Nieuczciwe limity i oszukańcze reklamy
Moderator: Moderatorzy
- Blido
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 2969
- Rejestracja: 2008-02-21, 23:30
- Lokalizacja: WL
Nieuczciwe limity i oszukańcze reklamy
Na początek zapraszam do lektury artykułu z Gazety Wyborczej: Nie daj się operatorom!
W artykule są wymienione m.in niedozwolone zapisy w umowach. Niestety w swojej umowie (Blueconnect) nie doszukałem się takowych, wątpliwości może jedynie budzić ta nieokreślona prędkość po limicie (ale właściwie dopóki UKE nie zmusi operatorów do gwarantowania prędkości minimalnej, to jesteśmy na przegranej pozycji)
Najbardziej jednak moją uwagę zwrócił adres e-mailowy podany w stopce - [email protected]. Może warto by ten adres zasypać naszymi hymnami pochwalnymi ku czci dostawców internetu komórkowego? Najlepiej zwrócić uwagę mediów na te złodziejskie limity - 16~32kb/s.
Najlepszym orężem w rękach operatorów jest w tym przypadku niewiedza - mało kto podpisuje umowę, będąc świadomym, że po przekroczeniu limitu prędkość spada tak drastycznie (w przypadku HSDPA nawet 460-krotnie), dopiero w trakcie korzystania z usługi doznają szoku. Sam jestem jednym z oszukanych. Oczywiście w sklepie firmowym pytałem, do ilu jest ograniczany transfer, ale pani za biurkiem albo nie wiedziała, albo nie chciała powiedzieć. Ostrzegała tylko, że jeśli będę w "słabym zasięgu" (chodziło zapewne o GPRS), który i tak jest wolny, to po ograniczeniu może być "dość ciężko" ale jeśli chodzi o nowe technologie, to "praktycznie bez różnicy" - fakt, 16kb/s - 0,21% prędkości maksymalnej, który osiągam na HSDPA po przekroczeniu limitu, to naprawdę niewielka różnica.
Krew mnie zalewa, kiedy słyszę teraz reklamy typu "najszybszy bezprzewodowy internet bez ograniczeń" lub "internet jest wszędzie".
Dobrze by było, gdyby media wreszcie opisały ten proceder - ciekawe, jak bardzo zmalało by tempo wzrostu liczby abonentów internetu komórkowego. Może to zmusiłoby w końcu operatorów do dokładnego przyjrzenia się temu "czemuś" co oferują. Inaczej długo sytuacja się nie zmieni.
W artykule są wymienione m.in niedozwolone zapisy w umowach. Niestety w swojej umowie (Blueconnect) nie doszukałem się takowych, wątpliwości może jedynie budzić ta nieokreślona prędkość po limicie (ale właściwie dopóki UKE nie zmusi operatorów do gwarantowania prędkości minimalnej, to jesteśmy na przegranej pozycji)
Najbardziej jednak moją uwagę zwrócił adres e-mailowy podany w stopce - [email protected]. Może warto by ten adres zasypać naszymi hymnami pochwalnymi ku czci dostawców internetu komórkowego? Najlepiej zwrócić uwagę mediów na te złodziejskie limity - 16~32kb/s.
Najlepszym orężem w rękach operatorów jest w tym przypadku niewiedza - mało kto podpisuje umowę, będąc świadomym, że po przekroczeniu limitu prędkość spada tak drastycznie (w przypadku HSDPA nawet 460-krotnie), dopiero w trakcie korzystania z usługi doznają szoku. Sam jestem jednym z oszukanych. Oczywiście w sklepie firmowym pytałem, do ilu jest ograniczany transfer, ale pani za biurkiem albo nie wiedziała, albo nie chciała powiedzieć. Ostrzegała tylko, że jeśli będę w "słabym zasięgu" (chodziło zapewne o GPRS), który i tak jest wolny, to po ograniczeniu może być "dość ciężko" ale jeśli chodzi o nowe technologie, to "praktycznie bez różnicy" - fakt, 16kb/s - 0,21% prędkości maksymalnej, który osiągam na HSDPA po przekroczeniu limitu, to naprawdę niewielka różnica.
Krew mnie zalewa, kiedy słyszę teraz reklamy typu "najszybszy bezprzewodowy internet bez ograniczeń" lub "internet jest wszędzie".
Dobrze by było, gdyby media wreszcie opisały ten proceder - ciekawe, jak bardzo zmalało by tempo wzrostu liczby abonentów internetu komórkowego. Może to zmusiłoby w końcu operatorów do dokładnego przyjrzenia się temu "czemuś" co oferują. Inaczej długo sytuacja się nie zmieni.
Re: Nieuczciwe limity i oszukańcze reklamy
Rozumiem Twoje rozgoryczenie ale to nie jest takie proste, bez wsparcia organów kontroli ze strony RP niewiele można zrobić.Blido pisze:najszybszy bezprzewodowy internet
Jeśli chodzi o cytat który wyłowiłem to jest to zwykła gra słów, jeśli masz dostępną właściwie jedną technologię (w uproszczeniu) GSM to jest ona tą najszybszą bo innej nie ma. Słowo "ograniczeń" może też mieć wiele znaczeń, pewnie operator używa go w znaczeniu "nie jest potrzebna instalacja kablowa do odbioru" a nie w znaczeniu "limit GB". Takie są niestety niuanse ofert handlowych, dlatego tak trudno wygrać przed sądem a jeśli nawet to procesy są przewlekłe i kosztowne, wyczerpujące użytkownika bo jest sam z problemem
- Blido
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 2969
- Rejestracja: 2008-02-21, 23:30
- Lokalizacja: WL
Re: Nieuczciwe limity i oszukańcze reklamy
Tak jak wcześniej pisałem - te "niuanse" bazują głównie na ludzkiej niewiedzy. Teraz kiedy słyszę takie reklamy, ogarnia mnie pusty śmiech. Nigdy więcej jednak takiego błędu nie popełnię (internet GSM mam z chęci, nie z konieczności) Nie mogę się wprost doczekać, kiedy otrzymam jakąkolwiek zachętę do przedłużenia umowyJarek no.1 pisze:Takie są niestety niuanse ofert handlowych



