w grupie siłą przeciwko Orange
Moderator: Moderatorzy
-
- Stary wyga bezprzewodowy
- Posty: 579
- Rejestracja: 2007-01-11, 23:31
- Lokalizacja: Warszawa
Re: w grupie siłą przeciwko Orange
Przeczytaj caly temat od poczatku to bedziesz wiedzial jak ich atakowac. Ja mam osobiscie Twoj Internet Premium od dwoch tygodni i wszystko pieknie (na razie) dziala.
Acha, i jeszcze jedna drobna uwaga - na klawiaturze istnieje taki klawisz jak spacja, ktory sluzy do oddzielania slow. Szczegolnie juz zalecam rozdzielanie zdan bo to sie beznadziejnie niewygodnie czyta.
Acha, i jeszcze jedna drobna uwaga - na klawiaturze istnieje taki klawisz jak spacja, ktory sluzy do oddzielania slow. Szczegolnie juz zalecam rozdzielanie zdan bo to sie beznadziejnie niewygodnie czyta.
Re: w grupie siłą przeciwko Orange
Cześć słuchajcie ! Ja zrobiłem tak samo jak Wy (pierwsze posty) z nadzieją że może dzadzą jakieś upusty itp. Tylko jest jeden problem ! Jak korzystamn z EDGE przez nokie 6230i i mam pakiet w abonamencie ORANGE World !!
Pani z BOK odpisała i mam powiedzieć jakiego używam modemu, jaki jest mój numer telefonu i na jaki obszarze korzystam z internetu..Co ja mam odpisać ??????????
Pani z BOK odpisała i mam powiedzieć jakiego używam modemu, jaki jest mój numer telefonu i na jaki obszarze korzystam z internetu..Co ja mam odpisać ??????????
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 1
- Rejestracja: 2007-01-22, 19:54
Re: w grupie siłą przeciwko Orange
Skargi też można składać do Pani Stręzyńskiej z UKE. Chętnie przyjmowane są skargi dotyczące działania internetu, wywiązywania się z zawartych umów, mają w 2007 r. zająć się tym problemem. http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?pla ... &page=text
Ostatnio zmieniony 2007-01-28, 09:10 przez Wojomir, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 6
- Rejestracja: 2007-01-25, 01:21
- Lokalizacja: Warszawa
Re: w grupie siłą przeciwko Orange
Witam po raz pierwszy,
Jestem całkowicie za do...... nierzetelnym opom.
Do niedawna byłem szczęśliwym użytkownikiem POP'a w IDEI.
Jak się zrobił ORANGE stwierdziłem - no w końcu znana firma.
W listopadzie zeszłego roku wykupiłem duży abonament na firmę
i tu powiedzmy, że dalej złego słowa nie powiem ale ......
zdecydowałem się też na internet [BE za 120 PLN] i ......
tu zaczęła się moja udręka [może dlatego, że wybrałem SE GC-85 za 1 PLN]
do tej pory walczę z ORANGEM, MediaMarkt'em [sprzedawcą]
i jako, że nie jestem wg UOK konsumentem [umowa na firmę]
to chyba będę musiał się poddać walkowerem ;(
ale ......
założę oddzielny "nowy temat" bo chyba warto
- mody jednak połączyły posty 
EDIT:
Połączono posty -> bob
END EDIT
Witam
Kochałem pomarańcze - niestety jedna mi obrzydła. Mam z nią problem od 8.11.2006r.
W Media Markt kupiłem dwie usługi Orang'a: wysoki abonament + Business Everywhere
z modemem SE GC-85. Telefon i abonament: OK - prawie bez zastrzeżeń.
Internet - do dnia dzisiejszego nie mogę korzystać i mam same kłopoty.
Od pierwszego dnia problemy: nie mogłem się zalogować - brak sieci.
Potem kontakt z BOK i ..................
do dnia dzisiejszego mam stertę dokumentów [już dość gruby segregator].
Składanem reklamacje w BOK, MediaMarkt, Orange oraz skargi do Zarządu ORANGE, TPSA itd.
Opisanie całości reklamacji i napotkanych przeciwności zajęłoby całe forum ;(
Ogólnie od samego początku modem nie działał dobrze, jeśli już łączył się to chwilowo i zrywał.
Przeszedłem wszelkie etapy testowania i wszystkie znaki na niebie wskazywały na uszkodzony modem.
Nawet telefoniczne BOK oraz technik z salonu tak twierdzili.
Nie pomagały upgrady firmwaru - modem zawsze zrywał połączenia.
Nie chciano go wymienić na nowy - wolny od wad. Proponowali naprawę ale .....
w salonie nie chcieli wydać na czas naprawy modemu zastepczego a mieli taki obowiązek !!!
[dotarłem do procedury wewnętrznej ORANGE "PROC 0091"]
Po wyczerpaniu wszelkich znanych mi metod polubownego załatwienia sprawy,
postanowiłem zgłosić reklamację na zasadach rękojmii u sprzedawcy tj. w MediaMarkt.
Zaczęła się spychologia od MediaMarkt do Orange i tak dookoła wojtek [bez urazy Wojtków].
Kierownik serwisu MediaMarkt nie robiąc żadnych poważnych testów i nie oddając modemu
do autoryzowanego serwisu [CRC] sam uznał, że modem jest OK i odrzucił dwukrotnie reklamację.
Zleciłem na własny koszt wykonanie testów firmie komputerowej - dostałem całą masę negatywnych testów
oraz opinie, że modem jest uszkodzony. MediaMarkt podtrzymał decyzję nie mając już w ręku modemu.
Firma komputerowa zleciła więc diagnozę w CRC - brzmi: modem uszkodzony !!!!! [zrywa połączenia]
Mam teraz wszelkie dokumenty będące podstawą uznania reklamacji [rękojmii].
Pojawił się kolejny problem - dotarłem do dokumentów ORANGE, które określają,
że w ostateczności można uznać rękojmie klienta i zwrócić mu koszt zakupu modemu [1,22 PLN]
ale klient taki nie może już skorzystać z możliwości zakupu modemu w promocji.
Zostanę na lodzie bez modemu [ale z umową za 120PLN] i co zgrozo:
ORANGE rozdziela kwestię zakupu modemu i świadczenia usługi [którą ponoć mi świadczą - w powietrze chyba].
Nie uznali mi reklamacji dotyczącej zawieszenia płatności usługi internetu [którego nie mam].
Jak nie zapłaciłem części faktury za internet - to wyłączyli mi telefon [za który zapłaciłem].
Musiałem uzupełnić całość faktury, by mieć telefon na Święta. Płacić muszę dalej
a wszelkie pisma kończą się decyzją odmowną.
W umowie mam wpisane zarówno usługę jak i modem, tak samo mam wystawioną fakturę z MediaMarkt.
Chcę zrezygnować z umowy internetu i modemu [rękojmia - towar nie spełnia warunków umowy].
Czy ktoś już wygrał taką potyczkę z ORANGE ?????
Czy moderatorzy myśleli o założeniu stałego wątku o pomocy w takich sytuacjach ?????
Pojedyńczy głos ginie na pustyni, razem będziemy głośniej krzyczeć !!!
a może to nie wina modemu - tylko ORANGE zrywa łącze ???
a może nie warto ???
ps.
sorki za taki długi temat ale już sam nie wiem co robić
Edycja: Moderator ->Ufo atakuje
Jestem całkowicie za do...... nierzetelnym opom.
Do niedawna byłem szczęśliwym użytkownikiem POP'a w IDEI.
Jak się zrobił ORANGE stwierdziłem - no w końcu znana firma.
W listopadzie zeszłego roku wykupiłem duży abonament na firmę
i tu powiedzmy, że dalej złego słowa nie powiem ale ......
zdecydowałem się też na internet [BE za 120 PLN] i ......
tu zaczęła się moja udręka [może dlatego, że wybrałem SE GC-85 za 1 PLN]
do tej pory walczę z ORANGEM, MediaMarkt'em [sprzedawcą]
i jako, że nie jestem wg UOK konsumentem [umowa na firmę]
to chyba będę musiał się poddać walkowerem ;(
ale ......
założę oddzielny "nowy temat" bo chyba warto


