Internet PLUS - problemy

Informacje na temat podłączania i doboru anten GSM (GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA i HSUPA), lokalizacji nadajników, zasięgów, wymuszania EDGE/3G, funkcjonowania sieci i awarii BTS-ów.

Moderator: Moderatorzy

Obcykany
Użytkownik forum
Posty: 22
Rejestracja: 2013-02-11, 01:57
Lokalizacja: Mszczonów

Re: Internet PLUS - problemy

Post autor: Obcykany »

Rozumiem, a co do mojego pytania, tzn. Czy cyfry karty PLUS USIM LTE zaczynają się od 94?
Znalazłem taką informacje i nie wiem czy to prawda
matek451
Guru bezprzewodowy
Posty: 19870
Rejestracja: 2012-09-01, 18:14
Lokalizacja: Łódź

Re: Internet PLUS - problemy

Post autor: matek451 »

Na to pytanie Ci nie odpowiem, może ktoś kto korzysta z LTE Plusa.
specjal-1
Użytkownik forum
Posty: 30
Rejestracja: 2010-01-03, 10:21
Lokalizacja: Czernikowo k.Torunia

Re: Internet PLUS - problemy

Post autor: specjal-1 »

Czy cyfry karty PLUS USIM LTE zaczynają się od 94?

Witam.Chyba nie,bo moja zaczyna się 669.....
Awatar użytkownika
wojteks
*** Administrator ***
Posty: 26430
Rejestracja: 2007-12-02, 11:51
Lokalizacja: PL

Re: Internet PLUS - problemy

Post autor: wojteks »

specjal-1 pisze:Chyba nie,bo moja zaczyna się 669
Chodzi o numer seryjny karty a nie przypisany do niej numer telefonu.
Nie pomagam na PW!
specjal-1
Użytkownik forum
Posty: 30
Rejestracja: 2010-01-03, 10:21
Lokalizacja: Czernikowo k.Torunia

Re: Internet PLUS - problemy

Post autor: specjal-1 »

Chodzi o numer seryjny karty a nie przypisany do niej numer telefonu.
Moja zaczyna się 951.....
Obcykany
Użytkownik forum
Posty: 22
Rejestracja: 2013-02-11, 01:57
Lokalizacja: Mszczonów

Re: Internet PLUS - problemy

Post autor: Obcykany »

emils
Użytkownik forum
Posty: 24
Rejestracja: 2012-03-13, 10:19
Lokalizacja: żyr

Re: Internet PLUS - problemy

Post autor: emils »

Ja się podłączę

Coś chyba robią z nadajnikami w Naszej okolicy. U mnie od tygodnia LTE się łączy, ale zero transferu. Działa tylko 3G.

Wysłałem do nich reklamacje z problemem i na dniach mam dostać odpowiedź listownie więc zobaczymy co powiedzą.
Fakt jest taki, że stało się to nagle, więc to nie jest wina słabego zasięgu czy czegokolwiek z mojej strony.

Problem zaczął się ok 21-22 lutego. kombinowałem z ustawieniami jak mogłem, ale dalej to samo, więc wychodzi na modernizację BTS. Swoją drogą-czy Plus nie mógłby informować ludzi za pomocą SMS poprzez antenę, że BTS będzie modernizowany? Ew na stronie plusa pisać, które nadajniki są modernizowane. Kurde, troche roboty a ludzie nie mieliby pretensji do nich (każdy serwer/nadajnik itp muszą kiedyś przechodzić konserwację), a tak jest wiele nieprzyjemności i dochodzenia co się dzieje :/
onaB
Początkujący użytkownik forum
Posty: 1
Rejestracja: 2013-03-03, 18:43
Lokalizacja: Mszczonów

Re: Internet PLUS - problemy

Post autor: onaB »