Może wcale nie trzeba wytaczać najcięższych dział? Gdyby ktoś wreszcie opisał zasady panujące u operatorów, na pewno polepszyli by swoją ofertę - heh, żeby chociaż zagwarantowali 64kb/s - można byłoby przynajmniej posłuchac radia internetowego (ale tylko w AACJarek no.1 pisze:dlatego tak trudno wygrać przed sądem a jeśli nawet to procesy są przewlekłe i kosztowne, wyczerpujące użytkownika bo jest sam z problemem

Re: Nieuczciwe limity i oszukańcze reklamy
Myślę że temat jest ogólnie znany, przecież niedawno była sprawa UE.Blido pisze:Gdyby ktoś wreszcie opisał zasady panujące u operatorów
Zresztą..... są programy typu "Sprawa dla reportera", może Pani Jaworowicz się zainteresuje....
- SVIPER
- Stały użytkownik forum
- Posty: 58
- Rejestracja: 2008-01-08, 19:24
- Lokalizacja: wzi?? si? ED77?
Re: Nieuczciwe limity i oszukańcze reklamy
Ale oni nie są w stanie tego zagwarantować moim zdaniem. Wystarczy (pomijając BTS-y i masę innych) wymienić problemy ze własnym PC'em np. wiry itp-a gdyby wtedy każdy do nich leciał...wierz mi nie wyrobiliby. Nie są w stanie zapanować nad wszystkimi ewentualnymi problemami i mogacymi wyniknąć komplikacjami... .Blido pisze:heh, żeby chociaż zagwarantowali 64kb/s
Odkąd mam bezprzewodowego neta i korzystam z bez-kabli.pl to podchodze do tych reklam z ironicznym uśmieszkiemBlido pisze:reklamy typu "najszybszy bezprzewodowy internet bez ograniczeń" lub "internet jest wszędzie".