EDIT:
Połączono posty -> bob
END EDIT
Witam
Kochałem pomarańcze - niestety jedna mi obrzydła. Mam z nią problem od 8.11.2006r.
W Media Markt kupiłem dwie usługi Orang'a: wysoki abonament + Business Everywhere
z modemem SE GC-85. Telefon i abonament: OK - prawie bez zastrzeżeń.
Internet - do dnia dzisiejszego nie mogę korzystać i mam same kłopoty.
Od pierwszego dnia problemy: nie mogłem się zalogować - brak sieci.
Potem kontakt z BOK i ..................
do dnia dzisiejszego mam stertę dokumentów [już dość gruby segregator].
Składanem reklamacje w BOK, MediaMarkt, Orange oraz skargi do Zarządu ORANGE, TPSA itd.
Opisanie całości reklamacji i napotkanych przeciwności zajęłoby całe forum ;(
Ogólnie od samego początku modem nie działał dobrze, jeśli już łączył się to chwilowo i zrywał.
Przeszedłem wszelkie etapy testowania i wszystkie znaki na niebie wskazywały na uszkodzony modem.
Nawet telefoniczne BOK oraz technik z salonu tak twierdzili.
Nie pomagały upgrady firmwaru - modem zawsze zrywał połączenia.
Nie chciano go wymienić na nowy - wolny od wad. Proponowali naprawę ale .....
w salonie nie chcieli wydać na czas naprawy modemu zastepczego a mieli taki obowiązek !!!
[dotarłem do procedury wewnętrznej ORANGE "PROC 0091"]
Po wyczerpaniu wszelkich znanych mi metod polubownego załatwienia sprawy,
postanowiłem zgłosić reklamację na zasadach rękojmii u sprzedawcy tj. w MediaMarkt.
Zaczęła się spychologia od MediaMarkt do Orange i tak dookoła wojtek [bez urazy Wojtków].
Kierownik serwisu MediaMarkt nie robiąc żadnych poważnych testów i nie oddając modemu
do autoryzowanego serwisu [CRC] sam uznał, że modem jest OK i odrzucił dwukrotnie reklamację.
Zleciłem na własny koszt wykonanie testów firmie komputerowej - dostałem całą masę negatywnych testów
oraz opinie, że modem jest uszkodzony. MediaMarkt podtrzymał decyzję nie mając już w ręku modemu.
Firma komputerowa zleciła więc diagnozę w CRC - brzmi: modem uszkodzony !!!!! [zrywa połączenia]
Mam teraz wszelkie dokumenty będące podstawą uznania reklamacji [rękojmii].
Pojawił się kolejny problem - dotarłem do dokumentów ORANGE, które określają,
że w ostateczności można uznać rękojmie klienta i zwrócić mu koszt zakupu modemu [1,22 PLN]
ale klient taki nie może już skorzystać z możliwości zakupu modemu w promocji.
Zostanę na lodzie bez modemu [ale z umową za 120PLN] i co zgrozo:
ORANGE rozdziela kwestię zakupu modemu i świadczenia usługi [którą ponoć mi świadczą - w powietrze chyba].
Nie uznali mi reklamacji dotyczącej zawieszenia płatności usługi internetu [którego nie mam].
Jak nie zapłaciłem części faktury za internet - to wyłączyli mi telefon [za który zapłaciłem].
Musiałem uzupełnić całość faktury, by mieć telefon na Święta. Płacić muszę dalej
a wszelkie pisma kończą się decyzją odmowną.
W umowie mam wpisane zarówno usługę jak i modem, tak samo mam wystawioną fakturę z MediaMarkt.
Chcę zrezygnować z umowy internetu i modemu [rękojmia - towar nie spełnia warunków umowy].
Czy ktoś już wygrał taką potyczkę z ORANGE ?????
Czy moderatorzy myśleli o założeniu stałego wątku o pomocy w takich sytuacjach ?????
Pojedyńczy głos ginie na pustyni, razem będziemy głośniej krzyczeć !!!
a może to nie wina modemu - tylko ORANGE zrywa łącze ???
a może nie warto ???
ps.
sorki za taki długi temat ale już sam nie wiem co robić

