Mam problem z Blueconnectem. Miesiąc temu dostałem SMS-a z informacją, że mój transfer został przekroczony pomimo tego, że licznik nie wskazywał pobrania/wysłanie 500MB danych (nie zerowałem licznika).


Moderator: Moderatorzy
Gdzie jest ten licznik, w aplikacji od ery? Bo ją żeby wskazywała poprawnie trzeba zamymakać przez zamknięciem systemu, jeśli się tego nie zrobi nie dodaje ilości danych z ostatniej sesji.Diller22 pisze:licznik nie wskazywał pobrania/wysłanie 500MB danych (nie zerowałem licznika).
Dlatego należy się łączyć poprzez dial-up, albo TopNetInfopaszczak pisze:Jeden program a do tego programu kolejny program
Masz na myśli Mobile Connect? On nawet nie musi być włączony żeby naliczać dane. To modem zlicza transfer (przynajmniej tak jest w E220, nie wiem jak w E160). Mobile Connect tylko potem odczytuje te wartości z modemu.krystianb pisze:Gdzie jest ten licznik, w aplikacji od ery?