ED77 + ATK20 = 

-
- Specjalista bezprzewodowy-senior
- Posty: 327
- Rejestracja: 2008-01-14, 15:06
- Lokalizacja: Toruń
Re: Nieuczciwe limity i oszukańcze reklamy
Chyba nie ma osoby której by nie przeszkadzały te limity, to fakt. Inna sprawa, że zalety takiego internetu dostrzega się np: przy wyjazdach, masz dostęp do internetu w całym kraju. Mnie osobiście najbardziej zirytowało zachowanie sprzedawców w salonie, którzy mówili, że po przekroczeniu limitu prędkość spada do 236 kb/s. Jestem ciekawy czy w stosunku do takich sprzedawców są wyciągane jakieś konsekwencje, bo nie wierzę, że mówili tak z braku wiedzy. To jest już jak najbardziej nieuczciwe zagranie. Z drugiej strony zawsze jest umowa i to ona się liczy.
- YaHooo
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 17761
- Rejestracja: 2008-01-02, 14:38
- Lokalizacja: Białystok
Re: Nieuczciwe limity i oszukańcze reklamy
Mi z kolei sprzedawca powiedział do jakiej prędkości przycinają - GPRS, więc wiedziałem na co się decyduję. Na początku była to prawda, teraz przycinają nie do ok. 50kb/s tylko 32 kb/s. Więc nie wiem od czego to zależy, chyba od sprzedawcy czy jest uczciwy. Z drugiej strony zgodzę się, że te limity i prędkości są za małe jak na możliwości operatorów oraz ich sieci.
Pozdrawiam YaHooo 
> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)

> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)
- Mikolaj211
- Specjalista bezprzewodowy-senior
- Posty: 416
- Rejestracja: 2006-07-06, 14:14
- Lokalizacja: Nakło
Re: Nieuczciwe limity i oszukańcze reklamy
Mi sprzedawca powiedział, że na razie raczej nie przycinają, co było wtedy prawdą. W ogóle trafiłem na bardzo kompetentnego sprzedawce... Wtedy się na tym w ogóle nie znałem. Gdy już się zdecydowałem, to on zapytał o miejscowość, znalazł ją na mapce Plusa i powiedział, że jest tylko GPRS. Wytłumaczył jakie prędkości wchodzą w grę... I nie obiecywał, że szybko zrobią u mnie EDGE - powiedział, że może zrobią za miesiąc, a może przez całe dwa lata nie zrobią... Oby więcej takich sprzedawców!
A może zrobimy jakiś temat, co nam sprzedawcy mówili przy zakupie? Zobaczymy, ilu jest uczciwych, a ilu nie...
A może zrobimy jakiś temat, co nam sprzedawcy mówili przy zakupie? Zobaczymy, ilu jest uczciwych, a ilu nie...
-
- Użytkownik forum
- Posty: 38
- Rejestracja: 2007-12-27, 21:12
- Lokalizacja: g?ogów
Re: Nieuczciwe limity i oszukańcze reklamy
Witam!!!
jestem za bo ja sam mam przeboje z tym internetem.
posiadam internet z sieci iplus60
moim zdaniem to sa tylko zlodzieje i oszusci. kombinuja zeby tylko nie rozwiazac problemu.
2 dn9i temu mialem problem z internetem co chwile mnie wywalalo dostawalem bialej goraczki wiec zadzwonilem do BOKu czy w mojej miejscowosci jest jakis problem z nadajnikami.
gosciu mi odpowiedzial ze jeden nadajnik ma awarie i ze maja go rozbudowac.
Gdy zapytalem ktory to nadajnik to konsultant wielce zdziwiony powiedzial ze nie wie takich rzeczy.
ja przez netmonitor w nokii 6630 namierzylem ktory to nadajnik.
wyslalem e-maila do boku z informacja ze maja walniety nadajnik napisalem ktory to nadajnik,na jakiej ulicy on sie znajduje,na ktorym budynku.LAC i CID oraz sektor nadajnika.
a oni zeby sie wywinac z problemu odeslali mi cos takiego:
Temat
Awaria nadajnika
Wątek dyskusji
Odpowiedź (Sylwia Kabat) 03/03/2008 09:47
W zgłoszeniu przesyłanym e-mailem proszę o podanie dodatkowych informacji:
- Opis problemu, występujące komunikaty:
- Numer telefonu iPlus:
- Od kiedy problem występuje? Kiedy ostatni raz wystąpił? (data, godzina)
- Czy problem się powtarza? Jak często? (stale, dzień tygodnia, pora dnia)
- Jaki rodzaj urządzenia jest używany? (producent, model)
- Rodzaj i nazwa komputera:
- System operacyjny:
- Jaka wersja aplikacji jest używana do obsługi modemu i czy była aktualizowana? (iPlus Manager, inne)
- Jaki poziom sygnału sieci wskazuje aplikacja?
- Prędkość połączenia sprawdzona w serwisie internetowym, np. http://twojeip.wp.pl/ lub http://www.speedtest.pl/
- W jakiej technologii następuje połączenie? (GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA)
- Czy nie został przekroczony miesięczny limit transmisji danych iPlus?
Jeśli dotyczy:
- Czy problem występuje również po podłączeniu komputera przenośnego do zasilania sieciowego?
Oraz, w miarę możliwości:
- Czy problem występuje w innych lokalizacjach? Jeżeli tak, proszę podać w jakich?
- Czy po przełożeniu karty SIM do telefonu połączenia WAP GPRS działają poprawnie?
- Czy problem występuje używając innej karty SIM w tym urządzeniu?
A TO MOJ MAIL DO NICH:
Witam!!!
Prosze o sprawdzenie nagajnika znajdujacego sie na hurtowni RUCH na
ulicy budowlanych w miejscowosci Głogów woj dolnoslaskie.
Głównie chodzi o nadajnik :
LAC 31046
CID 4728 sektor 6
i czy myslicie ze oni sa w porzadku???brak sil i slow na xxxxxxxxxxx!!!!!
Wyluzuj bo w tej chwili znajdujesz się wśród ludzi kulturalnych.
jestem za bo ja sam mam przeboje z tym internetem.
posiadam internet z sieci iplus60
moim zdaniem to sa tylko zlodzieje i oszusci. kombinuja zeby tylko nie rozwiazac problemu.
2 dn9i temu mialem problem z internetem co chwile mnie wywalalo dostawalem bialej goraczki wiec zadzwonilem do BOKu czy w mojej miejscowosci jest jakis problem z nadajnikami.
gosciu mi odpowiedzial ze jeden nadajnik ma awarie i ze maja go rozbudowac.
Gdy zapytalem ktory to nadajnik to konsultant wielce zdziwiony powiedzial ze nie wie takich rzeczy.
ja przez netmonitor w nokii 6630 namierzylem ktory to nadajnik.
wyslalem e-maila do boku z informacja ze maja walniety nadajnik napisalem ktory to nadajnik,na jakiej ulicy on sie znajduje,na ktorym budynku.LAC i CID oraz sektor nadajnika.
a oni zeby sie wywinac z problemu odeslali mi cos takiego:
Temat
Awaria nadajnika
Wątek dyskusji
Odpowiedź (Sylwia Kabat) 03/03/2008 09:47
W zgłoszeniu przesyłanym e-mailem proszę o podanie dodatkowych informacji:
- Opis problemu, występujące komunikaty:
- Numer telefonu iPlus:
- Od kiedy problem występuje? Kiedy ostatni raz wystąpił? (data, godzina)
- Czy problem się powtarza? Jak często? (stale, dzień tygodnia, pora dnia)
- Jaki rodzaj urządzenia jest używany? (producent, model)
- Rodzaj i nazwa komputera:
- System operacyjny:
- Jaka wersja aplikacji jest używana do obsługi modemu i czy była aktualizowana? (iPlus Manager, inne)
- Jaki poziom sygnału sieci wskazuje aplikacja?
- Prędkość połączenia sprawdzona w serwisie internetowym, np. http://twojeip.wp.pl/ lub http://www.speedtest.pl/
- W jakiej technologii następuje połączenie? (GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA)
- Czy nie został przekroczony miesięczny limit transmisji danych iPlus?
Jeśli dotyczy:
- Czy problem występuje również po podłączeniu komputera przenośnego do zasilania sieciowego?
Oraz, w miarę możliwości:
- Czy problem występuje w innych lokalizacjach? Jeżeli tak, proszę podać w jakich?
- Czy po przełożeniu karty SIM do telefonu połączenia WAP GPRS działają poprawnie?
- Czy problem występuje używając innej karty SIM w tym urządzeniu?
A TO MOJ MAIL DO NICH:
Witam!!!
Prosze o sprawdzenie nagajnika znajdujacego sie na hurtowni RUCH na
ulicy budowlanych w miejscowosci Głogów woj dolnoslaskie.
Głównie chodzi o nadajnik :
LAC 31046
CID 4728 sektor 6
i czy myslicie ze oni sa w porzadku???brak sil i slow na xxxxxxxxxxx!!!!!
Wyluzuj bo w tej chwili znajdujesz się wśród ludzi kulturalnych.
Ostatnio zmieniony 2008-03-04, 21:51 przez grzesiek810777, łącznie zmieniany 1 raz.
- Blido
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 2969
- Rejestracja: 2008-02-21, 23:30
- Lokalizacja: WL
Re: Nieuczciwe limity i oszukańcze reklamy
Celowo polecili Ci podać tak wiele informacji, bo mieli nadzieję, że nie będzie Ci się chciało wypisywać tyle parametrów, i dasz im święty spokój.grzesiek810777 pisze:Temat
Awaria nadajnika
Wątek dyskusji
Odpowiedź (Sylwia Kabat) 03/03/2008 09:47
W zgłoszeniu przesyłanym e-mailem proszę o podanie dodatkowych informacji:
(ble ble ble...)