Edycja: Moderator ->Ufo atakuje
Ostatnio zmieniony 2007-01-25, 19:54 przez DagaSan, łącznie zmieniany 1 raz.
Jedyn? rzecz któr? mo?emy zmieni? to nasze nastawienie.
- bob
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 7979
- Rejestracja: 2006-01-07, 15:41
- Lokalizacja: Mała miejscowość
Re: w grupie siłą przeciwko Orange
Dziwię się stanowisku operatora ,który więcej straci na takim traktowaniu klienta niż to wszystko warte.Czy jest ktoś w Orange kto potrafi teraz przeliczyć ile stracił na niezadowolonym kliencie ,który pisze na necie o swoim przypadku ?
Brawo Orange ,wyrachowana postawa ,tylko kto to rachował ?
p.s.
Pozdrawiam Cię @DagaSan

Brawo Orange ,wyrachowana postawa ,tylko kto to rachował ?

p.s.
Pozdrawiam Cię @DagaSan

-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 6
- Rejestracja: 2007-01-25, 01:21
- Lokalizacja: Warszawa
Re: w grupie siłą przeciwko Orange
Orange - jak większość dużych firm ma certyfikat ISO [ileśtam]
a co za tym idzie - ustalone procedury
niektóre z nich są zrozumiałe, inne idiotyczne [dotarłem]
i byłoby OK - jeśli ktoś jeszcze rozważnie je kontrolował
i uznawał w niektórych sytuacjach - jakieś odstępstwa
Oni jednak trzymają się tych procedur totalnie i bezmyślnie
zgłoszenie wady nastąpiło natychmiast i zamiast zadziałąć:
"nie ma sprawy - proszę tu jest dla Pana nowy modem na wymianę"
Oni walczą ze mną już 3 [trzy] miesiące [właściwie ja z nimi]
Kiedyś byłem do IDEA nastawiony dość pozytywnie
Teraz rozpowiadam wszem i wobec: wwrrrrrrrrrrrrrrrrr od Orange
i zrobię wszystko, żeby duuuużo ludzi się dowiedziało, że z nimi nie warto
a co za tym idzie - ustalone procedury

niektóre z nich są zrozumiałe, inne idiotyczne [dotarłem]
i byłoby OK - jeśli ktoś jeszcze rozważnie je kontrolował
i uznawał w niektórych sytuacjach - jakieś odstępstwa
Oni jednak trzymają się tych procedur totalnie i bezmyślnie

zgłoszenie wady nastąpiło natychmiast i zamiast zadziałąć:
"nie ma sprawy - proszę tu jest dla Pana nowy modem na wymianę"
Oni walczą ze mną już 3 [trzy] miesiące [właściwie ja z nimi]

Kiedyś byłem do IDEA nastawiony dość pozytywnie
Teraz rozpowiadam wszem i wobec: wwrrrrrrrrrrrrrrrrr od Orange
i zrobię wszystko, żeby duuuużo ludzi się dowiedziało, że z nimi nie warto

