Pozostałe kwestie techniczne (sprzętowe i programowe) dotyczące internetu radiowego - np. konfiguracja firewalli, antywirusów, przeglądarek internetowych.
Witam,
Panie i Panowie, nie będę leciał z wami w głupa i mówił co to ja nie wiem i nie umiem:) Jestem laikiem jeśli chodzi o sprawy informatyczne. Komputera używam tylko i wyłącznie w celach domowych czyli jednym słowem do pierdół... mam Play Online ok 70% zasięgu, i bywają momenty ( baaardzo często) gdzie przy połączonym i wcześniej podanym zasięgu nagle rozłączy się i po ponownym połączeniu znów to samo i tak aż zacznę kląć i mu wygrażać;) oczywiście serwis nic nie wykrył a wymiana karty sim również nic nie dała... co zrobi jeśli nie chcę robić formatu. Jest również pytanie z innej beczki czy da się znieść limit prędkości jaki dał mi play??
Ostatnio zmieniony 2010-02-03, 21:41 przez serrazz, łącznie zmieniany 1 raz.
serrazz pisze:Jest również pytanie z innej beczki czy da się znieść limit prędkości jaki dał mi play??
Limit transferu przydzielany jest przez system operatora, a więc nie da rady go znieść w żaden sposób, bez ingerowania w system zarządzania operatora. Sprawdź czy rozłącza sesje, jak połączysz się za pomocą Top NetInfo
Ostatnio zmieniony 2010-02-02, 23:55 przez sp6huk, łącznie zmieniany 1 raz.
Też mam taką nadzieje gdyby coś od razu dam znać:)
[ Dodano: 2010-02-03, 19:58 ]
no więc dalej internet się rozłącza nawet podczas pisania tej wiadomości się rozłącz ył i musiałem sie jeszcze raz logować;/
Dlatego serrazz sprawdź jak działa modem na innym komputerze, bo może te rozłączenia to wina zbyt słabej wydajności prądowej portu do którego modem jest podłączony. A jeśli masz zainstalowany TNI, to powiedz nam jaką Ci wskazuje siłę sygnału w dBm?
serrazz <a href="http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?t=9557" target="_blank">»Top NetInfo«</a> uruchom komendy AT i w lewym dolnym rogu będziesz miał podane te wartości.