- Sundance_kid
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 5361
- Rejestracja: 2006-02-20, 22:13
- Lokalizacja: Bratoszewice
Re: Nieuczciwe limity i oszukańcze reklamy
Za pierwszym razem u mnie powtarzały się dwie kwestie: ale to jest tylko na firmę i to jest gepeers.Mikolaj211 pisze:A może zrobimy jakiś temat, co nam sprzedawcy mówili przy zakupie?
A co do reklam rzadko która mówi prawdę. Jakos nie widzę spotu z informacjami: mamy małe limity po których korzystanie z internetu staje się katorgą, posiadamy cała flotę sprzedawców którzy dużo nie wiedzą a jak nie działa martw się sam.
-
- Specjalista bezprzewodowy-senior
- Posty: 327
- Rejestracja: 2008-01-14, 15:06
- Lokalizacja: Toruń
Re: Nieuczciwe limity i oszukańcze reklamy
Pamiętam jak mi na pytanie o stabilność połączenia sprzedawca odpowiedział "Proszę pana to nie jest tepsa aby rwało połączenia" Ale prawda jest taka, że faktycznie stabilnie bardzo chodzi. Co do pytania "Czy uważasz, że obecne ograniczenia (od 16 do 32kb/s) stosowane przez operatorów są nieuczciwe?" to chociaż bolą mnie te ograniczenia nie ma tu mowy o nieuczciwości. To tak jak zapytać czy podatki są uczciwe? Nikt ich nie lubi a płaci się na całym świecie.
- bob
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 7979
- Rejestracja: 2006-01-07, 15:41
- Lokalizacja: Mała miejscowość
Re: Nieuczciwe limity i oszukańcze reklamy
Nie na całym ...Boras pisze:Nikt ich nie lubi a płaci się na całym świecie.
![:]](./images/smilies/splash.gif)
- Blido
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 2969
- Rejestracja: 2008-02-21, 23:30
- Lokalizacja: WL
Re: Nieuczciwe limity i oszukańcze reklamy
Tylko że podatki są jasne - wiadomo, ile masz zapłacić. A przy podpisywaniu cyrografu o internet GSM mało który sprzedawca nam mówi, jak w rzeczywistości wygląda to ograniczenie. Jak pisałem wcześniej, ja otrzymałem niezbyt zrozumiałą informację, że ograniczenie daje się we znaki tylko przy korzystaniu z GPRS, więc zrozumiałem, że jest zmienne w zależności od użytkowanej technologii. Tymczasem HSDPA po limicie działa mi z prędkością 32kb/s, tak samo jak EDGE czy GPRS (a kiedy piszę do BOK-u, odpowiadają, że jest niezależne od użytkowanej technologii)Boras pisze:Co do pytania "Czy uważasz, że obecne ograniczenia (od 16 do 32kb/s) stosowane przez operatorów są nieuczciwe?" to chociaż bolą mnie te ograniczenia nie ma tu mowy o nieuczciwości. To tak jak zapytać czy podatki są uczciwe? Nikt ich nie lubi a płaci się na całym świecie.
-
- Specjalista bezprzewodowy-senior
- Posty: 327
- Rejestracja: 2008-01-14, 15:06
- Lokalizacja: Toruń
Re: Nieuczciwe limity i oszukańcze reklamy
ok skoro mnie za słówka łapiesz bob to napisz miejsca w których się nie płaci;) Chyba nie ma takiego kraju w którym podatki nie istnieją (nie chciałem robić OT ale to nie ja zacząłembob pisze:Nie na całym

