moim problemem jest częsty brak połączenia iplusa przez modem w notebooku Samsung NC10. Czasem połączy się bez problemu a czasem (co zdarza się częściej) nie może sie w ogóle zalogować do sieci. Myśląc że to wina iplusa zadzwoniłam do wsparcia technicznego iplusa , po rozmowie z konsultantem i odświeżeniu mojego numeru iplus wszystko fajnie chodziło przez jakiś czas... teraz znów mam ten sam problem. Ciekawe jest że ta sama karta sim po przełożeniu do telefonu działa prawidłowo i łączy się bez problemu z internetem a inna karta abonamentowa z Plusa włożona do notebooka nie może zalogować się do sieci. Z tego wnioskuje że coś z modemem jest nie tak jak byc powinno. Często podczas próby połączenia wyskakuje komunikat żeby podłączyć modem...dodatkowo zamykanie i włączanie aplikacji iplus managera trwa wieki i często komputer się wiesza przy tej czynności.Wtedy resetuje komputer i wielokrotnie zdarzyło się że po takim resecie było połączenie z internetem ale z reguły to nie pomaga

Z góry dziękuje za odpowiedzi.