Witam,też mam ten sam problem w Mszczonowie, internet działał mi bez zarzutu bardzo długo, też było 3G, podpisałam z nimi kolejną umowę, nowy modem ZTE MF 821 LTE, pierwsze dwa tygodnie było super, a teraz (od 11 lutego właśnie) niby jest HSDPA, a wyniki speed testu podobne jak u Obcykany. Też wysłałam zgłoszenie do działu technicznego i każą czekać. Twierdzą jeszcze, że nie było żadnych zgłoszeń z tej okolicy, a jak widać było przynajmniej jedno:) Też już próbowałam zmieniać ustawienia i wszystko na nic, ale będę tutaj zaglądać, bo w "gromadzie siła".
Pozdrawiam
emils
Użytkownik forum
Posty: 24
Rejestracja: 2012-03-13, 10:19
Lokalizacja: żyr

Re: Internet PLUS - problemy

Post autor: emils »

Dziś przyszło pismo. Oczywiście twierdzą, że to kwestia braku zasięgu (<font color="#FF0000"><b>***Cenzura***</b></font>, 80% zasięgu mam... przez rok działal normalnie).

Zaraz zrobie drugie zgłoszenie i będę ich męczył póki czegoś nie zrobią.
W salonie powiedzieli, że nic nie mogą zrobić. Każą wysyłać pismo z reklamacją...
mszczonow99
Początkujący użytkownik forum
Posty: 3
Rejestracja: 2013-03-08, 13:15
Lokalizacja: Mszczonów

Re: Internet PLUS - problemy

Post autor: mszczonow99 »

witam mam ten sam problem, również mieszkam w centrum Mszczonowa i od 9 lutego jest to samo max 0.12mB/s. Pisanie reklamacji nic tu nie pomoże... Napisałem ich chyba 4 a już nie wspomnę o wygadanych godzinach. Podpisałem umowę około 20 marca z plusem na dwa lata do 9 lutego internet śmigał później koniec....... Byłem kilka razy w punktach w Żyr... nic nie pomogło. Kupiłem dwie anteny jedna z zyskiem 9 dBi i nic nie pomogło. Następnie kupiłem antene kierunkową o zysku 16.5 dBi również za wiele nie pomogło bo tylko w 2g EDGE zasiek zwiększył się o jedna kreskę i z 0.10mB/s mam
0.12mB/s... totalna maskara.[/hide]
mszczonow99
Początkujący użytkownik forum
Posty: 3
Rejestracja: 2013-03-08, 13:15
Lokalizacja: Mszczonów

Re: Internet PLUS - problemy

Post autor: mszczonow99 »

Witam. Wie ktoś coś może coś na temat Mszczonowskiego nadajnika?
zse
Użytkownik forum
Posty: 39
Rejestracja: 2009-09-02, 15:46
Lokalizacja: Lubanie

Re: Internet PLUS - problemy

Post autor: zse »

Witam,
Ja też mam problem z Iplusem od około tygodnia, ale w okolicy Wloclawka, tyle, że u mnie w ogóle znikł z eteru sektor nadajnika... przez to łączę się z innym sektorem- przeciążonym i stale internetu nie ma, jak jest to koło 1Mb, a miałem 10... Jednocześnie jest to nadajnik Aero2
Ewentualnie cały nadajnik zgasł, tamten miał CID 60252 a ten 60251, 60252 w ogóle przepadł, ani telefon go nie wykrywa ani modem, nawet będąc 0,5 km od niego.
Awatar użytkownika
Andrzejz78
Guru bezprzewodowy
Posty: 2222
Rejestracja: 2012-02-01, 14:46
Lokalizacja: Lubelskie

Re: Internet PLUS - problemy

Post autor: Andrzejz78 »

zse pisze:Ewentualnie cały nadajnik zgasł, tamten miał CID 60252 a ten 60251
Nie nadajnik tylko sektor ci się zmienił
zse
Użytkownik forum
Posty: 39
Rejestracja: 2009-09-02, 15:46
Lokalizacja: Lubanie