Jedyn? rzecz któr? mo?emy zmieni? to nasze nastawienie.
-
- Specjalista bezprzewodowy-senior
- Posty: 425
- Rejestracja: 2006-04-02, 22:09
- Lokalizacja: Aleksandrow L.
Re: w grupie siłą przeciwko Orange
Ja od Orange trzymam sie z daleka :-) u siebie w aleksandrowie mam edge orange 10KB/s a i lapie tylko gprs z lodzi-szczecinska !!! A cala lodz Orange w umts pewnie za 2 lata zrobi
ta firma upadla na calego 


Hspa 10,2mb/s http://www.speedtest.net/result/670298212.png
- bob
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 7979
- Rejestracja: 2006-01-07, 15:41
- Lokalizacja: Mała miejscowość
Re: w grupie siłą przeciwko Orange
Wzloty i upadki są w tym przypadku lokalne.Sam też dostałem po nosie od plusa w czasie ich awarii a od Ery niedawno na telefonach tylko ,że nie chce mi się o tym pisać bo sensu większego nie ma .Dla mnie nie ma fajnego operatora jest tylko technologia ,którą w danym czasie i miejscu można wykorzystać i nie ma tu dla mnie miejsca na nienawiść do koncernów bo jakie są to każdy wie.Nie myśl @szalony ,że ten Twój Plus jest taki wspaniały bo to nie żaden przyjaciel czy kumpel to po prostu bezduszny system tak samo jak Era i Orange.
-
- Specjalista bezprzewodowy-senior
- Posty: 425
- Rejestracja: 2006-04-02, 22:09
- Lokalizacja: Aleksandrow L.
Re: w grupie siłą przeciwko Orange
Bob- ja wiem ze nasza "swieta" trojka wcale nie jest dla abonentow przyjemna
Sam o tym dobitnie sie przekonalem - tu moj podpis mowi sam za siebie w mym miescie Era w czesci miasta ma tragiczny zasieg w bydynkach na poziomie -90-100dBm - edge leci 7-12kB/s z ogromnymi pingami , Orange dla mnie nie istnieje - edge takze 10-12kB/s nawet przy dobrym zasiegu -80dBm , a najbardziej "wsciekly" jestem na Plusa bo mam jego super zasieg w budynkach -75-80dBm ale w polowie miasta mam tylko gprs
z predkosciami 4-5kB/s bo Plusowi zachcialo sie dziure zostawic w miescie na bts 1166 lac 31051
Kto chce zobaczyc jak pieknie Plus dziury zostawia to niech na mapie interaktywnej Plusa zerknie na miasto Aleksandrow Lodzki
W lodzi Iplus dziala mi pieknie ponad 20Kb/s w edge i 40kB/s w umts spokojnie nawet w godzinach szczytu ale jak w "moim" miescie i wpadam tylko w gprs to normalnie gotuje sie wemnie 





Hspa 10,2mb/s http://www.speedtest.net/result/670298212.png
- Jaco
- Mistrz bezprzewodowy - moderator
- Posty: 10946
- Rejestracja: 2006-03-27, 18:24
- Lokalizacja: Polska
Re: w grupie siłą przeciwko Orange
Ja dla przykładu trochę walczyłem z Erą o lepszy zasięg.No niestety ale nie mają zamiaru w najbliszym czasie budowy nadajnika w mojej okolicy.Ale za te wszelkie reklamacje dostałem po 10% upustu na każdy abonament który posiadam (mam dwa,własny numer i BC) do końca umów.Mam też trzeci numer tyle że w Tak-Taku na który dostałem za free o miesiąc przedłużenie konta.Jeśli ktoś nie wierzy zeskanuje pismo i przedstawie na forum.Szkoda tylko że umowa na BC mi się kończy i napisałem już wymówienie.Może sami coś zaproponują ? Zobaczymy.Póki co zasięg jaki był to jest ale chyba już lepszy nie będzie.W porównaniu z Orange i iPlus w mojej miejscowości w dostępie i szybkości neta Era wygrywa zdecydowanie. 

-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 5
- Rejestracja: 2007-01-28, 22:18
- Lokalizacja: Jaslo
Re: w grupie siłą przeciwko Orange
Witam.Chcialbym sie dowiedziec gdzie najlepiej sprawdzic predkosc polaczenia
Podana strona na wczesniejszych postach poprostu nie dziala
Chcialbym sie przylaczyc do tej akcji gdyz moja dziewczyna posiada neta wlasnie w orangutanie
i nie mozna nawet na spokojnie sobie pogadac na Skype
Caly czas cos przerywa to rwie jej lacze.Mysle ze to nie bedzie ode mnie gdyz ja posiadam lacze ADSL i predkosc 12 Mb.Mimo wszystko trzeba sie zabrac za nich gdyz ich postepowanie moze doprowadzic do zalamania
Jezeli moze mi ktos pomoc prosze o kontakt na gg 2619940. Z gory dziekuje 