A co do reklam to ostatnio szumnie mówiono o tym, ze jak w reklamie znajdzie się jakieś zapewnienie to reklamodawca musi udowodnić, że tak jest a nie klient tego dociekać. Tylko nie wiem czy to chodziło o jakieś wytyczne z UE i czy to już obowiązuje. Kojarzycie tę sprawę?
Blido ja Ciebie doskonale rozumiem, tzn. Twoje zdenerwowanie ale uwierz mi, że to jest jak najbardziej w zgodzie z dzisiejszym prawem. Żadnego precedensu nie było w takiej sprawie, chyba, że wykażesz niewywiązywanie sie operatora z umowy. Z drugiej strony zasypuj ich mailami może coś utargujesz, czego Ci życzę.
- bob
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 7979
- Rejestracja: 2006-01-07, 15:41
- Lokalizacja: Mała miejscowość
Re: Nieuczciwe limity i oszukańcze reklamy
Spokojnie w H.Parkingu jesteśmy i trochę luzu nie zaszkodzi oczywiście byleby nie odbiegać całkiem od tematu. I w tym przypadku miałem na myśli usługi związane z GSM i tu np. w Czechach stawka podatku VAT na dobroczynne SMS-y wynosi 0 procent kiedy to w Polsce wynosi on 22%.Boras pisze:(nie chciałem robić OT ale to nie ja zacząłem)
A teraz odchodząc jakby nieco od tematu ( czyli zupełne OT ) to wspomnę, że podatek CIT w niektórych przypadkach w Estonii wynosi właśnie 0% i to tuż pod naszym nosem. )

A tu przykład już totalnego OT wręcz można powiedzieć całkowity odlot :
http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?p=75583#75583
Ostatnio zmieniony 2008-03-05, 22:52 przez bob, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Nieuczciwe limity i oszukańcze reklamy
Ciekawe czy istnieje forum pracowników sieci GSM, może tam narzekają na użytkowników czyli nas....Mikolaj211 pisze:temat, co nam sprzedawcy mówili przy zakupie
-
- Specjalista bezprzewodowy-senior
- Posty: 327
- Rejestracja: 2008-01-14, 15:06
- Lokalizacja: Toruń
Re: Nieuczciwe limity i oszukańcze reklamy
Pewnie istnieją nawet grupy wsparcia dla takich pracownikówJarek no.1 pisze:Ciekawe czy istnieje forum pracowników sieci GSM, może tam narzekają na użytkowników czyli nas....

A w Polsce emeryci nie będą już musieli płacić abonamentu za tvbob pisze:podatek CIT w niektórych przypadkach w Estonii wynosi właśnie 0%

Wracając do tematu to faktycznie ktoś te reklamy powinien kontrolować szczególnie te które są emitowane podczas dobrego filmu;)

-
- *Mistrz bezprzewodowy*
- Posty: 22036
- Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
- Lokalizacja: Polska
Re: Nieuczciwe limity i oszukańcze reklamy
bob no commentbob pisze:trochę luzu nie zaszkodzi oczywiście byleby nie odbiegać całkiem od tematu.

-
- Stary bywalec bezprzewodowy
- Posty: 11508
- Rejestracja: 2005-10-12, 11:18
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Nieuczciwe limity i oszukańcze reklamy
Jeżeli będą pisać, to możemy zrobić takie sub-forum u nasJarek no.1 pisze:Ciekawe czy istnieje forum pracowników sieci GSM, może tam narzekają na użytkowników czyli nas


Pozdr, (R) BliSki. (tm)
Pytania dotyczące kwestii technicznych tylko na forum. Pamiętaj PW to nie helpdesk.
Pytania dotyczące kwestii technicznych tylko na forum. Pamiętaj PW to nie helpdesk.
-
- *Mistrz bezprzewodowy*
- Posty: 22036
- Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
- Lokalizacja: Polska
Re: Nieuczciwe limity i oszukańcze reklamy
To chyba jak strzelać sobie w stopy.BliSki pisze:Jeżeli będą pisać, to możemy zrobić takie sub-forum u nas![]()