Re: Internet PLUS - problemy

Post autor: zse »

Czyli dobrze na początku myślałem, że to sektor (po prostu nie orientuje się w tej numeracji). Jednak tamten znikł z eteru, nie wiem tylko czy to awaria czy jakieś ich przeróbki, no ale trochę czasu już minęło. Będzie trzeba wobec tego napisać do plusa, jak koledzy.
Awatar użytkownika
Andrzejz78
Guru bezprzewodowy
Posty: 2222
Rejestracja: 2012-02-01, 14:46
Lokalizacja: Lubelskie

Re: Internet PLUS - problemy

Post autor: Andrzejz78 »

zse pisze:wiem tylko czy to awaria czy jakieś ich przeróbki, no ale trochę czasu już minęło
U mnie 9 miesięcy były tylko dwa sektory czynne Internet ledwo chodził W grudniu poprawili BTSa i net teraz śmiga :D
zse
Użytkownik forum
Posty: 39
Rejestracja: 2009-09-02, 15:46
Lokalizacja: Lubanie

Re: Internet PLUS - problemy

Post autor: zse »

Wrócilem teraz do domu i jestem połączony ze starym, dobrym 60252 :-) . Czyli już działa u mnie .
mszczonow99
Początkujący użytkownik forum
Posty: 3
Rejestracja: 2013-03-08, 13:15
Lokalizacja: Mszczonów

Re: Internet PLUS - problemy

Post autor: mszczonow99 »

Witam ponownie. W Mszczonowie okolice bloków północnych jak internet nie działał tak nie działa... już ponad miesiąc. Niby mówia że naprawiaja nadajnik ale ile to może trwac
...

[ Dodano: 2013-03-11, 21:41 ]
jak sprawdzic z którym jestem połączony?
zse
Użytkownik forum
Posty: 39
Rejestracja: 2009-09-02, 15:46
Lokalizacja: Lubanie

Re: Internet PLUS - problemy

Post autor: zse »

Na przyklad korzystajac z topnetinfo. Ja osobiście w MR3420 mam Gargoyle z 3Ginfo i tam też sprawdzam. Zależnie od lokalizacji można i telefonem z netmonitorem jakimś, akurat u mnie wiem, że jak telefon się nie połączy z tym jednym konkretnym, to i modem, chyba, że ATK20 przestrzeli do BTSa oddalonego o 20 km (bywa).
Jarog02
Początkujący użytkownik forum
Posty: 1
Rejestracja: 2013-03-15, 15:23
Lokalizacja: Mszczonów

Re: Internet PLUS - problemy

Post autor: Jarog02 »

Witam.
Też jestem ze Mszczonowa a właściwie za miastem mieszkam,ale nie o to chodzi. Panowie to nie jest problem ze sterownikami z waszymi modemami czy też antenami kierunkowymi. Przyczyną tego że iplus we Mszczonowie nie działa jak trzeba to wina tylko i wyłącznie sieci PLUS. Ja problem zauważyłem 11 lutego ,ale widzę że niektórzy już od 9 lutego to zauważyli. Chociaż takie problemy zauważałem i wcześniej,ale to były najwyżej kilku godzinne utrudnienia, a nie tak jak teraz ponad 40 dni. Mało tego,dużo korzystam z neta w smartphonie tam też jest co najwyżej 3g,ale czasami w ogóle nie chce się połączyć z netem. Po prostu kilka godzin a czasami i po pół dnia nie ma w ogóle netu w tel. Właściwie ostatnio to nie ma takiego dnia żeby nie było z tym problemu. Ale ten problem to już nie tylko obejmuje miasto Mszczonów. Mój braciak mieszka w Grodzisku Maz i ma taki sam problem z netem w tel. Siostra z innych okolic też. Plus schodzi na psy. Pisałem do bok już od lutego i jest tylko odpowiedź że przekazali zgłoszenie do odpowiedniego działu. Żadnej odpowiedzi że coś robią, że w najbliższym czasie przywrócą prawidłowe działanie sieci. Szczerze powiedziawszy radzę omijać plusa z daleka. Mam też bardzo długo ok 2lata Play online i tam nigdy takich czy podobnych problemów nie było. Nie wiem jak w pozostałych sieciach, czy występowały jakieś problemy. Ale odnoszę wrażenie że Plus idzie na ilość,a nie na jakość. A w reklamach mówią że mają najlepszy zasięg w kraju, jeszcze ten LTE- żałosne. Gdzie jest LTE to jest, w większych miastach. Ja już wiem co zrobić żeby rozwiązać ten problem- rezygnuje z plusa i to na dniach. Szkoda czasu i nerw z pisaniem pism do nich,czy dzwonieniem.