-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 6
- Rejestracja: 2007-01-25, 01:21
- Lokalizacja: Warszawa
Re: w grupie siłą przeciwko Orange
Jedyn? rzecz któr? mo?emy zmieni? to nasze nastawienie.
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 5
- Rejestracja: 2007-01-28, 22:18
- Lokalizacja: Jaslo
Re: w grupie siłą przeciwko Orange
No dzieki ale ta pierwsza strona nie dziala
A ta czeska cos zle pokazuje albo to co ja znalazlem
No juz znalazlem stronke na forum
Gdyby jeszcze ktos potrzebowal http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?t=548
Pisze dalej bo jestem wlasnie po dwoch rozmowach z orangutanem
A wiec tak :sprawdzalem lacze i srednio mam 40kb/s
Zalamka totalna.Mialo byc srednio 100
Zdziwilem sie jak zobaczylem ta wspaniala predkosc
Szanowna pani z orangutana mnie zmyla
Upiera sie nadal ze 40kb/s to dobra predkosc
Czy placac 120 zl. miesiecznie mozna miec wiecej
Teraz powiem tak: odleglosc od nadajnika a do domu wynosi ok 250 m. Zasieg czaly czas jest na full.A ta mi wmawia ze to od zasiegu lub obciazenia nadajnika
Troche to dziwne bo czy nadajnik 24/h jest obciazony
Nie wiem czy cos zdzialam ale jezeli ktos ma dla mnie jaka rade to prosze o pomoc
A jak nie to wole juz zaplacic te 1000 zl. i pozbyc sie tego cholerstwa raz na zawsze
skorzystalem z tej oferty tylko dlatego ze w moim miejscu zamieszkania nie mialem innej mozliwosci podlaczenia internetu
Zadna radiowka nie ma zasiegu a z TP tez nie chce wchodzic w uklady
Dodam tylko tutaj dla formalnosci ze to 40kb/s to predkosc lacza a nie transfer sciagajacych plikow
Pozdrawiam.



Pisze dalej bo jestem wlasnie po dwoch rozmowach z orangutanem















Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez Jabakaszi, łącznie zmieniany 1 raz.
- piotr2802
- Specjalista bezprzewodowy-senior
- Posty: 380
- Rejestracja: 2006-04-13, 18:41
- Lokalizacja: Frywałd
Re: w grupie siłą przeciwko Orange
Ja mam problem z BE Premium w Orange. Mieszkam prawie w centrum Krakowa, zasięg UMTS mam nafull, posiadam kartę Globotrotter Fusion +.
Nie mam przekroczonego limitu bo co dopiero okres rozliczeniowy się rozpoczął, sprawdzałem w BOK Orange - żadnej blokady.
A efekt jest taki, że jak ściągam jakiś plik to mam ok. 7,8 kB /s.
Zgłaszałem już parokrotnie do BOK jako reklamacja i ciągle bez efektu poprawy.
Czy w tej sytuacji, skoro operator mimo moich rklamacji nie jest w stanie zapewnić mi prawidłowego działania, mogę zrezygnować z umowy.
Jak to najlepiej przeprowadzić ???
Pozdr.
Nie mam przekroczonego limitu bo co dopiero okres rozliczeniowy się rozpoczął, sprawdzałem w BOK Orange - żadnej blokady.
A efekt jest taki, że jak ściągam jakiś plik to mam ok. 7,8 kB /s.
Zgłaszałem już parokrotnie do BOK jako reklamacja i ciągle bez efektu poprawy.
Czy w tej sytuacji, skoro operator mimo moich rklamacji nie jest w stanie zapewnić mi prawidłowego działania, mogę zrezygnować z umowy.
Jak to najlepiej przeprowadzić ???
Pozdr.
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 1
- Rejestracja: 2007-01-23, 16:18
Re: w grupie siłą przeciwko Orange
Witam.
Ja też mam BE, ale standard. Z modemem Globe surfer. Jeszcze ani razu nie pokazało mi się więcej niż dwie kreski zasiegu. Z reguły jesto 0 - 1, a procentowo pokazuje 0-6, czasem 18%( w Legionowie). W Wawie najwięcej podskoczyło na 3 kreski i 40%. Tragedia...
Ja też mam BE, ale standard. Z modemem Globe surfer. Jeszcze ani razu nie pokazało mi się więcej niż dwie kreski zasiegu. Z reguły jesto 0 - 1, a procentowo pokazuje 0-6, czasem 18%( w Legionowie). W Wawie najwięcej podskoczyło na 3 kreski i 40%. Tragedia...
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 6
- Rejestracja: 2007-01-25, 01:21
- Lokalizacja: Warszawa
Re: w grupie siłą przeciwko Orange
Ja wziąłbym wszystko tylko nigdy więcej ORANGE.
"0" obsługi posprzedażnej, reklamacja w Orange - co to jest ???
chyba tylko 3 miesiące walki z wiatrakami
odsyłam zainteresowanych do pełnego opisu,
bo tu nie chciałem się powtarzać: http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=12706
"0" obsługi posprzedażnej, reklamacja w Orange - co to jest ???
chyba tylko 3 miesiące walki z wiatrakami
odsyłam zainteresowanych do pełnego opisu,
bo tu nie chciałem się powtarzać: http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=12706
Jedyn? rzecz któr? mo?emy zmieni? to nasze nastawienie.
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 6
- Rejestracja: 2007-01-25, 01:21
- Lokalizacja: Warszawa
Re: w grupie siłą przeciwko Orange
a tak a'propos: test.4web wchodzi bez www: http://test.4web.pl
zawsze działa[ło] i chyba w większości podaje speed rzeczywisty
zawsze działa[ło] i chyba w większości podaje speed rzeczywisty
Jedyn? rzecz któr? mo?emy zmieni? to nasze nastawienie.
- bob
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 7979
- Rejestracja: 2006-01-07, 15:41
- Lokalizacja: Mała miejscowość
Re: w grupie siłą przeciwko Orange
Lubię ten test bo mam na nim fajne wyniki:
http://test.4web.pl/results.php?kbps=22 ... recorded=1
Jeśli jednak chcę zbadać przybliżony download używam :
www.numion.com niestety zaniża czterokrotnie upload ale i tak to wszystko do bani jest.
EDIT:
O ten jest lepszy:
http://test.4web.pl/results.php?kbps=13 ... recorded=1
Za każdym razem jest nieźle.
http://test.4web.pl/results.php?kbps=22 ... recorded=1
Jeśli jednak chcę zbadać przybliżony download używam :
www.numion.com niestety zaniża czterokrotnie upload ale i tak to wszystko do bani jest.
EDIT:
O ten jest lepszy:
http://test.4web.pl/results.php?kbps=13 ... recorded=1
Za każdym razem jest nieźle.

