
Więc tak: podczas swoich bojów z modemem Huawei E630, Vistą Basic i FS AmiloPro (opisane w "Modemy GSM") próbowałem również dogadać się z Plusem (jednocześnie starając się znaleźć rozwiązanie umożliwiające mi używanie modemu, co jak się doczytacie, udało mi się). Oczywiście okazało się, że minęło 10 dni na zwrot, mogę złożyć reklamację, ale nie gwarantują rozpatrzenia, żebym zadzwonił na infolinię 601 101 101, itd... Wkurzyłem się wówczas. Stwierdziłem sobie, że tak, procedury są, natomiast ja jestem klientem i oczekuję indywidualnego podejścia, a nie traktowania mnie jak "numerka", tudzież petenta. To tak w skrócie, bo pisałem więcej.
Jakież wczoraj było moje zdumienie, kiedy zadzwoniła do mnie miła Pani ze Sklepu Internetowego Plusa (umowę zawierałem "przez kuriera") i w ramach indywidualnego podejścia zaproponowała wymianę modemu. Oczywiście mogłem skorzystać

Dzisiaj dostałem automatyczną odpowiedź z iPlusa, że mój mail wywołał błąd w przetwarzaniu informacji i proszą o cierpliwość

Widać nie ma w Polkomtelu takiej opcji, że klient dobrowolnie i ochoczo rezygnuje z reklamacji

Pozdrawiam!