Tak dla ścisłości to przed tymi problemami u siebie czy u siostry na blokach północnych miałem zasięg HSPA+ i prędkość do ok 6-7mbit. Natomiast teraz to WCDMA czy jak kto woli 3g. Ale co chwilę przełącza się z WCDMA na HSPA+ i wtedy transmisja danych całkowicie ustaje. Jak spowrotem wskoczy na WCDMA to coś tam idzie. Ale tak jak mówiłem dzieje się tak co chwile co w efekcie prowadzi do tego że czasami nawet poczty nie mogę sprawdzić. Ludzie z tego nie da się korzystać. Dodam że posiadam antenę kierunkową. Sprawdzałem na dwóch modemach i cały czas jest to samo. Więc nie ma tu mowy o niedostatku zasięgu czy winie sprzętu. Ewidentnie Problem leży po stronie wspaniałej sieci Plus. Nie będę ukrywać że to nie są moje pierwsze zatargi z siecią Plus. Jeszcze rok temu może nawet nie, posiadając MiX plusa miałem problemy z wykupieniem jakiego kolwiek pakietu za pomocą tzw telekodu. Trwało to czasami tygodniami. Ja oczywiście dzwoniłem do bok niekiedy kilka razy w tyg. Więc tak jak mówiłem, Plus już dawno idzie na ilość a nie na jakość.

Mojego iplusa sprawdzałem z Żyrardowie i tam wszystko jest ok.
viktor
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 156
Rejestracja: 2008-04-14, 17:46
Lokalizacja: Wilkowyje

Re: Internet PLUS - problemy

Post autor: viktor »

Jarog02 pisze:. Plus schodzi na psy. Pisałem do bok już od lutego i jest tylko odpowiedź że przekazali zgłoszenie do odpowiedniego działu. Żadnej odpowiedzi że coś robią, że w najbliższym czasie przywrócą prawidłowe działanie sieci. Szczerze powiedziawszy radzę omijać plusa z daleka.. Ale odnoszę wrażenie że Plus idzie na ilość,a nie na jakość. A w reklamach mówią że mają najlepszy zasięg w kraju, jeszcze ten LTE- żałosne. Gdzie jest LTE to jest, w większych miastach. Ja już wiem co zrobić żeby rozwiązać ten problem- rezygnuje z plusa i to na dniach. Szkoda czasu i nerw z pisaniem pism do nich,czy dzwonieniem.
.
Potwierdzam Twoją opinie na temat Plus wielokrotnie na składane do Bok czy do konsultanta otrzymuje się informacje o przekazaniu z szablonu i temat znika żadnej odpowiedzi. Osobiście dopiero po kilku pismach w Departamencie Reklamacji uzyskałem informacje o modernizacji sieci w danym regionie. Nie potrafią nie umieją nawet przeprosić za usterki np: w formie sms tak jak to robią inni operatorzy, Ty masz alternatywę innego dostawcy a ja niestety nie :dobani:
Nie ma takiej fantazji której wola i rozum ludzi nie zdołałby przekształcić w rzeczywistość
emils
Użytkownik forum
Posty: 24
Rejestracja: 2012-03-13, 10:19
Lokalizacja: żyr

Re: Internet PLUS - problemy

Post autor: emils »

Trzeba czekać. Ja dostałem odpowiedź, że to wina slabego zasięgu i PLUS nic do tego nie ma.
Ale tutaj ciekawostka-któregoś dnia (na pewno to była sobota) stwierdziłem, że sprobuje się połaczyć jeszcze raz z LTE i... poszło.