-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 8
- Rejestracja: 2006-05-21, 12:10
PLUS blee
Witam
sieć PlusGSM transfer GPRS
Czy mogę wywalczyć jakąś rekompensatę za tą że przez 2 miechy BTS z którego mam zasięg był przeciążony w godzinach szczytu i przez co nie miałem w tych godzinach internetu ,w święta nawet nie marzyło mi się włączać internetu,,takie tragiczne były transfery
ale niestety dopiero dzisiaj do nich zadzwoniłem że internet nie chce ruszyć przez cały dzień to coś z tym zrobili i internet hulał jak nigdy,ale zobaczymy jak długo 
PS.-wcześniej musiałem kupić antene kierunkowa żeby w ogóle od czasu do czasu działał
-a i czy to normalne że po przekroczeniu limitu transfer spada do 0,3KB/sec
sieć PlusGSM transfer GPRS
Czy mogę wywalczyć jakąś rekompensatę za tą że przez 2 miechy BTS z którego mam zasięg był przeciążony w godzinach szczytu i przez co nie miałem w tych godzinach internetu ,w święta nawet nie marzyło mi się włączać internetu,,takie tragiczne były transfery


PS.-wcześniej musiałem kupić antene kierunkowa żeby w ogóle od czasu do czasu działał

-a i czy to normalne że po przekroczeniu limitu transfer spada do 0,3KB/sec

-
- Użytkownik forum
- Posty: 21
- Rejestracja: 2006-12-08, 23:20
- Lokalizacja: Polanica Zdrój / Wroc?aw
Re: w grupie siłą przeciwko Orange
To, że obsługa klienta w Orange jest tragiczna, to swoją drogą...
Ale będąc od niedawna użytkownikiem usługi Twój Internet aż mnie przerażenie bierze, gdy czytam co to się u Was wyrabia.
A tym czasem u mnie...
Mieszkanie w górach ma taką fajną cechę, że jedne sygnały w ogóle nie docierają (np. TVP3), a inne docierają mimo, że nie powinny.
I tak wszystkie pobliskie BTSy mam pięknie pozastawiane jakimiś formami geologicznymi... I dobrze, bo te BTSy mogą być obciążone. Natomiast z okna widzę dość odległy (13km) BTS (a właściwie jego światła nocą), który stoi sobie na zabitej dechami wiosce i jest totalnie "luźny". Tenże BTS na dodatek obsługuje EDGE.
Wycelowałem w niego anteną ATK-20 i...
Efekt: zasięg 5/7, prędkość 120-175 kbps, średni ping 650 ms, 0% utraconych pakietów, zawsze nawiązuje połączenie, nigdy go nie zrywa czy jest bezczynne, czy gra sobie Gadu Radio, strony się ładują szybko i płynnie, pliki pobierają równo.
Gdyby jeszcze nie ten limit... Gdyby tak chociaż 1,5GB...
Zastanawiam się tylko, czy Orange będzie dążyć, żeby usprawniać działanie swoich usług tam, gdzie brakuje "mocy przerobowych", czy i mnie dosięgną prędzej czy później problemy wedle zasady równania w dół.
W każdym razie sobie i Wam życzę, żeby net chodził tak, jak u mnie dotąd.
Ale będąc od niedawna użytkownikiem usługi Twój Internet aż mnie przerażenie bierze, gdy czytam co to się u Was wyrabia.
A tym czasem u mnie...
Mieszkanie w górach ma taką fajną cechę, że jedne sygnały w ogóle nie docierają (np. TVP3), a inne docierają mimo, że nie powinny.
I tak wszystkie pobliskie BTSy mam pięknie pozastawiane jakimiś formami geologicznymi... I dobrze, bo te BTSy mogą być obciążone. Natomiast z okna widzę dość odległy (13km) BTS (a właściwie jego światła nocą), który stoi sobie na zabitej dechami wiosce i jest totalnie "luźny". Tenże BTS na dodatek obsługuje EDGE.
Wycelowałem w niego anteną ATK-20 i...
Efekt: zasięg 5/7, prędkość 120-175 kbps, średni ping 650 ms, 0% utraconych pakietów, zawsze nawiązuje połączenie, nigdy go nie zrywa czy jest bezczynne, czy gra sobie Gadu Radio, strony się ładują szybko i płynnie, pliki pobierają równo.
Gdyby jeszcze nie ten limit... Gdyby tak chociaż 1,5GB...
Zastanawiam się tylko, czy Orange będzie dążyć, żeby usprawniać działanie swoich usług tam, gdzie brakuje "mocy przerobowych", czy i mnie dosięgną prędzej czy później problemy wedle zasady równania w dół.
W każdym razie sobie i Wam życzę, żeby net chodził tak, jak u mnie dotąd.
Orange - ED77 + ATK-20
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 5
- Rejestracja: 2007-01-28, 22:18
- Lokalizacja: Jaslo
- bob
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 7979
- Rejestracja: 2006-01-07, 15:41
- Lokalizacja: Mała miejscowość
Re: w grupie siłą przeciwko Orange
Proszę bardzo jak znajdę coś szybszego to oczywiście zapodam.
Pomarzyć zawsze można.
A ten wynik to chyba mój jest Ty musisz nacisnąć "ponów test"