![:]](./images/smilies/splash.gif)
- bob
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 7979
- Rejestracja: 2006-01-07, 15:41
- Lokalizacja: Mała miejscowość
Re: Nieuczciwe limity i oszukańcze reklamy
Nie mogę zagłosować na tą ankietę bo usługę przez 2 lata miałem w Orange premium a tu cięcie następowało do 64kbps czego nie ujęto a prędkość tą uważam za nieuczciwą. 

- Blido
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 2969
- Rejestracja: 2008-02-21, 23:30
- Lokalizacja: WL
Re: Nieuczciwe limity i oszukańcze reklamy
64 kb/s?bob pisze:Nie mogę zagłosować na tą ankietę bo usługę przez 2 lata miałem w Orange premium a tu cięcie następowało do 64kbps

Czyli są jednak jacyś operatorzy, tnacy do więcej niż 32kb/s? Ale pewnie płaciłeś sporo za abonament? Takiej prędkości wcale nie uważałbym za nieuczciwą. Przynajmniej by mój net bezprzewodowy przekroczył magiczną barierę modemu analogowego

- bob
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 7979
- Rejestracja: 2006-01-07, 15:41
- Lokalizacja: Mała miejscowość
Re: Nieuczciwe limity i oszukańcze reklamy
Płaciłem 99 zł netto.Blido pisze:Ale pewnie płaciłeś sporo za abonament?

Re: Nieuczciwe limity i oszukańcze reklamy
Trzeba to dopisać do naszych wizytówekBliSki pisze: to możemy zrobić takie sub-forum u nas

Stworzymy wielką rodzinę, wspólne ogniska, wypady, zloty, wzloty... i upadki....
-
- Użytkownik forum
- Posty: 39
- Rejestracja: 2007-11-04, 20:08
- Lokalizacja: brzesko
Re: Nieuczciwe limity i oszukańcze reklamy
najbardziej przykre jest to ze jak mamy jakiś problem to nie możemy liczyć tak na prawde na pomoc operatora tylko musimy radzić sobie sami
a kraj bez podatków to emiraty arabskie bodajże, jeżeli jest sie obywatelem tego kraju zamiast podatku jest wypłacana co miesiąc określona kwota. Mają po prostu gigantyczny zysk z ropy naftowej. Ale jest w tym kraju też dużo imigrantów z innych krajów arabskich nie dostających żadnych dopłat przez co panuję tam nie rzadko przejmująca bieda i ubustwo. <<< tak na marginesie
a kraj bez podatków to emiraty arabskie bodajże, jeżeli jest sie obywatelem tego kraju zamiast podatku jest wypłacana co miesiąc określona kwota. Mają po prostu gigantyczny zysk z ropy naftowej. Ale jest w tym kraju też dużo imigrantów z innych krajów arabskich nie dostających żadnych dopłat przez co panuję tam nie rzadko przejmująca bieda i ubustwo. <<< tak na marginesie
- Boguszek
- Stały użytkownik forum
- Posty: 57
- Rejestracja: 2007-06-04, 13:57
- Lokalizacja: Mońki
Re: Nieuczciwe limity i oszukańcze reklamy
Oczywiście że są nie uczciwe ;/
niech sobie tną ale do prędkości GPRS. i spox 


Ostatnio zmieniony 2008-03-20, 02:04 przez Boguszek, łącznie zmieniany 2 razy.
Iplus
Merlin XU870
HP-Pavilion dv6000
2007.r
-----------------------
Orange free
Huawei E1752
Asus K55A
2013.r
Merlin XU870
HP-Pavilion dv6000
2007.r
-----------------------
Orange free
Huawei E1752
Asus K55A
2013.r
-
- Specjalista bezprzewodowy-senior
- Posty: 327
- Rejestracja: 2008-01-14, 15:06
- Lokalizacja: Toruń
Re: Nieuczciwe limity i oszukańcze reklamy
to tylko 3 KB różnicy niechaj tną do UMTSa ;]Boguszek pisze:niech sobie tą ale do prędkości GPRS. i spox
