-23, 15:35
- Lokalizacja: Bełchatów
Re: [problem] Reklamacja
co masz na myśli pisząc "przecina"Oficer pisze:Mi się nie zawiesza router.Tyle że w południe przy ściąganiu czy graniu przecina czasami
.

- Oficer
- Specjalista bezprzewodowy-senior
- Posty: 320
- Rejestracja: 2009-04-17, 17:35
- Lokalizacja: Poland
Re: [problem] Reklamacja
Że się nie zacina i muszę wyłączać router wtedy będzie działać tylko mam tak że przy ściąganiu przetnie z 3sek dalej ściąga ale to tylko w dzień jak jest dużo ludzi . 

-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 8
- Rejestracja: 2009-03-22, 19:27
- Lokalizacja: Podlasie
Re: [problem] Reklamacja
Oddałem do serwisu router z powodu zawieszania się, "braku sieci".Serwis stwierdził poprawne działanie ,oprogramowanie pozostało te same. Problemy zaczęły ustępować po pewnym czasie, sądzę że poprawiono coś w nadajniku. Problem z wyjściem ze stanu uśpienia sporadyczny, jednak nadal jest.
- Oficer
- Specjalista bezprzewodowy-senior
- Posty: 320
- Rejestracja: 2009-04-17, 17:35
- Lokalizacja: Poland
Re: [problem] Reklamacja
Noi co że usypia router przecież jak zaczniesz korzystać się włącza.
- wojteks
- *** Administrator ***
- Posty: 26429
- Rejestracja: 2007-12-02, 11:51
- Lokalizacja: PL
Re: [problem] Reklamacja
Tak sobie piszesz żeby coś napisać?Oficer pisze:Noi co że usypia router przecież jak zaczniesz korzystać się włącza.
To co napisałeś nie wnosi nic nowego do dyskusji.
Nie pomagam na PW!
- Oficer
- Specjalista bezprzewodowy-senior
- Posty: 320
- Rejestracja: 2009-04-17, 17:35
- Lokalizacja: Poland
Re: [problem] Reklamacja
Przecież napisał dok ale to nie jest żaden problem router jest tak porostu ustawiony.dok pisze:Problem z wyjściem ze stanu uśpienia sporadyczny, jednak nadal jest.
[ Komentarz dodany przez: wojteks: 2009-07-04, 19:39 ]
Proszę pisz po polsku, bez skracania wyrazów, używaj znaków interpunkcyjnych.
-
- Stały użytkownik forum
- Posty: 76
- Rejestracja: 2008-11-28, 10:24
- Lokalizacja: S?omniki
Re: [problem] Reklamacja
Zaraz mnie szlag trafi. Do tej pory chodziło to w miarę ok. Ale od pewnego czasu dramat – zawiechy non stop. Router chyba powędruje do reklamacji. Nawet aplikacja kolegi Digitala nie pomaga. Szlag by to.