Pomarzyć zawsze można.

A ten wynik to chyba mój jest Ty musisz nacisnąć "ponów test"
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 1
- Rejestracja: 2007-02-04, 09:31
- Lokalizacja: brzesc kujawski
Re: w grupie siłą przeciwko Orange
mam orange od czterech dni,a widze ze to nie byl dobry pomysl,nie mialem wyjscia,gdzie mam dzwonic,co to ten bok?pomozcie bo ja jestem ciemny!
- Jaco
- Mistrz bezprzewodowy - moderator
- Posty: 10946
- Rejestracja: 2006-03-27, 18:24
- Lokalizacja: Polska
Re: w grupie siłą przeciwko Orange
Poczytaj forum.Możesz zrobić cesje umowy na kogoś innego.Czy nie ma jakichś dni na rezygnację z usługi?
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 1
- Rejestracja: 2007-02-08, 16:00
- Lokalizacja: katowice
Co robić????
Witam . Jestem pierwszy raz na forum, poczytalam już co nie co i wiem że możecie pomoc. W styczniu podpisałam z orange umowę standard na 24 m, zakupilam Ikona i spodziewalam sie 1,8 (oczywiście nikt o limitach nie wspomnial a regulaminu na oczy nie ujrzalam). Predkośc była zawrotna przez 4h bo potem mi przycieli. Przyszedł nowy okres rozl. . myślę sobie- nie będę nic ściągać żeby net dłużej szybko chodził a tu buch.. po 4 dniach znów przykręcili. Jest to możliwe żebym przy stand. otwieraniu stron przekroczyla 500 MB po 4 dniach. Transfer mam beznadziejny w granicach 1,7kB( pomimo HSDPA )max 2.1, przez skypa słychać mnie jak kosmitę , glos rozciąga się jak stary sweter.. strony otwierają się z tak "zawrotną" prędkością że zdąze na piwo skoczyć zanim taka się w pelni pojawi. Pytanie- czy orange może zwiększyć choć trochę prędkość po przekroczeniu limitu , tak żeby można było w miarę normalnie korzystać z neta, czy komuś udało się coś takiego z nimi wywalczyć . Proszę o poradę . Pozdr. 

- sardo nunspa
- Stary wyga bezprzewodowy
- Posty: 657
- Rejestracja: 2006-01-18, 00:41
- Lokalizacja: Beskid Mały ale jary
Re: Co robić????
No i kogo za to winiszschola pisze:oczywiście nikt o limitach nie wspomnial a regulaminu na oczy nie ujrzalam

HSDPA i 500MB na miesiąc :violent1: brak słów
Aby zobaczyć ile ściągasz użyj Net metera tudzież innego metera, których jest, co nie miara

Latka lecą...
- crocon
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 16
- Rejestracja: 2006-10-24, 13:10
- Lokalizacja: Alex
Re: w grupie siłą przeciwko Orange
Ja właśnie wysłałem e-mail zobaczymy jakie będą skutki 