Wkurzyłem sie, że 2tyg nie miałem internetu, ale teraz jest po prostu bajka. Naprawde warto czekać i składać reklamacje (to może chociaż troche przyspieszy proces).

Przed modyfikacją max to 25mb i to w nocy, a teraz godzinia 13 w niedzielę i prosze bardzo


Obrazek


Dziś w nocy ściągałem film-prędkośc pobierania to 8,4Mb/s. To jest coś. 700mb w 2min.

Oczywiście nie usprawiedliwiam PLUS'a-mogli dać info na stronie czy poprzez SMS, że w ciągu np 2tyg będą utrudnienia. Wiedzą kiedy modyfikują nadajniki więc mogli dać info nawet wcześniej. Zapewne 90% osób nie poszło by z reklamacją, tylko cierpliwie czekało. A tak mamy sporo niepotrzebnych nerwów. Fakt jest jednak taki, że jak Wam włączą-to się ucieszycie ;)

pzdr


P.S.

Kolejny test


Obrazek
Awatar użytkownika
Andrzejz78
Guru bezprzewodowy
Posty: 2222
Rejestracja: 2012-02-01, 14:46
Lokalizacja: Lubelskie

Re: Internet PLUS - problemy

Post autor: Andrzejz78 »

emils pisze:prędkośc pobierania to 8,4Mb/s. To jest coś. 700mb w 2min
Albo prędkość albo minuty Ci się pomyliły ;)

Skoro jesteśmy przy prędkości LTE to jak to się ma do QoS?
Czy QoS obowiązuje przy LTE?
emils
Użytkownik forum
Posty: 24
Rejestracja: 2012-03-13, 10:19
Lokalizacja: żyr

Re: Internet PLUS - problemy

Post autor: emils »

Andrzejz78 pisze:Albo prędkość albo minuty Ci się pomyliły ;)
W TNI miałem 8456KB/s. Napisze, żeby było jasne wszystko (czasem te wszystkie wielkości się mylą).

[ Komentarz dodany przez: YaHooo: 2013-03-25, 19:01 ]
<a href="http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?p=59341#59341">Panie i Panowie tniemy cytaty!</a>
Ostatnio zmieniony 2013-03-25, 19:00 przez emils, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
wojteks
*** Administrator ***
Posty: 26430
Rejestracja: 2007-12-02, 11:51
Lokalizacja: PL

Re: Internet PLUS - problemy

Post autor: wojteks »

emils pisze:miałem 8456KB/s
To jest około 8.4MB/s, wielkość literek ma znaczenie.
Nie pomagam na PW!
emils
Użytkownik forum
Posty: 24
Rejestracja: 2012-03-13, 10:19
Lokalizacja: żyr

Re: Internet PLUS - problemy

Post autor: emils »

wojteks pisze:To jest około 8.4MB/s, wielkość literek ma znaczenie.
Sory. Jeśli chodzi o prędkości internetu zawsze mam kłopot czy to KB czy Kb czy może kb.
W każdym razie wszystko jest już wyjaśnione

Dodam jeszcze, że w tygodniu również osiągam takie prędkości, oznacza to, że naprawde poprawili te nadajniki.


pzdr

[ Komentarz dodany przez: YaHooo: 2013-03-27, 18:53 ]
<a href="http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?p=59341#59341">Panie i Panowie tniemy cytaty!</a>
Ostatnio zmieniony 2013-03-27, 18:53 przez emils, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