Orange z modemem ED77 i antena agrolan do EDGE...
-
- Użytkownik forum
- Posty: 21
- Rejestracja: 2007-02-19, 17:49
- Lokalizacja: Warszawa
Re: w grupie siłą przeciwko Orange
Po przeczytaniu wszystkiego(chyba)co jest możliwe na temat ed77 i po moich własnych doświadczeniach z tym modemem i przygodach jakie przeszłam i przechodzę do dnia dzisiejszego jestem po prostu wściekła i razrzalona że dzieją się takie "jaja" bo tak tylko mogę to nazwać!!!
Walczę i już coś wywalczyłam,modem się zepsuł,hmm sama popsułam no ale cóż tak bywa jak człowiek nie zostaje dobrze poinformowany;-),modem pojechał do naprawy,wiedziałam ze będę płaciła z własnej kieszeni bo wina jest po mojej stronie.Czekałam cierpliwie 14 dni roboczych i nic,o modemie nic nie było wiadomo,w salonie kazali mi cierpliwie czekać a że jestm niecierpliwaaaaaa nawrzeszczałam na panią i zaczęła dzwonić do serwisu no i na drugi dzień telefon i się okazało że mój modem z serwisu pojechał nie tam gdzie trzeba(kupa śmiechu).No i tak się czekałam na ten modem następne 14 dni aż łaskawie doterł do salonu ale oczywiście mnie nie poinformowali że został dostarczony wcześniej no i złożyłam pismo o umorzenie abonamentu za ten okres nieużytkowania.Pismo rozpatrzyli i stwiedzili że skoro jesteśmy z nimi ponad 5 lat i że mamy 4 numery wzięte umorzyli nam abonament.Zapomniałam dodać ze modem dostałam nowy;-)
Hmm a teraz nie wiem czemu(mimo nowego okresu rozliczeniowego od 10)mam łącze tak jak przy blokadzie ;-( a mam 2GB
Wczoraj 2krotnie dzwoniłam do nich i składałam reklamacje,zobaczymy co z tego wyjdzie;-(
Smieszne jest jeszcze to ze jak sprawdzam lacze na tej stronie test.4web.pl to mi wyskakuje ze nie moge nic bobierac i moje łaącze jest 0.00kbps;-(
Walczę i już coś wywalczyłam,modem się zepsuł,hmm sama popsułam no ale cóż tak bywa jak człowiek nie zostaje dobrze poinformowany;-),modem pojechał do naprawy,wiedziałam ze będę płaciła z własnej kieszeni bo wina jest po mojej stronie.Czekałam cierpliwie 14 dni roboczych i nic,o modemie nic nie było wiadomo,w salonie kazali mi cierpliwie czekać a że jestm niecierpliwaaaaaa nawrzeszczałam na panią i zaczęła dzwonić do serwisu no i na drugi dzień telefon i się okazało że mój modem z serwisu pojechał nie tam gdzie trzeba(kupa śmiechu).No i tak się czekałam na ten modem następne 14 dni aż łaskawie doterł do salonu ale oczywiście mnie nie poinformowali że został dostarczony wcześniej no i złożyłam pismo o umorzenie abonamentu za ten okres nieużytkowania.Pismo rozpatrzyli i stwiedzili że skoro jesteśmy z nimi ponad 5 lat i że mamy 4 numery wzięte umorzyli nam abonament.Zapomniałam dodać ze modem dostałam nowy;-)
Hmm a teraz nie wiem czemu(mimo nowego okresu rozliczeniowego od 10)mam łącze tak jak przy blokadzie ;-( a mam 2GB
Wczoraj 2krotnie dzwoniłam do nich i składałam reklamacje,zobaczymy co z tego wyjdzie;-(
Smieszne jest jeszcze to ze jak sprawdzam lacze na tej stronie test.4web.pl to mi wyskakuje ze nie moge nic bobierac i moje łaącze jest 0.00kbps;-(
-
- Stały użytkownik forum
- Posty: 137
- Rejestracja: 2007-01-04, 23:17
- Lokalizacja: Łódź
Re: w grupie siłą przeciwko Orange
No ja podobnie , w Łodzi lapie tylko edge (20kb/s), jedynie w centrum czasem umts. Az mnie krew zalewa , iplus i era ma pelne pokrycie, a orange kupa troche centrum zrobili i zostawili. A na emaile do boka odpowiadaja zawsze tak samo , nie ma terminu wiadomego kiedy bedzie dostepny umts na bałutach. HSDPA w warszawie tez srednio dzialalo jakies 120kb/s, a technologicznie powinno byc jakies 200kb/s. Tam pokrycie jest wielkie i wszystko dziala jak trzeba ale jak ktos chce w Łodzi korzystac to odradzam.Ja od Orange trzymam sie z daleka Smile u siebie w aleksandrowie mam edge orange 10KB/s a i lapie tylko gprs z lodzi-szczecinska !!! A cala lodz Orange w umts pewnie za 2 lata zrobita firma upadla na calego Sad
-
- Użytkownik forum
- Posty: 21
- Rejestracja: 2007-02-19, 17:49
- Lokalizacja: Warszawa
Re: w grupie siłą przeciwko Orange
hmm własnie dostałam od nich smsa od Orange "Dziękujemy za zgłoszenie.Utrudnienie związane z transmisją danych zostały usunięte.Przepraszamy za niedogodności.
Ciekawe jaki bedzie transwer;-(
Ciekawe jaki bedzie transwer;-(